برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

مراقبتهای بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم

مراقبتهای بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم – سوالات متداول برای قبل از بوتاکس و مراقبت پس از آن

قبل و یا بعد از بوتاکس از کدام مسکن ها می توانم استفاده کنم؟

همیشه قبل از بوتاکس، ما را از داروی مصرفی خود مطلع سازید.

چه مدت بعد از بوتاکس می توان ورزش کرد؟

بهتر است پس از انجام بوتاکس به مدت 24 ساعت از ورزش شدید. اجتناب کنید. ورزش شدید ممکن است منجر به کبودی شود و در موارد نادر، بوتاکس می تواند به سایر نقاط صورت شما منتقل شود، و باعث می شود که عضلات در این مناطق موقتا فلج شوند. شما همچنین باید تا 24 ساعت بعد از بوتاکس از انجام یوگا جلوگیری کنید، زیرا پوزیشن های معکوس باعث می شود که بوتاکس به سایر عضلات صورت برسد.

چه مدت بعد از بوتاکس می توان سوار هواپیما شد ؟

نگرانی هایی وجود دارد که تغییرات فشار هوا در کابین هواپیما بر نتایج بوتاکس تاثیر می گذارد. تغییرات در فشار هوا می تواند به این معنی باشد که بوتاکس به عضلات دیگر صورت حرکت کند. ما به بیماران خود توصیه می کنیم که طی 24 تا 48 ساعت پس از درمان از پرواز اجتناب نمایند.

آیا می توانم پس از انجام بوتاکس ، رانندگی کنم؟

بله، بر توانایی شما در رانندگی تاثیر نمی گذارد. اگر ترجیح می دهید که بعد از عمل برای رفتن به خانه از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده کنید، وسیله های  حمل و نقل عمومی عالی از مطب ما وجود دارد.

آیا می توانم پس از بوتاکس چهره خود را لمس کنم؟

بله، پس از انجام بوتاکس، می توانید روزانه نگهداری های روتین پوستی را ادامه دهید، از جمله لمس کردن صورت خود برای تمیز کردن و مرطوب کردن پوست. با این حال، پس از انجام این روش، از ماساژ دادن یا مالیدن صورت برای حداقل 6 ساعت، اما به طور کامل 24 ساعت جلوگیری کنید.

بهتر است حداقل 7 روز برای فیشال و یا میکرودرمابراسیون پس از بوتاکس منتظر بمانید. همچنین باید حداقل 7 روز از مواد شیمیایی پوستی، درمان لیزری و نور خورشید دور باشید.

زمان بهبودی بوتاکس چقدر است؟

به نقل از facial botox youtube درمان با بوتاکس حدود 15 دقیقه طول می کشد و شما معمولا اولین اثرات درمان را حدود 3 تا 5 روز بعد می ببینید. نتایج درمان ممکن است تا 14 روز طول بکشد. بعد از درمان ممکن است تورم ناگهانی (شبیه به گاز گرفتگی) وجود داشته باشد اما باید در عرض یک ساعت حل شود. همچنین احتمال کبودی نیز وجود دارد.

تاثیر بوتاکس تا چه مدت باقی می ماند؟

نتایج بوتاکس در بیشتر بیماران به مدت 5 تا 8 ماه ادامه خواهد یافت.

استفاده از کرم دور چشم بعد از بوتاکس | بعد از بوتاکس چی نخوریم

هنگامی که نتایج بوتاکس از بین می رود چه اتفاقی می افتد ؟

بعد از حدود 3 تا 4 ماه شما به تدریج متوجه خواهید شد که مناطقی که توسط بوتاکس درمان شده اند، به حالت قبل از بوتاکس بازمی گردند. داشتن بوتاکس چروک ها را تشدید نمی کند، بنابراین اگر چربی های خود را بعد از درمان بوتاکس شدید تر احساس کنید، به احتمال زیاد به این دلیل است که شما به حالت نرم بوتاکس روی چهره تان عادت کرده بودید.

چگونه می توانم بدانم آیا واکنش حساسیتی نسبت به بوتاکس خواهم داشت یا خیر؟

واکنش آلرژیک به بوتاکس بسیار نادر است اما اگر نشانه هایی از قبیل خارش و تورم صورت، بثورات، سرگیجه یا مسائل تنفسی را مشاهده نمودید، بلافاصله به پزشک مراجعه نمایید. اگر محلی که بوتاکس تزریق شده بود قرمز باشد، و این نشان می دهد که این ناحیه عفونت پیدا کرده است –اگر بوتاکس توسط یک کلینیک معتبر با کارکنان واجد شرایط انجام شود، این مساله بسیار نادر است.

ایا پس از بوتاکس برای اطمینان از تاثیر ان، می توانم تمریناتی انجام دهم؟

بله، شما می توانید عضلات تحت درمان با بوتاکس را 4 ساعت پس از درمان با اخم کردن، تکان دادن و یا بلند کردن ابروی خود ورزش دهید. این تمرین کمک خواهد کرد تا بوتاکس روی عضلات صورت شما بنشیند.

چه مدت پس از بوتاکس می توانم ارایش کنم؟

ما توصیه می کنیم حداقل 4 ساعت پس از درمان آرایش نکنید.

برخی از عوارض جانبی که باید از آن آگاه باشم کدامند؟

عوارض جانبی بسیار نادر اما احتمالی شامل کبودی / تورم / قرمزی در محل تزریق؛ عفونت؛ حالت تهوع؛ سردرد، علائم آنفلوآنزا؛ بی حسی گاه و بیگاه؛ سقوط ابرو یا پلک بالا؛ عکس العمل های آلرژیتیک؛ جوش؛ خارش؛ اختلالات بینایی؛ بلفاریت؛ حساسیت به نور؛ تورم چهره؛ خشکی دهان؛ سرگیجه؛ اضطراب؛ احساس پین و سوزن؛ پوست خشک و تشکیل آنتی بادی (ضعف قابل توجه در نتیجه) می باشند.

برای وقت گرفتن از دکتر بوتاکس در کرج میتوانید به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید.

منبع : facial botox twitter

 

پزشک کرج

سایت پزشک کرج به عنوان رسانه تخصصی در زمینه پزشکی و زیبایی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی در کرج می باشد. ما در سایت پزشک کرج بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم.
دکمه بازگشت به بالا