معابر و اماکن گیلان به نام شهدای زن نامگذاری می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، زهرا یعقوب نژاد پیش از ظهر روز پنجشنبه در هشدار به تاریخ فرشتگان لشکر ولایت ، زنان شهید حزب ، جانبازان و آزادسازی گیلان ، با بیان اینکه 17 هزار شهید زن ، فریمان و جانباز در کشور داریم ، هشدار داد. شهرستانی و افتتاحیه کتاب “ریحان آسمانی” در دستور کار است.

وی برای برنامه ریزی احداث یادمان شهدای زن در گیلان افزود: اولین بنای یادبود در شهرک بندرانزلی ساخته و کلیپ تصویری تولید می شود در باره و نامگذاری خیابانها و مکانهای استان به نام شهادت زنان گیلانی از دیگر برنامه هاست.

سالگرد 108 شهید زن ، جانباز و آزاده گیلان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این مراسم گفت: نقش زنان در دوران انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست و او به صورت جیری و رشد انقلاب نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به تجلیل از 108 شهید زن ، جانباز و آزاده گیلان گفت: “تاریخچه معاصر ادله اثبات علیه زنان در زمینه های مختلف که به ویژه بعد از مکتب عاشورا نقش دارند.”

عبدالله پاکاری باید با فرزندان و همسران در خانه رفتار کند و منتظر طلاق به عنوان نقش مهم زنان در سالها باشد و ادامه می دهد: “اکنون زنان پیشکسوت دوست و یاور شدند و نقش برای افتخار و اقتدار مهم است.”

در این مراسم کتاب “ریحان سورگاوی” اثر رضا صالح فخاری افتتاح شد و در پایان این مراسم از زن گیلانی به طور ایثارگرانه با حضور مسئولان تجلیل شد.

دکمه بازگشت به بالا