مطالب عمومی

مرگ مغز متفکر فضائی و موشکی رژیم صهیونیستی بر اثر شدت جراحات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک ، رسانه های رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه از درگذشت “آوی هار-ایوون” رئیس سابق سازمان فضایی رژیم خبر دادند.

طبق وب سایت تایمز اسرائیل ، هار-یون چهار هفته پیش هنگام اقامت در هتلی در جریان اعتراض فلسطین به حملات رژیم صهیونیستی به شهر اشغالی عکا به شدت بیمار شد.

براساس این گزارش ، وی به دلیل استنشاق دود دچار سوختگی شدید و خفگی شد. وی از 11 ماه مه در مرکز پزشکی رامبام ، حیفا در کما بود و با اتصال به دستگاه تنفس جان سالم به در برد.

برخی منابع خبری همچنین گفتند که چندین شخصیت مهم دیگر صهیونیست در آتش سوزی هتل افندی در عکا به شدت بیمار بودند.

به گزارش جروزالم پست ، هار-یون 84 ساله ، معروف به مغز متفکر برنامه های فضایی و موشکی رژیم صهیونیستی ، هنگام خدمت در ارتش و افزودن سلاح های پیشرفته به زرادخانه اسرائیل ، تحقیقات گسترده ای را انجام داد.

وی در سال 1982 به سازمان صنعت هوافضای صهیونیستی پیوست و در تیمی بود که موشک ماهواره شوویت را ایجاد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در دهه 1960 به عنوان فرمانده سیستم دفاعی هاوک در نزدیکی تأسیسات هسته ای دیمونا در صحرای نگب خدمت می کرد. وی همچنین از سال 1995 تا 2004 رئیس آژانس فضایی رژیم اسرائیل بود.

شهر عکر یکی از شهرهایی است که طی چند هفته گذشته در اعتراض به مداخله رژیم صهیونیستی در قدس شرقی و تخلیه اجباری محله شیخ جراح صحنه اعتراضات فلسطینیان بوده است.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا