مطالب میجیک

نایب رییس هندبال: برای اعزام تیم بانوان به آسیایی باید تصمیم‌گیری شود

الهام سلوکی گفت: تاریخ مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا به تازگی اعلام شده است و ما هفته آینده برای اعزام تیم ملی دیدار خواهیم کرد و در این باره صحبت می شود

نایب رئیس فدراسیون زنان هندبال در گفت وگو با میجیک ، در مورد اعزام یک ملی پوش تیم بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا 2021 بزرگسالان و 2022 بزرگسالان و نوجوانان صحبت کرد: پیراهن ملی پوشان تیم ملی تیم اپیزود از تیم ملی آزاد شد و فقط ما منتظر اجازه از دفتر مرکزی کرونا باشید. همچنین برای تیم ملی جوانان برنامه ریزی شده است و پس از کسب اجازه اردو آغاز خواهد شد. ما همچنین جلسه ای را برای کودکان و بزرگسالان ترتیب داده ایم.

الهام سلوکی به جلو: “اگر مجوز برگزاری اردوی تیم ملی را بدست آورید ، ما کار خود را آغاز خواهیم کرد.” ستاد کرونا اجازه دو شهر اردو زده را نداد.

نایب رئیس فدراسیون پرندگان بانوان افزود: تیم دختران جوان ما آماده است و همه کارها باید انجام شود. کار برای تیم دختران انجام شده و اکنون کار ما تمام شده است. به محض اینکه ستاد کرونا اجازه شروع اردو را داد ، ما کادرها و اسامی تیم های ملی را در دسته های اصلی معرفی خواهیم کرد.

وی در مورد تشکیل تیم ملی بزرگسالان گفت: با توجه به آنچه قبلاً گفتم و با توجه به نظر فدراسیون و جامعه حاضر در جلسات مختلف ، ما بیشتر روی رده های اساسی کار خواهیم کرد. مسابقات ملی بزرگسالان همچنین ممکن است برنامه ریزی کرده باشد که سال آینده مسابقات و خاورمیانه سال آینده چهار برابر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی بزرگسالان را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می کند یا نه ، دور از دشمن نیست؟ وی گفت: اسپانسر تیم جوانان باشگاه Stadzazeh قصد دارد مربیان خارجی را برای تیم ملی استخدام کند. استقبال نیز می شود. در حال حاضر ، هیچ تورنمنتی به تیم های ملی بزرگسالان ارسال نمی شود. ما تیم های ملی بزرگسالان را به مسابقات غرب آسیا و مسابقات چهارگانه اعزام خواهیم کرد.

در پاسخ به سوالات مبنی بر اینکه مسابقات قهرمانی زنان قهرمانی آسیا در ماه آگوست برگزار می شود و تیم ملی زنان مردان آسیایی تیم ملی ایران در دوره قبل 6 بار ، چرا تصمیم گرفتید تیم ملی را به مسابقات آسیایی نفرستید؟ گفت: من نمی گویم که ارسال نمی شود. تاریخ این مسابقه به تازگی اعلام شده است ، ما هفته آینده جلسه خواهیم داشت و در مورد آن بحث خواهد شد.

سلوکی می افزاید: به دلیل شرایط تاج در برگزاری مسابقات و اردوها با مشکل روبرو بودیم و به سختی می توانستیم این رویداد را برگزار کنیم. اکنون ، مسابقات دسته اول مسابقه در وسط شاهرود برگزار می شود و غم های زیادی را تجربه کرده است. ما در نگهداری اردوگاه نیز مشکل خواهیم داشت ، زیرا ستاد مبارزه با فساد کرونا اجازه اشغال اردوگاه ها را نمی دهد.

وی با برگزاری لیگ دسته اول بانوان گفت: لیگ دسته اول ما سختی ها و فشارهای زیادی را پشت سر می گذارد. تیم های خوبی در این مسابقات حضور دارند ، برخی نیز اسپانسر مسابقات هستند. ما می خواهیم بیشتر از نمایندگانی که در مسابقات شرکت می کنند باشگاه باز کنیم. سال گذشته مسئولیت این تیم را بر عهده داشت اما امسال باشگاه های خوبی در این زمینه آماده هستند و امیدواریم بتوانیم عمل خوبی انجام دهیم. این یک حامی مالی ثابت است که می تواند در سطح ملی نیز کمک کند.

سلوکی در مورد مسابقه لیگ برتر بانوان گفت: ما در دور دوم مسابقات در پایان دهه دوم فوریه یک دور برگشت خواهیم داشت. تاریخ میزبان و مسابقه هنوز کامل نشده است. در پایان این مرحله ، دو تیم برتر هر گروه وارد مرحله پلی آف می شوند و به مصاف یکدیگر می روند.
آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا