مطالب میجیک

۶ مدال طلا و نقره برای زنان کشتی‌گیر ایران در مسابقات قرقیزستان

تیم ملی کشتی فرنگی بانوان در مسابقات جام ارکینبایف موفق به کسب 3 مدال طلا و 3 مدال نقره شد.

به گزارش میجیک، جایزه بزرگ بین المللی ارکینبایف توسط قرقیزستان روز سه شنبه (20 دسامبر) برگزار شد. وزن 70 کیلوگرم و 3 مدال نقره توسط فاطمه فتاحی در وزن 60 کیلوگرم، مریم احمدی در وزن 75 کیلوگرم و هانیه عاشوری در وزن 75+ کیلوگرم به دست آمد. وزن.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم سپیده بابایی در دور نخست با ضربه فنی حریفی از قرقیزستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی سپس بار دیگر نماینده قرقیزستان را با نتیجه 7 بر یک شکست داد و به فینال راه یافت. وی در این مرحله یک بر صفر پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 60 کیلوگرم، فاطمه فتاحی در اولین بازی خود مقابل قزاقستان شرکت کرد که حریفی را از لحاظ فنی دچار مشکل کرد. در نیمه دوم 3 بر 2 قرقیزستان را شکست دادند و فینالیست شدند. ملی پوشان کشورمان در ادامه با نتیجه 6 بر صفر مغلوب کشتی گیران قرقیزستان شدند و به مدال نقره دست یافتند.

در وزن 65 کیلوگرم محدثه حسینی در دور اول استراحت کرد. وی در نیمه دوم به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با نتیجه 8 بر 2 از سد حریف گذشت تا فینالیست شود. حسینی در فینال حریفی از قرقیزستان را شکست فنی کرد تا طلای دیگری برای کاروان ایران کسب کند.

در وزن 70 کیلوگرم، ریحانه گیلانی پس از استراحت در نخستین دیدار به مصاف حریفی از قرقیزستان رفت که این حریف با نتیجه 8 بر 1 از سد دفاع کرد و راهی فینال شد. وی در این مرحله به مصاف نماینده میزبان رفت که با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد و سومین طلا را کسب کرد.

در وزن 75 کیلوگرم مسابقات به صورت دوره ای با حضور مریم احمدی نماینده کشورمان برگزار می شود. او در نیمه اول مقابل نماینده میزبان قرار گرفت که حریفش را مورد حمله فنی قرار داد. احمدی سپس با نتیجه 9 بر 3 مقابل کشتی گیر اوکراینی به برتری رسید اما در ادامه با ضربه فنی مغلوب نماینده قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 75+ کیلوگرم نیز هانیه عاشوری به صورت دوره ای به مصاف حریفان خود می رود. آنها در اولین دیدار به مصاف نماینده قرقیزستان رفتند که با نتیجه 11 بر 4 پیروز شد. عاشوری در جنگ دوم مقابل دشمن اوکراین پیشتاز بود که نماینده کشورمان را با مصدومیت برد. در دور سوم حریفان قرقیزستانی مقابل عاشوری قرار نداشتند و ملی پوشان کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف نماینده قرقیزستان رفتند و با نتیجه 6 بر 2 شکست خوردند و نقره گرفتند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا