مطالب میجیک

ناهید کیانی: با چهارمین طلای جام فجر برای المپیک پاریس آماده شدم

نماینده بانوان تکواندو ایران در المپیک پاریس گفت: حضور در مسابقات مختلف کمک زیادی به حضور در المپیک پاریس می کند.

ناهید کیانی در گفت وگو با میجیک، درباره کسب مدال طلای مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر اظهار کرد: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و نماینده ایران توانست با کسب مدال های رنگارنگ نسبت به رقبای خود برتری پیدا کند و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

دارنده مدال طلای جهان افزود: چهار بار در جام فجر شرکت کردم و چهار بار مدال طلا را کسب کردم. رقابت سختی برای کسب مدال طلا به خصوص در دیدار فینال داشتم، اما خدا را شکر توانستم در فینال حریف قدرتمندی را شکست دهم و بر سکوی قهرمانی بایستم.

نماینده بانوان تکواندوی ایران در المپیک پاریس که یکی از شانس های مدال آوری تیم ایران در این دوره از مسابقات است، در مورد شرایط خود گفت: خوشبختانه با اردوی تیم ملی و حضور در مسابقات مختلف، روند صعودی را طی می کند. برنامه ریزی کنم و شرایط من خوب است.” جام فجر نیز از جمله مسابقاتی است که با حضور و رویارویی با رقبا خود را برای میدان بزرگ و مهم المپیک پاریس آماده کردم.

کیانی خاطرنشان کرد: البته حضور هر چه بیشتر در مسابقات مختلف باعث می شود تا با تدارکات بیشتر پیش بروم و با رفع ایرادات فنی و ورود با قدرت کامل به این رویداد بزرگ برای المپیک پاریس آماده شوم.

وی در پایان گفت: بر این اساس و با نظر کادر فنی تیم ملی در 2 رویداد جام باشگاه های آسیا و جام ریاست فدراسیون جهانی در تهران نیز شرکت خواهم کرد و امیدوارم این اتفاق بیفتد. ممکن بودن. امتیازم را برای مسابقات المپیک افزایش دهم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا