برترین های کسب و کار مجیک

نکاتی برای استفاده از دستمال توالت که باید رعایت کنید

نکاتی برای استفاده از دستمال توالت که باید رعایت کنید

ناحیه تناسلی یکی از حساس ترین نواحی پوست است و در صورت استفاده از دستمال نا مناسب پوست آن ناحیه خیلی سریع آسیب می بیند.

استفاده از دستمال یا دستمال توالت بسیار رایج شده است و تقریبا همه از آن استفاده می کنند اما استفاده از این دستمال با مزایایی که دارد می تواند مشکلاتی را نیز ایجاد کند. بنابراین برای به حداقل رساندن این مشکلات بهتر است اطلاعاتی در مورد استفاده و انتخاب نوع دستمال توالت داشته باشید.

در نهایت، استفاده از دستمال توالت یا نه، سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. در پاسخ به این سوال باید گفت که خشک کردن ناحیه تناسلی برای پیشگیری از قارچ بسیار مفید است اما نحوه انجام آن مهم است. ناحیه تناسلی یکی از حساس ترین نواحی پوست است و به راحتی توسط هر عامل تحریک کننده خارجی مانند عطر یا دستمال کاغذی تحریک می شود. متأسفانه بسیاری از ما هنگام خرید دستمال توالت فقط به ظاهر زیبا یا رایحه دلپذیر آن اهمیت می دهیم، اما مشکل اصلی این است که مواد و ترکیبات موجود در دستمال کاغذی جزو عوامل آلرژی زا هستند، به خصوص اگر از آن دسته باشند که باعث ایجاد عطر می شوند. احساس. تکثیر می کند.

بسیاری از حوله های کاغذی حاوی فرمالدئید و مواد فعال هستند و برخی از حوله های کاغذی اغلب حاوی آلوئه ورا، لوسیون، الکل، فسفات، کلر، پراکسید، عطر، رنگ و مواد دیگر هستند که همه اینها با هم ترکیب می شوند. می تواند باعث تحریک و خارش پوست شود. حوزه های مرتبط پس وقتی متوجه شدید که تحریک و حساسیت پوست شما به دلیل استفاده از دستمال کاغذی است، استفاده از آن را متوقف کنید و سراغ دستمال کاغذی بروید که مطمئن هستید هیچ افزودنی ندارد. توجه به این نکته مهم است که کاغذ سبکتر و بی بو حاوی مواد افزودنی کمتری است. اگر پدهای با کیفیت را پیدا کنید، از شر خارش، سوزش و پوست حساس خلاص خواهید شد.

از یک جایگزین مناسب استفاده کنید

اگر دستمال کاغذی برای شما خیلی سنگین در نظر گرفته می شود، می توانید از جایگزین کاغذی برای خشک کردن آلت تناسلی استفاده کنید، توصیه می شود از حوله های سفید و نخی استفاده کنید. با این حوله ها می توانید خودتان را در خانه خشک کنید و یک شب آنها را بشویید و روز بعد از آنها استفاده کنید. استفاده از حوله یکبار مصرف، پاک کننده یا گاز استریل مناسب است.

از پوشیدن لباس زیر نامناسب خودداری کنید

گاهی اوقات، برخی از ما مانع استفاده از لباس زیر پلاستیکی یا نامناسب می شویم. در این صورت با درآوردن این لباس ها و قرار دادن رطوبت زیر پنبه می توان مشکل را حل کرد.

روش صحیح استفاده از دستمال

انتخاب دستمال توالت مناسب یا جایگزینی یک موضوع است و نحوه استفاده از آن موضوعی به همان اندازه مهم است. متأسفانه برخی عادت دارند تمام ناحیه مورد نظر را با دستمال خشک کنند، در حالی که این کار نه تنها توجیه علمی و بهداشتی ندارد، بلکه باعث ایجاد ضایعاتی در این ناحیه می شود که به آن پاپیلوماتوز می گویند. ضایعات به صورت دانه های کوچک ظاهر می شوند و معمولاً بدون درد، سوزش یا خارش هستند، اما احتمال انتقال به خانم وجود دارد یا در صورت زایمان طبیعی، خطر انتقال به نوزاد وجود دارد. در بیشتر موارد، اگر استفاده از دستمال کاغذی برای خشک کردن ناحیه تناسلی را متوقف کنید، پاپیلوماتوز کم کم ناپدید می شود.

1- بعد از شستن ناحیه تناسلی را پاک کنید تا فقط قسمت بیرونی دستگاه تناسلی و کناره پاها خشک شود.

2- هر نوع دستمالی فقط روی این قسمت های حساس قرار داده و برداشته شود. کشیدن حوله روی آن ناحیه می تواند باعث تحریک و حساسیت شود.

از کجا میتوانیم دستمال کاغذی توالت عمده بخریم؟

ما به شما فروشگاه باباسلمان را معرفی میکنیم.

دکمه بازگشت به بالا