مطالب میجیک

ما نیازمند تربیت رهبران فرهنگی، از میان بانوان هستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، عاطفه سعیدی نژاد با هدف شناسایی و کمک به تقویت ظرفیت های مردمی مسئله محور به ویژه در حوزه آموزش دختران نوجوان از حسینیه انقلاب اسلامی شهر مقدس قم بازدید کرد.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات زنان سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با مسئولان حسینیه انقلاب گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب درباره الگوی سوم زن، زنان نیاز به نفوذ اجتماعی دارند که این گونه نیست. مبتني بر هستي اجتماعي و وجود خانوادگي موضوعي جدي است. اما در بحث حضور اجتماعی اکنون رویکردی مهم و مترقی وجود دارد و علاوه بر ظاهر خیریه ها و خدمات عمومی اجتماعی، اکنون زنان باید وارد فضای خاصی شوند.

وی افزود: در حوزه فرهنگی فعال و مدیران فرهنگی خلأ داریم. در این راستا می توان طراحی موثری انجام داد تا بانوان فعال فرهنگ ما آماده آموزش روی صحنه باشند که با رسیدن به جایگاه این امکان فراهم می شود. در فضای فرهنگی علاوه بر دیدن کارشناسان و آموزش، نیاز به درک عمیق ظرفیت رشد وجودی داریم و این را باید در توصیه های دختران نوجوان ببینیم. مثلاً ما مشکل مادران اجتماعی را داریم، واقعاً افرادی که توانایی ها و استعدادهای خوبی دارند باید برای مدیریت فرهنگی تربیت شوند.

سعیدی نژاد گفت: رویکرد ما حمایت از یک جنبش مردمی محتوا محور است. محتوا محور چون می دانند مشکل چیست و در حال حاضر در کجای کشور در حال حل این مشکل هستند و چه بخشی از مشکل را حل خواهند کرد؟ و هدف این است که ظرفیتی را که تقریباً یک خط میانی است شناسایی کنیم و به او کمک کنیم تا یک هافبک شود. ما در سازمان تبلیغات اسلامی و در طرح نهضت ترقی یک تعریف مترقی از دایره مرکزی داریم، ابعاد را برای حلقه مرکزی در نظر گرفته ایم و برای آن جزوه نوشته ایم که این حلقه مرکزی چگونه باید روی صحنه برود. برای موفقیت

سیوانی مسئول مجموعه دخترانه حسینیه انقلاب اسلامی نیز درباره معرفی این مجموعه گفت: حسینیه انقلاب کار خود را با تحقیقات میدانی آغاز کرد. و از ابتدا فضاهایی را برای اقشار و افراد عادی جامعه طراحی کردیم و انواع سلایق و علایق را در نظر گرفتیم. برنامه میان مدت سریال تقویت مدل های دخترانه طراحی شده و رسیدن به گوش عموم مردم در سراسر کشور است. ما همچنین برای کشورهای منطقه طراحی داریم و سفرهای زیادی انجام می دهیم.

وی افزود: در این مدت وظیفه شناسایی نمایندگان زن در کشور را بر عهده داشتیم که منجر به شناسایی 2000 نماینده از جمله نمایندگان زنان مستقل، شبکه گسترده معابد خانگی و واحد بانوان خواهران شد. و از سال 1377 در قم میزبان تعدادی از عزیزان بوده ایم تا تجربیات خود را به آنها انتقال دهیم و شبکه نمایندگان خود را تقویت کنیم. مشکل اصلی این است که در محیطی با ظرفیت بسیار بالا راه حلی برای جذب و تثبیت حضور جوانان و نوجوانان ندارند.

سیوانی در پایان گفت: در الگوی معماری مفهومی حسینیه، نگاه جامعی به بحث آموزش داریم و 9 حوزه آموزشی از مجموعه محتوای آموزشی استاد بزرگ در این زمینه گرفته ایم و با توجه به آن حوزه ها، طرح خود را انتخاب کرده ایم. پایه.” ما مؤلفه های اصلی نهضت امام حسین (آمریکا) و انقلاب اسلامی را شناسایی کرده ایم و در هر دو این مقوله عقلانیت، معنویت و عدالت رکن اصلی است و در بازتعریف هیئت، عملیاتی را متناسب با هر فرد طراحی می کنیم. . .. اما همه اینها نقشه درونی ماست. دخترها ما را با یک پاتوق و کافه دخترانه آشنا کردند که میزبان یک هیئت عالی و یک اردوی باورنکردنی بود. اما در پشت صحنه می دانیم پازلی که با چه هدف و محتوایی به مخاطب ارائه می شود.

دکمه بازگشت به بالا