مطالب میجیک

مدیریت «آیورا»از نشانه‌های تأثیرگذاری زنان ایران است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز در همایش ملی سومین الگوی زنان مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی که به همت سازمان بسیج اساتید دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: وی با بیان اینکه توانمندسازی زنان در بخش واریفی نیازمند حمایت است، اظهار داشت: مهارت آموزی، آشنایی با سبک زندگی ایرانی اسلامی، موضوع جمعیت و مسائل مربوط به خلاقیت و نوآوری به ویژه در زنان سرپرست خانوار موضوع برنامه باشد. کم اهمیت و این نیاز به حمایت جدی دارد.

خزعلی با بیان اینکه تخریب موضوع زن و خانواده بسیار مهم است، گفت: یکی از آسیب ها طلاق است، اساسا طرح پیشگیری از طلاق و مشاوره 4 سال اول ازدواج توسط نمایندگان امور زنان و خانواده پیگیری می شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: سال گذشته در نشست های دوجانبه و چند جانبه توانستیم با همکاری مجموعه ای از کشورها گروه زنان و مبارزه با فساد را تشکیل دهیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده موفقیت ما را در اجرای ارزش هایی دانست که در بیانیه می خواهیم. انجامش نده این یکی از بهترین دستاوردهای نماینده زن در دولت سیزدهم است، وی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند هیچ کشوری حق دخالت و مسئولیت در مشکلات فرهنگی و اجتماعی کشورمان را ندارد، رئیس جمهور محترم. . اعلام کرد که سند 2030 راهی نیست که دولت آن را اجرا نکند.

وی افزود: ما مطلقا با هر نوع اجرای سند 2030 مخالفیم.

انسیه خزعلی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر درایت و شعور زنان گفت: زنان گلدوزی و عقلی چون حضرت زینب(س)س) نهضت جاودانه عاشورا می تواند نقشی تأثیرگذار در تاریخ داشته باشد.

او اضافه کرد: شارژ ما از غرب در این زمینه یکی هستیم که زنان غربی مورد ظلم قرار گرفته اند و نوع قوانین، رویه ها و دیدگاه های زنان بخشی از حقوق آنها را کاهش داده است. زنان در برخی از کشورهای جهان سوم که از الگوی غربی پیروی می کنند، شاهد این ظلم بوده اند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به برگزاری کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار گفت: در کنگره یکی از مدیران زن گفت ما برابری نمی خواهیم، ​​ما با هم فرق داریم، چرا باید یک مجازات اعمال شود. . ما در عدالت است که ویژگی ها و توانایی های هر جنسیت را می توان دید که عدالت به این معناست که علاوه بر برابری حقوق، امتیازات و توانایی های ویژه نیز باید دیده شود.

خزعلی بیان کرد: غربی ها به نام برابری سعی می کنند علاوه بر نقشی که دین برای زنان تعریف کرده است، وظایف دیگری را نیز بر دوش زنان تحمیل کنند. موضوع این یکی از انواع ظلم هایی است که به زنان می شود.

دکمه بازگشت به بالا