مطالب میجیک

ماندگار فرزامی نایب قهرمان تور جهانی تنیس شد/ اعزام تیم کوراش زنان به قرقیزستان

پرونده مسابقات تور جهانی تنیس در تهران با نایب قهرمانی ماندگ فرزامی بسته شد.

به گزارش میجیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز از مسابقات جهانی تنیس زیر 18 سال (سطح 3) در زمین تنیس باشگاه استقلال برگزار شد و دختران در فینال انفرادی به مصاف یکدیگر رفتند. بخش در فینال این رقابت ها آناستازیا لیزونوا از روسیه با نتایج (3-6 و 1-6) مقابل مانداج فرزامی به مقام قهرمانی دست یافت. تنیسور زن ایرانی عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و ورزشکار ترکیه ای نیز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

هفته اول این رقابت ها با حضور بیش از 100 ورزشکار از ایران، هند، روسیه، انگلیس، بلغارستان، کویت، سوئد، ترکیه، مصر و قزاقستان از 12 تیرماه آغاز و امروز با فینال مردان به پایان می رسد. متناظر.

همچنین رقابت جدول افتتاحیه هفته دوم این بازی نیز در جریان است. رئیس هیئت داوران هفته اول این مسابقات بر عهده سامان حسنی داور ارشد مدال برنز کشورمان است و سینا ابراهیمیان رئیس داور مدال سفید بین المللی کشورمان نیز به عنوان رئیس داور در این رویداد حضور داشت. از هفته دوم

امیرصدری مسئولیت برگزاری مسابقات را بر عهده دارد.

اعزام تیم کوراش بانوان به قرقیزستان

به گزارش میجیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، تیم ملی کوراش بانوان ایران برای برپایی اردوی آماده سازی و آماده سازی برای بازی های آسیایی 2023 هانگژو راهی قرقیزستان شد.

دنیا آقایی، ملیکا امیدوند، زهرا باقری و طاهره آذرپیوند در این اردوی آمادگی حضور دارند. هدایت تیم ملی کوراش بانوان ایران بر عهده محبوبه سهری است.

تیم ملی کوراش بانوان ایران پس از پایان اردوی تدارکاتی در مسابقات بین المللی قرقیزستان شرکت خواهد کرد. این اردو تا 5 تیر 1402 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا