برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

معرفی بهترین تبلت های دانشجویی

مجموعه:

با بهترین تبلت های دانشجویی در بازار آشنا شوید
دوران دانشجویی دورانی است که نیاز به استفاده از وسایلی مانند لپ تاپ و تبلت بیش از پیش احساس میشود. در حال حاضر لپ تاپ ها در بین دانش آموزان و دانشجویان رواج بیشتری دارند . اما شاید کمتر کسی پیدا شود که بخواهد لپ تاپ خود را با یک تبلت تعویض کند. شاید بدک نباشدنگاهی به لیست تبلت های دانشجویی بیندازیم . برای والدین و دانشجویان شاید انتخاب کمی سخت باشد.

اما در این مطلب بهترین تبلت های دانشجویی در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم . البته این نکته را در نظر داشته باشید که یعضی این محصولات در بازار ایران دارای قیمت هایی نسبتا بالا می باشند . در ادامه با ما همراه باشید.

در حالی که ویندوز ۸٫۱ از نظر برخی ها یک عیب بزرگ است اما واقعا این ویندوز در سر فیس پرو ۳ ، طعم و مزه ای دیگر دارد و صفحه نمایش لمسی این طعم را شیرین تر می کند.

اپل ای پد ایر

به جرئت میتوان این نکته را گفت که اپل بهترین محصولات آموزشی را برای دانش آموزان و دانشجویان تولید می کند. تبلت اپل ای پد ایر  ویژگی هایی مانند ، سایز ۱۰٫۱ اینچی ، وزن ۴۶۹ گرم ، پردازنده ی ۲ هسته ای ۱٫۳GHz ، دوربین عقب و جلو ، میتواند یکی از گزینه های خرید برای دانشجویان باشد . قیمت این تبلت بسته به ظرفیت ذخیره سازی متفاوت است.

سامسونگ گلکسی نوت پرو ۱۲٫۲

سامسونگ در حال حاضر یکی از بهترین تولید کنندگان تلفن همراه در جهان است. این کمپانی کره ای در زمینه ساخت تبلت ها نیز دستی بر آتش دارد. البته دستی که در چند سال اخیر محصولات خارق العاده ای در زمینه تبلت ها خق کرده است.

ایسوس ویوو تب نوت ۸
این تبلت مخصوص کسانی ساخته شده است که علاقه زیادی به نوشتن با تبلت دارند. در هنگام یک قلم نیز به شما ارائه میشود. این تبلت میتواند از تمامی سرویس های آفیس مایکروسافت ، طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی و ویندوز ۸٫۱ پشتیبانی کند.


با سایز ۸ اینچی ، استفاده از این تبلت به عنوان کامپیوتر شخصی معقول به نظر نمی رسد. اما سایز این تبلت بسیار مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان است. از لحاظ قیمت نیز از سایر رقبا دارای قیمت کمتری است  و میتواند گزینه ای مناسب به عنوان ” کامپیوتر دوم “‌باشد.


ایسوس ممو پد هفت


کسانی که به دنبال تبلتی سبک ، ارزان قیمت ، و قابل حمل هستند ، ایسوس ممو پد هفت بهترین گزینه برای آن هست. بهترین تبلت دانشجویی: در ادامه سری مقالات ، امروز قصد داریم بهترین تبلت‌های مناسب دانشجویان را معرفی کنیم. قصد خرید تبلت دانشجویی را دارید؟ تا انتهای مقاله بهترین تبلت دانشجویی با همراه باشید.

های دانشجویی، عموماً جزء تبلت‌های میان‌رده بازار قرار می‌گیرند که علاوه‌بر داشتن کارایی مناسب، قیمت مناسبی نیز داشته باشند. دراین مقاله ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا تبلت‌هایی را معرفی کنیم که بیشتر از قیمتشان ارزش داشته باشند.

قبل از اینکه به‌سراغ معرفی بهترین دانشجویی بریم، لازم‌است اشاره‌کنیم که‌ما برای اینکه یک‌مدل را بعنوان  انتخاب کنیم، فاکتورهای مختلفی را در نظر می‌گیریم؛ مثل طراحی،  و . گذشته از این موارد، اولویت ما معرفی محصولاتی‌است که همین‌الان در بازار موجود هستند و می‌توان آنها را خرید کرد؛ پس اگر مدلی مدنظر شماست ولی در لیست حضور ندارد، می‌تواند به‌این دلیل‌باشد که آن مدل در بازار موجود نبوده و ما نتوانستیه‌ایم آن را بررسی کنیم، یا اینکه موجود بوده ولی از دید ما نسبت به بقیه مدل‌ها ارزش پایین‌تری داشته و دلیلی برای معرفی نمی‌دیده‌ایم.

بهترین تبلت دانشجویی کدام مدل است؟

تبلت‌های دانشجویی زیادی دربازار وجود دارند که می‌توانید آنها را بخرید، اما ما برای اینکه کار را برای شما راحت کنیم، فقط تعداد محدودی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم. درضمن مقاله راهنمای خرید بهترین تبلت دانشجویی، بصورت منظم آپدیت می‌شود و همیشه مدل‌هایی درلیست قرار می‌گیرند که کارایی آنها از قیمتی که دارند، بیشتر باشد.

تبلت ظاهری ساده، باریک و ارگونومیک دارد. سامسونگ برای این مدل از یک صفحه‌نمایش 10.4 اینچی استفاده کرده که وضوح، کیفیت و روشنایی مطلوبی دارد و از سرعت پاسخگویی خوبی برخوردار است. برای پردازنده مرکزی از تراشه اسنپدراگون 662 استفاده می‌کند که از عملکرد و ثبات خوبی برخوردار است. لنز 8 مگاپیکسلی، برای عکاسی و فیلمبرداری در روز مناسب است و اجازه می‌دهد تا کیفیت 1080 را فیلمبرداری کنید. باتری این تبلت نیز طول‌عمر بسیار خوبی دارد.

عنوان ویژگی
نمایشگر 10.4 اینچ، TFT LCD، رزولوشن 1200 در 2000 پیکسل
سیستم‌عامل اندروید 10 قابل ارتقاء همراه با One UI 4
تراشه مرکزی: اسنپدراگون 662، گرافیکی: Adreno 610
حافظه ذخیره‌سازی: 32/64 گیگ، رم: 3/4 گیگ

بهترین تبلت برای دانشجویان پزشکی | بهترین تبلت های قلم دار دانشجویی

تبلتی باریک و سبک است که بصورت کامل از پلاستیک ساخته‌شده و ارگونومی مناسبی دارد. لنو برای این مدل از یک نمایشگر 10.1 اینچی استفاده کرده که وضوح و کیفیت تصویر خوبی دارد. در مرکز پردازش دستگاه، تراشه اسنپدراگون 429 قرار دارد که برای این رنج قیمتی، عملکرد خوبی دارد. لنز 5 مگاپیکسلی تبلت برای عکاسی در نور روز مناسب است و برای عکاسی در شب به مشکل خواهید خورد. عمر باتری این دستگاه نیز قابل قبول است و با یکبار شارژ می‌تواند بیشتر از 1 روز دوام بیاورد.

عنوان ویژگی
نمایشگر 10.1 اینچ، رزولوشن 800 در 2800 پیکسل
سیستم‌عامل اندروید 9 قابل ارتقاء
تراشه مرکزی: اسنپدراگون 429، گرافیکی: Adreno 504
حافظه ذخیره‌سازی: 32/64 گیگ، رم: 1/2 گیگ
دوربین اصلی:5، سلفی:2 مگاپیکسل

این تبلت بصورت کامل از پلاستیک ساخته‌شده و وزن مناسبی دارد؛ علاوه‌براین طراحی باریک و زیبایی نیز دارد. درساخت این دستگاه از یک نمایشگر 10.1 اینچی استفاده‌شده که وضوح و کیفیت مناسبی دارد و رنگ‌ها را بسیار زیبا نمایش می‌دهد. درضمن صفحه‌نمایش روشنایی خوبی نیز دارد. در مرکز پردازش دستگاه، تراشه MTK8768 مدیاتک قرار دارد که عملکرد مطلوبی دارد و اگر فشار زیادی به‌آن وارد نشود، بدون هنگی و کندی کار می‌کند. بلک‌ویو برای این مدل از یک لنز 13 مگاپیکسلی استفاده‌کرده که برای عکاسی و فیلمبرداری در نور روز مناسب است؛ عکس‌هایی که لنز این تبلت ضبط می‌کند از کیفیت و وضوح خوبی برخوردار هستند.

عنوان ویژگی
نمایشگر 10.1 اینچ، IPS LCD، رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل
سیستم‌عامل اندروید 11 قابل ارتقاء
تراشه مرکزی: مدیاتک MTK8768، گرافیکی: PowerVR GE8320
حافظه ذخیره‌سازی: 64 گیگ، رم: 4 گیگ
دوربین اصلی:13، سلفی:8 مگاپیکسل

به‌نظرشما بهترین تبلت دانشجویی کدام مدل است؟ لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را باما و سایر کاربران رایااستور درمیان بگذارید.

جهت مشاهده قیمت تبلت اینجا کلیک کنید

سوالات متداول

این تبلت دارای ویژگی هایی مانند پردازنده ی ۴ هسته ای ۱٫۳۳ GHz و اندروید ۴٫۴ کیت کت می باشد که با قیمت ۳۷۹ هزار تومان بسیار مناسب به نظر میرسد. حافظه ی ذخیره سازی ۱۶GB این تبلت را میتوان تا ۶۴GB به وسیله ی کارت میکرو اس دی ارتقا داد. سایز این تبلت ۷ اینچ می باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا