مکتب زینبی بانوان ایران در ۸سال د فاع مقدس به جهانیان ثابت شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، پریسا علیلو بعد از ظهر چهارشنبه در یک مدل همایش صبر و مقاومت و تکریم از زنانی که در دفاع مقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس فعال هستند ، Diandharake: هیچ کلمه ای برای توصیف عظمت مادران و برادران شهدا وجود ندارد ، این نمونه ای از صبر ، استقامت و فداکاری است و زبان نمی تواند شجاعت را بیان کند.

وی با اشاره به رهبر ، خاطرنشان کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس اوج قدردانی ملت ایران است ، بنابراین مسئولیت فردی ما این است که برنامه ریزی کنیم این ارزش ها را به نسل بعدی منتقل کنیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: اندازه دفاع مقدس در حوزه زنان بسیار بزرگ و جذاب است تا فرصت ضبط وی از بین نرود.

لیلو گفت: تاریخ دائماً تکرار می شود زیرا شهدای ما مانند شهدای کربلا دعوت امام را می پذیرند و مادر ، همسر ، خواهر شهدا و ایثارگران ، با صبوری در شهدای عزیز و پرستار جانباز می توانند به مدرسه حضرت زینب رفت. “د) صادرات انقلاب اسلامی به این جهان.

وی اظهار داشت: “سخنان و روایت های زنان مبارز چیزهای جدید و شنیده نشده ای است. وی مادر ، برادر و همسر شهدا یا زنان مبارز ، جانباز ، مددکار ، عکاس یا شهیدی است که بیان حافظه آنها در تولید ادبیات دفاع مقدس مثر است. گفتمان ” ایثارهایی که در جامعه ثروتمندتر انجام خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار آذربایجان غربی افزود: زنانی که در همان دنیای عواطف و زنانگی قهرمان و شهید هستند ، با دستان خالی می جنگند و صدمه می بینند یا مدال می پوشند با افتخار حماسه ها و جنگ ها ، پرچم های قربانیان و شهدا را خلق می کنند. در توسعه و گسترش این فرهنگ غنی در جامعه یک مسئله انکارناپذیر است.

وی افزود: همسران شهدا ضمن محافظت از قلعه خانواده ، مردانه ترین میدان را تصرف کردند. آنها تمام وجود خود را با روحیه جهاد و شهادت ترکیب کردند و زنان مردان را به جنگ تشویق کردند تا شهدا بتوانند از تمامیت خاک کشور در برابر دشمنانی که در زندگی و مبارزات آنها دخالت داشتند دفاع کنند. همچنین ، اگر همسری وجود نداشته باشد ، او شکاف ایجاد شده را به دلیل نبودن او مطرح کرد و در پایان همسر ایستاد و نسلی از انقلابیون را پرورش داد که آماده هستند تمام وقت جان و شجاعت خود را برای بالا بردن نظام و انقلاب فدا کنند.

علیلو ادامه می دهد: مأموریت خانواده شهدا مأموریت زینب (س) است ، بنابراین خواسته های شهدا نیاز به توضیح و انتشار توسط عاشقان در هر گروه است. همچنین خانواده های شهدا باید از نظر اخلاقی و عملکردی الگوی نسل جوان باشند. اکنون ، در شرایطی که دشمن در نبردی سخت و در قالب یک جنگ نرم شکست می خورد ، این تلاش ها اعتماد ، انسجام ، همدلی را از بین می برد و بنیان های خانواده را از بین می برد. برای موفقیت در این زمینه باید یاد و خاطره شهدا را بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری در جامعه احترام بگذاریم.

سرهنگ جلیل وحیدی ، مدیرکل حفظ میراث و انتشار ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی جایگزین وی برای دفاع از انقلاب بازی کرد ، وی گفت: “به همین دلیل ، زنان الگوهای صبر و مقاومت محسوب می شوند.”

حجت الاسلام ذاکر رئیس مجمع نمایندگان استان و یکی از نمایندگان جامعه ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: نمی توان نقش زنان را در حمایت از دفاع مقدس انکار کرد و اگر این قسمت از جامعه نقشی در دفاع مقدس نداشته باشد می توان به دست آورد. ” او از سربازان مسلمان نبود.

در پایان این برنامه از مادران ، همسران و خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و زنان فعال در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد.

در این مراسم از مادران ، همسران شهدا و نویسندگان آثار مرتبط با شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی به عنوان الگوهای صبر و مقاومت و مدافعان سلامت استان تقدیر و لباس مقدس شهدا به طور فعال به موزه دفاع مقدس اهدا شد.

کتاب را باز کن طره احساس پروانه مرتبط با تاریخ شفاهی دفاع مقدس در پیرانشهر از دیگر برنامه های این کنفرانس است.

دکمه بازگشت به بالا