مطالب میجیک

میلاد وزیری: امیدوارم زهرا نعمتی به دعوتم پاسخ مثبت بدهد

سرمربی تیم ملی پارادو و میدانی از حضور زهرا نعمتی در اردوی تیم پارادو و میدانی خبر داد و گفت: نعمتی به همراه 2 کماندار دیگر برای کسب عنوان قهرمانی راهی مسابقات جهانی فزای امارات می شود. سهمیه پارالمپیک

میلاد وزیری پس از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی پارات اتلتی در گفت وگو با میجیک، درباره حضور زهرا نعمتی در اردوی تیم ملی پارات اتلتیک، گفت: ملی پوشان برای تصمیم گیری نهایی زمان خواستند. البته امیدوارم به دعوت من پاسخ مثبت بدهند و در اردوی تیم ملی چتربازی حضور پیدا کنند.

وی بیان کرد: نعمتی پرافتخارترین پارا ورزشکار است و حضور او در اردو نه تنها باعث دلگرمی سایر ورزشکاران می شود، بلکه می تواند با کسب سهمیه پارالمپیک پاریس یکی از مدال آوران باشد. در هر صورت ۲ هفته فرصت داریم تا کمانداران اعزامی به امارات را آماده کنیم و امیدواریم در این مدت بتوانیم ورزشکاران را برای مسابقات کسب سهمیه آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی چتربازی درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی چترباز اضافه کرد: با توجه به اینکه در اسفندماه مسابقات جهانی در فزای امارات را داریم، از پیشکسوتان و فدراسیون ها خواهش می کنم که چه کسانی می توانند تیم ملی چترباز را راه اندازی کنند. اردو از این هفته قبل از اعزام به امارات و با توجه به جدایی این رشته از فدراسیون تیروکمان هماهنگی های لازم را انجام دهد.

وزیری درباره تعداد سهمیه های پارااتلتیک گفت: در حال حاضر 6 سهمیه در پاراتوکمان کسب شده است و برای کسب 3 سهمیه دیگر در 1 و ریکرو بانوان، کمانداران 19 اسفند به امارات می روند و مسابقات از 21 اسفند آغاز می شود. . . غلامرضا رحیمی، محمدرضا زندی و زهرا نعمتی ورزشکاران اعزامی به این دوره از مسابقات هستند که پیش از این از سوی کمیته ملی پارالمپیک اسامی آنها مشخص شده بود. البته در اولین اردوی تدارکاتی تمامی کمانداران شرکت کننده در بازی های پاراآسیایی هانگژو پس از 5 ماه دوری از تمرینات برای ارزیابی عملکرد خود به اردو دعوت خواهند شد.

وی درباره دانش ورزشکاران گفت: زمانی که در تیم ملی حضور داشتم با ورزشکاران پارالمپیک اردوی شرکتی داشتم و شناخت کاملی از پارا ورزشکاران داشتم. حتی برای کسب بهترین نتایج در پارالمپیک از حضور مجید احمدی و زهرا شمس به عنوان مربی استفاده کردم تا با استفاده از تجربه هر دو و با حمایت فدراسیون، وزارت ورزش و ملی پوشان. کمیته پارالمپیک، می توانیم در پاریس نتیجه بگیریم

وزیری با بیان اینکه می خواهیم با سهمیه کامل در پارالمپیک پاریس شرکت کنیم، خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات جهانی امارات و تکمیل سهمیه از پیشکسوتان و فدراسیون هایی که می توانند مسابقات قهرمانی ایالتی و انتخابی تیم ملی را برگزار کنند، درخواست دارم. در پارالمپیک با بهترین افراد با شناسایی و کشف استعدادهای جدید.

وی در پایان از اعتماد گذشته و کمیته ملی پارالمپیک به وی تشکر کرد و برای مجید کهتری سرمربی سابق تیم ملی پارالمپیک آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا