مطالب میجیک

مرضیه جعفری: سلامتی فوتبالیست‌ها مهم‌تر از لیگ است/ کار سختی برای قهرمانی داریم

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم کرمان گفت که با توجه به جذب تیم لیگ برتر بانوان ، نمایندگان بم برای دفاع از عنوان قهرمانی وظیفه دشواری دارند.

به گزارش میجیک ، سازمان لیگ فوتبال 7 آذر را زمان شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان اعلام کرد. البته چون زمان بازی در اواخر نوامبر به طور رسمی مشخص نشده است ، برخی از تیم ها کار خود را قبلاً شروع کردند. تیم هایی مانند واچان کردستان ، Z تغییر اصفهان ، ملوان بندرانزلی و چندین تیم دیگر مدت هاست که برای آماده سازی برای لیگ تمرین می کنند. با این وجود تیم شهرداری بم کرمان هنوز عنوان مدافع عنوان قهرمانی را شروع نکرده است و با توجه به جذب سایر تیم ها و آمادگی آنها ، به نظر می رسد آنها برای تکرار قهرمانی کار سختی دارند.

مرضیه جعفری ، سرمربی تیم بم ، در مورد شروع بازی لیگ به میجیک گفت: طبق آمارهای فعلی ، شیوع تاج سالمتر از گرفتن مسابقه است. این نه تنها در مورد زنان بلکه در مردان نیز صدق می کند و من مطمئن هستم که مسئولان سازمان لیگ نیز به این موضوع توجه دارند. با این حال ، باید ببینیم نظر ستاد ملی کرونا چیست.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم بم از اواخر این هفته آغاز می شود ، افزود: در فصل آینده تمام تلاش خود را برای دفاع از عنوان خود انجام خواهیم داد. تیم هایی مانند Z تغییر می کنند ، Vachan ، سپاهان و شهرداری سیرجان تیم های خوب خود را بسته اند و رقبای اصلی ما هستند. البته امسال رقابت دشوارتر از سال گذشته است و شرایط برای قهرمان سخت تر است. از طرف دیگر ، آموزش پایان نیز م effectiveثر است ، اما اگر بیماری وجود دارد نمی خواهیم به درون آب بپریم.

جعفری درباره تست تاج و زمان بازی بازیکنان این تیم در بم گفت: بازیکنان ما هنوز به بم نرسیده اند و آخر هفته می آیند و پس از آن تست تاج را انجام می دهند و با مشخص شدن جواب تمرینات شروع می شود.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا