برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

مانتو عبایی برای افراد لاغر

ستاره | سرویس مد و پوشاک –  یکی از اهداف استایل مناسب، اصلاح و برطرف کردن مشکلات اندام است. خانم‌های لاغر معمولا دوست دارند مانتو‌هایی بپوشند که آن‌ها را توپرتر نشان دهند. در ادامه با هم گلچینی از مانتو‌های مناسب برای اندام‌های لاغر را مرور می‌کنیم.

چه مانتو‌هایی مناسب افراد لاغر اندام است؟

پیشنهاد ما به شما این است که از مانتو‌های شق و رق مثل مانتو‌های مخمل و ساتن و … استفاده کنید. اگر این جنس پارچه در دست نبود، می‌توانید مانتو‌هایی انتخاب کنند که چین‌دار باشند؛ مثل مانتو‌های پلیسه‌ای یا مانتو‌هایی که با چین‌های ریز، کلوش می‌شوند. مانتو‌های چند طبقه نیز مناسب این افراد است. همچنین اگر به مانتو‌های رنگارنگ و طرحدار علاقه داشته باشید می‌توانید مانتو‌هایی با طرح شلوغ گلدار یا راه راه افقی استفاده کنید تا اندام شما را کمی عریض‌تر نشان دهند.

برای اطلاع از قیمت مانتو عمده میتوانید به سایت پالیز مراجعه کنید.

جدیدترین انواع مدل مانتو برای افراد لاغر

۱. مدل مانتو کتی کوتاه مناسب افراد لاغر اندام

۲. مدل مانتو چین‌دار مناسب افراد لاغر

۳. مدل مانتو مجلسی پرچین چند طبقه مشکی مناسب افراد لاغر

۴. مدل مانتو بلند تابستانی برای افراد لاغر و قد بلند

۵. مدل مانتو خفاشی با برش آزاد برای افراد لاغر

۶. مانتو اسپرت طبقه طبقه مناسب افراد لاغر و قد کوتاه

۷. مدل مانتو مخمل برای افراد لاغر

۸. مانتو پاییزه چهارخانه بلند مناسب افراد قد بلند و لاغر

طرفدار مانتوهای بلند هستید؟ را در ستاره ببینید.

۹. مانتو مجلسی ساتن برای افراد لاغر اندام

۱۰. مدل مانتو برش آزاد مناسب افراد لاغر و کوتاه قد

۱۱. مدل مانتو آزاد و چند لایه مناسب توپر نشان دادن اندام

۱۲. مدل مانتو کمر چین‌دار مناسب خانم‌های لاغر اندام

۱۳. مدل مانتو کلوش ۲۰۱۹ برای زنان لاغر اندام

۱۴. مانتو با یقه‌ی بزرگ مناسب افراد لاغر

۱۵. مدل مانتو برای افراد لاغر

۱۶. مدل مانتو برای افراد لاغر در استایل پاییزه

۱۷. مدل مانتو برای افراد لاغر و قد بلند

۱۸. مدل مانتو با یقه‌ی بزرگ و برگردان مناسب خانم‌های لاغر

۱۹. مانتو برای افراد لاغر پلیسه

۲۰. کوتاه مناسب افراد لاغر و کوتاه قد

۲۱. مانتو مجلسی مشکی مناسب افراد لاغر و قد کوتاه

۲۲. مدل یقه‌ی بزرگ برای مانتوی افراد لاغر اندام

۲۳. مانتو کمر چین‌دار مناسب افراد لاغر

۲۴. مانتو یقه برگردان با طرح شلوغ مناسب خانم‌های لاغر

۲۵. مانتو مخمل سبز مناسب لاغر اندام‌ها

فروش مانتو عبایی در تهران | قیمت مانتو عبایی حریران

در آخر

ست کردن مانتو برای خانم‌های لاغر اندام و انتخاب صحیح آن نیاز به رعایت نکاتی دارد که در بالا به آن‌ها اشاره داشتیم. به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم برای رفع نواقص اندام به وسیله لباس، را حتما مطالعه کنید زیرا قطعا به شما در زیباییتان کمک خواهد کرد. شما چه پیشنهادی برای انتخاب مانتو افراد لاغر اندام دارید؟ نظرتان را راجع به این موضوع در قسمت نظرات و پرسش‌ها با ما و دیگر مخاطبان ستاره در میان بگذاریدمدل مانتو برای افراد لاغر: یکی از اهداف استایل مناسب اصلاح و رفع مشکلات بدن است، به همین دلیل خانم های لاغر معمولا دوست دارند مانتو هایی بپوشند که آن ها را کمی توپر نشان دهد تا نقاط ضعف بدنشان پوشیده شود. در ادامه با بخش همراه ما باشید.

برای حل این مشکل افراد لاغر مدل مانتوهای مختلفی وجود دارد اما بهتر آن ها مانتوهایی هستند که از جنس مخمل، ساتن و… دوخته شده باشند. در واقع مانتوهایی که شق و رق هستند به خوبی روی بدن خانم های لاغر سوار می شوند و استایل جذابی می سازند.

همچنین مشاهده کنید:

جدیدترین مدل مانتو مناسب افراد لاغر 1402

خانم های لاغر برای اینکه استایل خوبی داشته باشند باید در انتخاب رنگ مانتو نیز حساسیت لازم را به خرج دهند. مدل مانتوهای با رنگ های روشن انتخاب مناسبی برای خانم های لاغر اندام است و اگر قسمت پایین تنه شما لاغر است بهتر است مانتو را با شلوار و کفش های رنگارنگ بپوشید تا پایین تنه متناسب و پرتر به نظر برسد.

توجه داشته باشید که خانم های لاغر باید در انتخاب مدل و فرم آستین نیز دقت کنند، زیرا آستین ها به شانه ها حجم می دهند و اندام شما را پرتر نشان می دهند. بدترین مدل مانتو برای افراد لاغر، مدل مانتوی تنگ است. این گزینه شما را بسیار لاغر نشان می دهد و اصلا ظاهری زیبایی از شما به نمایش نمی گذارد.

برای خرید مانتو عمده تهران میتوانید به سایت پالیز مانتو مراجعه کنید.

همچنین بخوانید:

چه مانتوهایی مناسب افراد لاغر است؟

اگر لاغر و بلند قد هستید در انتخاب مانتو به نکات زیر توجه کنید:

۱. اگر لاغر هستید از مدل مانتوهایی با طرح راه راه افقی استفاده کنید. این طرح باعث می شود که عرض بدن شما بیشتر دیده شود، برعکس استفاده از راه راه های عمودی شما را لاغرتر و بلندتر نشان می دهد.

۲. حتما شنیده اید که افراد چاق بیشتر از رنگ های تیره و مشکی استفاده می کنند. برعکس، افراد لاغر باید رنگ های روشن بپوشند. سفید، صورتی روشن، آبی، زرد و قرمز انتخاب مناسبی برای این افراد است.

۳. یقه‌های پهن و بزرگ برای خانم های چاق مناسب نیستند اما گزینه ای عالی برای اندام های باریک و لاغر می باشند. اگر شانه های باریکی دارید، یقه انگلیسی بزرگ و یقه آرشال بزرگ ممکن است مناسب ترین گزینه برای شما باشد.

همچنین بخوانید:

تاکنون اینجای مقاله چند مورد از مهم ترین معیارهای انتخاب مانتو برای زنان لاغر را بررسی کردیم و اکنون زمان فصول است. دمای هوا در انتخاب مدل مانتو برای افراد لاغر بسیار موثر است و در این قسمت می خواهیم مناسب ترین مدل ها را برای هر فصل نام ببریم.

مدل های جدید مانتو بهاره، تابستانه، پاییزی و زمستانی را می توان بر اساس رنگ و جنس پارچه مانتو دسته بندی کرد. پارچه های نازک و رنگ روشن در هوای گرم و برعکس مانتوهای تیره و پارچه های ضخیم در فصول سرد بهترین هستند. البته به یاد داشته باشید که خانم های لاغر باید از رنگ های خیلی تیره اجتناب کنند.

همچنین مشاهده کنید:

مدل دیگری از مانتو که افراد لاغر می توانند انتخاب کنند مدل برش از کمر است که در دوخت به آن کمر جدا می گویند. این مدل مانتو به دلیل استایلی که دارد قسمت پایین تنه را برجسته می کند و برای افراد لاغر اندام و قد بلند و همچنین برای کسانی که می خواهند عیوب پایین تنه خود را بپوشانند گزینه خوبی است.

یکی از طرح های مورد علاقه بسیاری از افراد، مانتو با طرح چهارخانه است. هر چه طرح مانتو شما شلوغ تر باشد، شما را باریک تر نشان می دهد. از طرفی مانتو های چهارخانه همیشه مد هستند و به این زودی ها از مد نمی افتند. همچنین در بین این تنوع زیاد مدل مانتوها، از طرح های پیله دار غافل نشوید. پیله در طراحی مانتو مانند چین سوزنی است و فضای بیشتری را ایجاد می کند.

همچنین مشاهده کنید:

راهنمای خرید مانتو برای افراد لاغر

برای خرید مانتو برای افراد لاغر، حتما به موارد زیر توجه کنید:

انتخاب طرح‌های ساده: در انتخاب مانتو برای افراد لاغر، بهتر است از طرح‌های ساده و بدون جزئیات بزرگ استفاده کنید تا فرد لاغر نشان دهد و بیشتر به نظر نرسد.

انتخاب مانتوهای مناسب اندام: انتخاب مانتویی که به شکل بدن شما بخورد، به شما کمک می‌کند تا بدنتان را بهتر پوشش دهید و بهترین نتیجه را بگیرید. به عنوان مثال، مانتوهای بلند و پوشیده، به افراد لاغر کمک می‌کنند تا بدنشان را بلند و قوی نشان دهند.

توجه به جزئیات: برای افزایش جذابیت مانتو، می‌توانید به جزئیاتی مانند دکمه‌ها، کمربند و یا طرح‌هایی که بر روی پارچه می‌باشد توجه کنید. اما بهتر است به این نکته توجه کنید که جزئیات زیاد ممکن است استایل شما را نا فرم نشان دهد.

همچنین مشاهده کنید:

توجه به برش مانتو: برش مانتو نیز باید با شکل بدن فرد لاغر هماهنگ باشد. برای مثال، مانتوهای برش دار، به دلیل داشتن خطوط و جزئیات بیشتر، ممکن است بدن فرد لاغر را بیشتر نشان دهند. بهتر است از برش‌های ساده و مناسب برای شکل بدن استفاده کنید.

توجه به کیفیت پارچه: کیفیت پارچه نیز برای خرید مانتو برای افراد لاغر بسیار مهم است. پارچه‌های با کیفیت، بدن را بهتر پوشش می‌دهند و شکل بدن را نیز بهبود می‌بخشند. همچنین، پارچه‌های نازک و ضعیف، ممکن است بدن فرد لاغر را بیشتر نشان دهند.

توجه به فصل و هوا: در خرید مانتو برای افراد لاغر، باید به فصل و هوای محیط توجه کنید. در فصل‌های سرد، مانتوهای گرم و با پشم ممکن است مناسب باشند، در حالی که در فصل‌های گرمتر، مانتوهای سبکتر و با پارچه‌های خنک مناسب‌تر هستند.

به انتهای مقاله جدیدترین مدل مانتو برای افراد لاغر 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید. همچنین اگر زیاد اهل مد هستید و دوست دارید استایل خاص و جدیدی داشته باشید حتما دو مطلب «» و «» را نیز مشاهده فرمایید.

.

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

همچنین میتوانید برای بازدید از مانتوها به تولیدی مانتو عمده واقع در تهران مراجعه کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا