مطالب میجیک

نایب قهرمانی دختران والیبالیست ایران در جام “کورناکیا”

تیم ملی والیبال بانوان ایران در اولین تجربه خارج از کشور به عنوان نایب قهرمانی جام کورناکیا ایتالیا دست یافت.

به گزارش میجیک، جام کورناکیا با 40 سال سابقه میزبانی مسابقات در سطح جهانی، هر ساله میزبان والیبالیست های 17 تا 19 ساله است و بسیاری از مشهورترین بازیکنان ورزشی هم اکنون سابقه حضور در این جام را دارند.

تیم‌های ملی والیبال مردان و زنان ایران، مردان و نوجوانان ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ قرار دارند، با هدف اردوی خارج از کشور و برگزاری دیدارهای تدارکاتی در مسابقات جام کورناکیا ایتالیا ۲۰۲۲ شرکت کردند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران پس از پنج پیروزی متوالی در مراحل اولیه، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی جام کورناکیا، عصر امروز (دوشنبه 29 فروردین) در فینال این رقابت ها به مصاف اوربانیا ایتالیا رفت و سه بر یک شکست خورد. . .

شاگردان همکاران شعبانیان در ست دوم 25 بر 17 پیروز شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 15 شکست خوردند تا نایب قهرمان جام کورناکیا شوند.

در پایان این مسابقات تیم رویایی دختران در هفدهمین دوره مسابقات جام کورناکیا معرفی شد که درسا فلاح عنوان بهترین پاسور و سیدنگار هاشمی بهترین عنوان لیبروی جام را کسب کردند.

شقایق حسنخانی، پریا حاجتمند، ستایش هادی، مریم محمدی، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، آسیه حسنی، زهرا محمدزاده، نیلی رستمی، هدیه طالعی، دیانا رشیدی، هلیا پیری و آتنا شادکین دیگر ملی پوشان کورنا ایران هستند.

میترا شعبانیان سرمربی تیم، محبه نجفی زاده سرمربی، اعظم عیدی و صفورا گل افشان کمک مربی، شبنم ملی بدنساز، ایمان شاهمرادزاده آنالیزور و حبیبلو فیزیوتراپیست اعضای تیم هستند.

شایان ذکر است که تیم های ملی والیبال بانوان و آقایان ایران در بزرگترین ماموریت تدارکاتی تاریخ والیبال ایران به مسابقات جام کورناکیا ایتالیا اعزام شدند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا