برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

لیست قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی

مواد خمیرکاغذ تهیه می باشد. دستمال کاغذی در انواع مختلف از لحاظ جنس و سایز در بازار عرضه می شود یکی از پرکاربرد ترین و ضروری ترین لوازم مورد استفاده ی افراد است. انواع دستمال کاغذی رولی بزرگ و کوچک، دستمال توالت، دستمال کاغذی جعبه ای رومیزی، دستمال کاغذی حوله ای آشپزخانه و دستمال کاغذی جیبی امروزه از ملزومات بهداشتی مورد استفاده در مکان های مختلف هستند و افراد همیشه یکی از انواع آن را در خنه، محل کار، خودرو و یا کیف خود به همراه دارند. تولید دستمال کاغذی نیز یکی از مشاغل پرسود محسوب می شود و امروزه شاهد برندهای گوناگون این محصول در بازار هستیم.

تولید دستمال کاغذی در دو نوع خانگی و کارخانه ای امکان پذیر است و امروزه از مشاغل پرسود خانگی نیز می توان به تولید دستمال کاغذی در خانه اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با انواع فرایند تولید دستمال کاغذی و معرفی و بررسی جوانب و جزییات مختلف آن، این مقاله ی ایران کاپ را دنبال کنید.

انواع دستگاه خط تولید دستمال کاغذی

از مزیت های راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی این است که شما با سرمایه ای اندک نیز می توانید اقدام به راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی کنید. بسته به نیاز و نوع دستمال کاغذی مورد نظرتان می توانید با کسب اطلاعات در مورد قیمت دستگاه دستمال کاغذی و خریداری آن یکی از انواع خط تولید دستمال کاغذی را داشته باشید.

  • دستگاه خط تولید دستمال کاغذی رولی
  • دستگاه خط تولید دستمال کاغذی جعبه ای رومیزی
  • دستگاه تولید دستمال توالت
  • دستگاه تولید دستمال کاغذی حوله ای آشپزخانه
  • دستگاه خط تولید دستمال‌های کاغذی جیبی

دستگاه های تولید دستمال کاغذی همگی یک فرایند مشخص را انجام می دهند اما برای مثال عملکرد خط تولید دستمال کاغذی رولی با خط تولید دستگاه دستمال کاغذی توالت پس از تولید دستمال کاغذی در نحوه ی پیچیدن در رول پیچ یا برش خوردن متفاوت است. یا اگر چاپ طرح های تزیینی روی دستمال کاغذی مد نظر شما باشد یا تعداد لایه های دستمال کاغذی با هم متفاوت باشد خط تولید دستگاه دستمال کاغذی مورد نظر کمی متفاوت خواهد بود. همچنین برای اجرای انواع بسته بندی های گوناگون باید دستگاه مناسب را برای بسته بندی به صورت جداگانه انتخاب و خریداری کنید.

دستگاه ساخت دستمال کاغذی خانگی

اگر تمایل به تولید دستمال کاغذی در خانه و فروش دستمال کاغذی دارید خبر خوب این است که می‌توانید از دستگاه خانگی تولید دستمال کاغذی که با برق تک فاز خانگی کار می‌کند برای راه‌اندازی یک کسب و کار در منزل خود استفاده کنید و خیالتان راحت باشد که قیمت خانگی به نسبت امکانات و قابلیت‌هایی که دارد مناسب است و می‌تواند تمامی نیازهای شما برای تولید و بسته‌بندی دستمال کاغذی تولیدی خانگی را فراهم کند. قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی در منزل را می توانید با مشاوره و کسب اطلاعات از مشاوران ایران کاپ دریافت کنید.

در صورتی که از دستگاه تولید دستمال کاغذی تمام اتوماتیک استفاده کنید تمام مراحل تولید این محصول از جمله مراحل مربوط به جمع‌کردن، برجسته‌سازی، شمارش، بریدن با دستگاه برش، بسته بندی و وارد کردن دستمال کاغذی در جعبه تنها توسط یک دستگاه انجام خواهد شد و این کار به راحتی و سرعت قابل توجهی قابل اجراست.

درامد کارگاه تولید دستمال کاغذی | دستگاه تولید دستمال کاغذی خانگی

ویژگی های دستگاه خط تولید تمام اتوماتیک دستمال کاغذی

  1. مراحل مختلف تولید دستمال کاغذی به آسانی انجام می شود
  2.  حجم تولید دستمال کاغذی با دستگاه تمام اتوماتیک بالاست
  3. سرعت تولید دستمال کاغذی بالاست
  4. نیازی به استفاده از نیروی انسانی در فرایند تولید و بسته بندی ندارید
  5. در وقت و هزینه صرفه جویی خواهد شد
  6. هزینه های کنترل و مدیریت خط تولید دستمال کاغذی کمتر خواهد شد
  7. هزینه‌های مدیریت خط تولید دستمال کاغذی به میزان زیادی کاهش خواهد یافت

قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی

همانطور که گفته شد انواع مختلفی از دستگاه تولید دستمال کاغذی وجود دارد که بسته به قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفشان قیمت های متفاوتی دارند. به طور کلی فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت دستگاه دستمال کاغذی موثر هستند. از جمله فاکتورهایی که می‌تواند قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی را تحت تاثیر قرار دهد امکاناتی مانند اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن دسنکاه دستمال کاغذی، مشخصات فنی و فناوری های به کار رفته در آن هستند. همچنین ظرفیت تولید دستمال کاغذی و برند سازنده ی دستکاه دستمال کاغذی از سایر موارد تعیین کننده ی قیمت دستگاه دستمال کاغذی می باشند. شرکت های فروش دستگاه تولید دستمال کاغذی برندهای مختلف این دستگاه را با قیمت های گوناگون عرضه می کنند که پیش از خرید لازم است با توجه به نیاز خود و شرایط تان برای خرید دستگاه دستمال کاغذی در خانه یا هر مکان دیگری اقدام کنید.

درآمد تولید دستمال کاغذی در خانه

براورد درامد کارگاه تولید دستمال کاغذی کار ساده ای نیست و به بررسی و سنجش معیارهای زیادی نیاز دارد. اما می توان گفت بازار هر محصولی از مهم ترین عوامل بقای آن محصول و میزان موفقیت آن است. بازار دستمال کاغذی در انواع مختلفش بازار پرسودی ست و به جرئت می توان گفت حجم بزرگی از بازار لوازم شوینده و بهداشتی را به خود اختصاص داده است.
برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی باید ابتدا بررسی کنید که بازار شما کجاست و برای فروش دستمال کاغذی تولید خود باید به کدام بازارها مراجعه کنید. میزان نوآوری و خلاقیت و شناخت صحیحی از نیاز مشتریان در مرحله ی بعد می تواند یکی از مهم ترین معیارها برای براورد درامد کارگاه تولید دستمال کاغذی ست.

برای ورود به بازار تولید دستمال کاغذی ابتدا باید یک سری نکات را در نظر گرفته و پس از دریافت شناخت کافی از این کسب و کار، برای خرید دستگاه دستمال کاغذی درست کن اقدام کنید. ابتدا در مورد تولید دستمال کاغذی، بازار فروش دستمال کاغذی، فروش دستگاه دستمال کاغذی، قیمت دستگاه دستمال کاغذی، شرایط بازار این محصول، نقاط ضعف و نقاط قوت رقبا و شناسایی رقبای خود در تولید دستمال کاغذی، پیدا کردن و شناسایی مشتری دستمال کاغذی، شناخت سلیقه و نیاز مصرف کندگان دستمال کاغذی و در آخر آشنایی کامل با فرایند تولید دستمال کاغذی. برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی در خانه یا کارگاه های کوچک یا بزرگ می توانید با دریافت مشاوره ی خط تولید دستمال کاغذی از مجموعه ی ایران کاپ نمایندگی دستگاه تولید دستمال کاغذی تصمیم درست و رضایت بخشی را بگیرید.

برای انتخاب و خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی و راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی فول کات یا انواع مدل های دستگاه دستمال کاغذی بهتر است نکاتی را پیش از خرید و اقدام در نظر بگیرید.

بررسی وضعیت ماشین آلات مختلف خط تولید و انتخاب ماشین آلات صنعتی با کیفیت را در اولویت قرار دهید تا کیفیت محصول خروجی شما درجه یک باشد و محصولی بدون نقص را به مشتری ارائه دهید. به این ترتیب مشتریان ثابت و وفادار پیدا خواهید کرد و آن ها شما را به دیگران توصیه خواهند کرد. همچنین خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی با کیفیت دوام و کارایی بیشتری نیز خواهد داشت. در انجام فعالیت های صنعتی با ماشین آلات و تجهیزات قدیمی یا بی کیفیت قابلیت رقابت با رقبا را نخواهید داشت و از آن ها عقب خواهید ماند.

ظرفیت دستگاه ساخت دستمال کاغذی را بسنجید و با توجه به نیازتان میزان تولید در هر شیفت دستگاه را در نظر بگیرید.
در تهیه ی مواد اولیه و متریال مورد نیاز برای تولید دستمال کاغذی و بسته بندی دقت کنید و بدانید مواد اولیه مهم ترین عامل برای تولید یک محصول با کیفیت و مرغوب است. در سال های اخیر تولیدکنندگان زیادی در ایران اقدام به تولید دستمال کاغذی کرده اند، با بررسی نقاط ضعف و قوت آن ها و تمام جوانب کارگاه های تولید دستمال کاغذی رقبا سعی کنید بهترین انتخاب ها را برای راه اندازی کسب و کار تولید دستمال کاغذی انجام دهید.

محصولات رقبا را بررسی کنید، کیفیت دستگاه های تولید دستمال کاغذی و مواد اولیه ی استفاده شده را در برندهای مختلف در نظر بگیرید و با اطلاعات دقیق و بررسی های جامع وارد بازار کار تولید دستمال کاغذی شوید.

اهمیت بسته بندی دستمال کاغذی

یکی از مهم ترین معیارهای کسب درامد و فروش دستمال کاغذی نحوه ی بسته بندی دستمال کاغذی ست. بسته بندی های جذاب همیشه در جلب توجه مصرف کنندگان پیشرو هستند و فروش دستمال کاغذی با بسته بندی زیبا و شکیل بسیار راحت تر از محصولات مشابه با بسته بندی های معمولی است. بسته بندی خلاقانه و نوین می تواند بازارهای جدید و متعددی را پیش روی شما قرار دهد و مشتریان را برای استفاده و خرید دستمال کاغذی تولید شما راحت تر متقاعد کند.
با مشاوره گرفتن از ایده پردازان و افراد باسابقه در تولید دستمال کاغذی می توانید بازاریابی بهتری در این حوزه داشته باشید. کسب درامد از تولید دستمال کاغذی تنها زمانی پرسود است که عوامل متعددی دست در دست هم داده و همگی برای تولید یک محصول با کیفیت در نظر گرفته شوند. دستگاه تولید دستمال کاغذی و ماشین آلات، خلاقیت و ایده پردازی، تحقیق و بررسی محصولات رقبا، شناخت بازار و مواد اولیه ی مرغوب همگی در کنار هم برای موفقیت در راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی موثر هستند.

کاهش هزینه های تولید

اگر به تازگی اقدام به راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی یا تاسیس کارگاه تولید دستمال کاغذی کرده اید، بهتر است در ابتدای راه در مدیریت هزینه ها محتاطانه عمل کنید. برای این کار توصیه هایی که ایران کاپ به شما می کند می تواند بسیار کاربردی و موثر باشند:

  • برای پیشگیری از هزینه های اضافه ی تعمیر و نگهداری، از تجهیزات و ماشین آلات به روز و معتبر استفاده کنید. خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی جدید و با تکنولوژی پیشرفته می تواند در جلوگیری از هدر رفتن منابع به شما کمک کند.
  • حمل و نقل معمولا در فعالیت های صنعتی حجم زیادی از هزینه ها را شامل می شود، به فکر راه هایی برای کاهش هزینه های حمل و نقل تان باشید.
  • با افزایش شیفت های کاری دستگاه، تولید خود را بالا ببرید و ظرفیت تولید در روز را افزایش دهید. به این ترتیب با سرعت بیشتر و سود بهتری ادامه ی راه را خواهید رفت.

میزان سرمایه ی مورد نیاز برای تولید دستمال کاغذی

برای رشد و تعالی در هر کسب و کاری علاوه بر نیرو و تلاش و پشتکار نیاز به یک منبع مالی برای تامین سرمایه در گردش بیزینس تان دارید. هر فرایند تولیدی و صنعتی مسیر پرفراز و نشیبی برای موفقیت پیش روی خود دارد و تنها با انگیزه ی بالا و آگاهی و علم روز است که می توانید این مسیر را رو به رشد طی کنید. با در نظر گرفتن تمام چالش های احتمالی بازار که در مقابل شماست، بهتر است هزینه های بسته بندی، بازاریابی، قیمت دستگاه دستمال کاغذی فول کات، قیمت مواد اولیه ی تولید دستمال کاغذی و سایر اقلام مورد نیاز برای این کار را براورد کرده و با برنامه ریزی دقیق و کاملی پیش روید.

ماشین آلات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی خانگی

با خرید دستگاه دستمال کاغذی فول کات می توانید در یک فضای مناسب خانگی یا پارکینگ و با استفاده از برق تک فاز خانگی کسب و کار پرسود خود را راه اندازی کنید. دستگاه تولید دستمال کاغذی در خانه تمام ویژگی های یک کسب و کار مناسب و اقتصادی خانگی را داراست و می تواند گام بلندی در راستای تجارتی بزرگ در آینده برای شما رقم بزند.

نمایندگی دستگاه تولید دستمال کاغذی

ایران کاپ با سال ها سابقه ی درخشان و طولانی در زمینه ی فروش ماشین آلات صنعتی و دستگاه های تولیدی خانگی و کارخانه ای، نامی آشنا و شناخته شده در میان شرکت های ارائه دهنده ی تجهیزات صنعتی ست. مشاوران و متخصصان مجرب و متخصص این مجموعه با دانش به روز و پیشرفته می توانند به شما در زآگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید.

دستگاه دستمال کاغذی در انواع مختلف موجود می باشد.  فروش خط تولید دستمال کاغذی با قیمت مناسب در سطح کشور  ارائه دهنده بهترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی می باشیم ما در ماشین سازی( نگارستان گیتی)  سازنده انواع دستگاه دستمال کاغذی مانند دستگاه دستمال کاغذی دلسی دوموتوره 4 کاره ، سفره یکبار مصرف ، انواع

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

بهترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی و سفره یکبار مصرف کاغذی در سراسر کشور تولید سفره یکبار مصرف با استفاده از دستگاه های با کیفیت صنعتی و نیمه صنعتی با نازل ترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی در خدمت شما عزیزان هستیم. تولید کننده و تامین کننده انواع محصولات یکبار مصرف اعمکاغذی و انواع نایلون و نایلکس وتولید سفره یکبار مصرف و کیسه زباله و کیسه فریزر در انواع

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

نازل ترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی را از مجموعه سورنا صنعت دریافت کنید. راه اندازی رایگان دستگاه تولید دستمال کاغذی در محل مورد نظر تامین 0 تا 100 مواد اولیه دستگاه دستمال کاغذی و سایر ماشین آلات مجموعه سورنا صنعت تولید کننده و فروشنده انواع ماشین آلات سفرهدستگاه تولید دستمال کاغذی را در مکان تحویل بگیرید.  

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

قیمت دستگاه دستمال کاغذی ، فروش دستگاه دستمال کاغذیام جی تنها شرکت نمایشگاهی دستگاه دستمال کاغذی با ضمانت نامه معتبر در سراسر کشور شما میتوانید باکمترین مکان و کمترین هزینه برایدستگاه های دستمال کاغذی از این پس خودتان محصول تولیدی خودتان را با سودی چند برابر پخش کنید. با خرید یک فرمایید. ویاازتلگرام مادیدن فرمایید

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

ارائه دهنده بهترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی با 18 ماه گارانتی تولید کننده بهترین دستگاه های دستمال کاغذی جهت کارخانه دستمال کاغذی فروش دستگاه دستمال کاغذی به صورت تک و عمده در سراسر کشور از آنجایی که امروزه مصرف دستمال کاغذی بسیار بالا رفته است و این محصول از اقلام مصرفی خانوار های ایرانی محسوب می شود شما

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

گروه ماشین سازی بزرگ آمل سازنده دستگاه تولید دستمال کاغذی100برگ و یا200برگ می باشد که در این خصوص توانست بیش از 10 دستگاه تولید دستمال کاغذی را به ثبت برساند. ابن مجموعه ارائه دهنده نازل ترین قیمت دستگاه دستما کاغذی می باشد. این مجموعه به عنوان سازنده دستگاه تولید دستمال کاغذی قیمت دستگاه دستمال کاغذی را از ما بخواهید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

قیمت دستگاه دستمال کاغذی فروش دستگاه دستمال کاغذیبزرگترین سازنده ماشین آلات دستمال کاغذی با تجهیزات مجهز روز جهانی و کادر و مهندسین مجرب با حداقل مبلغ صاحب یک کارخانهدستمال کاغذی با نازلترین قیمت ، دستگاه دستمال کاغذی جعبه ای ساده و فول کات و دستمال دلسی و توالت و شرکت به آدرس زیر دیدن فرمائید :

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

شرکت آریا صنعت این مجموعه ارائه دهنده مناسب ترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی می باشد تـولید کننده انـواع دستگاه های تولید دستمال کاغذی فروش دستگاه دستمال کاغذی با قیمت عالی ارسال دستگاه دستمال کاغذی به تمام نقاط ایران یک شغل خانگی پرسود بهترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی را از ما بخواهید تولید حرفه سرکار خانم آقایی تماس بگیرید

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

شرکت ام جی تقدیم می کند ساخت و تولید انواع دستگاه های کارگاهی و صنعتی تولید دستگاه دستمال کاغذی برای خرید ارزان قیمت دستگاه دستمال کاغذی  با ما همراه باشید . دستگاه دستمال کاغذی اقتصادی ، جعبه ای ، حوله ای ، توالتی فول کات (برش زن ) اقتصادی انواع دستگاه های دلسی چهار کاره انواع پرکن های دستی و نیمه اتومات (دارای نوار نقاله) انواع

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

دستگاه بسته بندی دستمال رولی قیمت دستگاه دستمال کاغذی ماشین سازی ام جی سازنده انواع ماشین الات پزشکی بهداشتی وسلولوزی وانواع دستگاهای بسته بندی مواد غذایی وانواع دستگاهای دستمال کاغذی بصورت اتومات ونیمه اتومات با ضمانت نامه یک ساله شغلی پرسود جهت قیمت و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید .

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

چاپ جعبه دستمال کاغذی با طراحی های زیبا و متنوع چاپ بر روی جعبه دستمال ، جعبه تبلیغاتی ، جعبه چوبی و .. با بالاترین کیفیت با یک بار سفارش مشتری همیشگیدستمال ، جعبه تبلیغاتی و ..با بهترین قیمت چاپ جعبه های تبلیغاتی پلاستیکی با استفاده از دستگاه های چاپ تامپو ، سیلک و فلت بد چاپ جعبه به صورت تک رنگ و چند رنگی

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

شرکت تندیس ماشین تبریز تولید کننده انواع ماشین الات دستمال کاغذی است . قیمت دستگاه دستمال کاغذی دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات دولاین عرض 41 سانت که عملیات تا کردن ، برش دادن و شمارش برگ را بصورت اتوماتیکدستگاه (cm)طول:450 عرض:150 ارتفاع:180

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

ماشین دستمال کاغذی با بهترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی ارائه میشود. ماشین تولید دستمال کاغذی ماشین سازی الغدیر ساخت ماشین آلات تولید دستمال کاغذی و دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی اقتصادی ماشین سازی الغدیر با بیش از 32 سال تجربه و در اختیار گرفتن دانش روز مهندسیدستگاه ها و ماشین آلات تولید تماس تلفنی آماده پاسخگویی میباشند .

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

تولید و ساخت دستگاه دستمال کاغذی رولی و اقتصادی اتومات و نیمه اتومات برای مشاغل خانگی با ظرفیت تولید 6000 بسته در روز با یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش و بهترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

قیمت دستگاه تولید سفره یکبار مصرف و دستمال کاغذی (((( شرکت میلان صنعت )))) فروشنده و سازنده انواع دستگاه رول و پرفراژ سفره یکبار مصرف با بهترین قیمت *** تمامی دستگاه ها دارای کیفیت درجه یک میباشد.**** فروش دستگاه رول و پرفراژ جهت راه اندازی خطوط تولید ؛ سفره کاغذی و یکبار مصرف ، تولید کیسه زباله ، تولید نایلون و نایلکس ،

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

بدون واسطه از سازنده با کیفیت بالا و قیمت مناسب خرید نمایید.  فروش دستگاه دستمال کاغذی (فولکات، دلسی، تیغ و تا) با طراحی بی نظیر، کیفیت و  سرعت بالا دوسال ضمانت، ده سال خدمات پس از فروش تامین مواد اولیه، برند، مشاوره، آموزش تولید و روش های فروش سامان صنعت

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

دستگاه بسته بندی جعبه دستمال کاغذی و انواع پودر کیک و جعبه پودر سوخاری و غیره دستگاه بسته بندی جعبه به شرط راه اندازی و کار ارسال به تمام نقاط کشور به سطح نیمه اتوماتیک با چسب زن حرارتی در تیراژ بالای 40 عدد در دقیقه برای دستمال کاغذی مناسب برای صنایع قیمت توافقی و به شرط راه اندازی

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

فروش دستگاه رول و پرفراژ کیسه زباله فروش دستگاه سفره کاغذی با امکان رول کردن سفره های نایلکسی مجلسی و کاغذی، کیسه فریزر و کیسه زباله و دستمال کاغذی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت موجود در بازار کارکرد با برق تکفاز شهری امکان کار کردن در منزل و کارگاه بادستگاه بیشتر و مشاوره تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

با سلام شرکت سایا صنعت رستاک مفتخر است درزمینه تولید و راه اندازی دستگاه های دستمال کاغذی و سفره و نوار بهداشتی به مشتریان عزیز خدمات ارائه نماید. ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ بخشیدستمال کاغذی و سفره و نوار بهداشتی☑️ *️⃣ قیمت مناسب، نوع خدمات و پشتیبانی پس از فروش☑️ *️⃣تهیه مواد اولیه به صورت مداوم☑️ *️⃣آموزشمشاغل خانگی با برق مصرفی تک فاز☑️

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

ورود به عرصه تولید با سرمایه کم و درآمد بالا، هم در خانه و هم برای افرادی که می خواهنددستمال کاغذی اقتصادی و جعبه ای _انواع خط تولید دستمال دلسی و حوله ای _خط تولید نوار بهداشتی و پوشک _خط تولید سفره و پلاستیک و رول کن سفرهدستگاه و آموزش نحوه ورود به بازار ☑️خرید 30 درصد از محصولات تولیدی از شما ☑️ضمانت

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

فقط با 80 میلیون صاحب تولیدی به ارزش 800 میلیون شوید شرکت آرنا صنعت مجرب ترین ودستگاه های دستمال کاغذی سفره یکبار مصرف لیوان کاغذی بسته بندی خشکبار و حبوبات پلاستیک زباله و فریزر وارائه خدمات رایگان ذیل برایقیمت رقابتی معرفی مشتری و کلی آفر جذاب دیگهجهت مشاوره رایگان فقط تماس بگیرید?

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف به جای کم نیاز دارد یک کار گر نیاز دارد برای راه اندازی سرمایهدستگاه رول کن سفره یکبار مصرف درآمد دستگاه رول کن سفره یکبار مصرف دستگاه بسته بندی سفره یکبار مصرف خانگی دستگاه کیلویی طاقه سفره یکبار مصرف تبریز طاقه سفره یکبار مصرف قم طاقه سفره یکبار مصرف کرمانشاهاندازی خط تولید سفره یکبار مصرف

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

مجموعه سامان صنعت آماده ی ارائه بهترین دستگاه ها به شما عزیزان می باشد فروش دستگاه های سه کاره، چهار کاره دستگاه تولید الیاف مصنوعی دستگاه سفره یکبار مصرف تک رول، دو رول دستگاه تولید ابر و اسفنج دستگاه دستمال کاغذی(دلسی، تیغ و تا، فولکات) با سود و کیفیت بالا و بهترین قیمت

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

دستگاه بسته بندی پیلوپک B241. دستگاه بسته بندی سلفون از زیر. ساخت شرکت مسائلی، مدل 99، پی السی، کار نکرده، در حد صفر. مناسب برای بسته بندی محصولاتی مثل نان لواش، میوه و سبزیجات، دستمال کاغذی، پک قاشق چنگال، ماسک? قیمت: 300 میلیون تومان. ?کد محصول: B241. ?دسته بندی: صنایع بسته بندی .

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

جهت فیلم های پلیمری، ورق های آلومینیومی ، دستمال کاغذی ، کاغذ واز کمپانی Drick با دقت یک هزارم و یک صدم شرکت صنعت آزما توسعه ایرانیان. ارائه دهنده تجهیزات آزمایشگاهی و کنترل کیفیت

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

دستگاه دستمال کاغذی در بهترین کیفیت و انواع مختلف تولید می شودمجموعه نگارستان گیتی مرکز معتبردستگاه تولید دستمال کاغذی می باشداین مجموعه قیمت دستگاه دستمال کاغذی را ارزان تر از همه جا ارائه می دهد. ما در ماشین سازی( نگارستان گیتی) سازنده انواع دستگاه دستمال کاغذی اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

مجموعه ما یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینه تولید انواع دستگاه تولید دستمال کاغذی می باشدفروش دستگاه دستمال کاغذی با بهترین کیفیت در سطح کشور انجام می شودارائه دهنده بهترین قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی می باشیمما در ماشین سازی( نگارستان گیتی) سازنده انواع اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

تولید کننده انواع مختلف دستگاه دستمال کاغذی در بهترین کیفیت می باشیم. فروش خط تولید دستمال کاغذی در انواع اتومات و نیمه اتومات در سراسر کشور  ارائه دهنده بهترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی می باشیم. ما در ماشین سازی( نگارستان گیتی) سازنده انواع  مختلف و با کیفیت دستگاه  اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

دستگاه دستمال کاغذی در انواع مختلف تولید و عرضه می شود. فروش دستگاه دستمال کاغذی در سطح کشور با بهترین قیمت  دستگاه دستمال کاغذی اتوماتیک تمام و نیمه اتومات موجود است. ما در ماشین سازی( نگارستان گیتی) سازنده … دستگاه دستمال کاغذی هستیم. دستگاه دستمال کاغذی اتوماتیک ، انواع اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

ترس از شکست مانع بسیار بزرگی که شما را از رسیدن به هدف هایت باز می دارد. مهندس کاشانی سازنده دستگاه های دستمال کاغذی تضمین قیمت تضمین کیفیت آموزش بازاریابی و بازار فروش تامین مواد اولیه معرفی مشتری برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

پخش دستگاه دستمال کاغذی با امکان ارسال به کل کشور عرضه کننده بهترین قیمت فروش دستگاه دستمال کاغذی در تمامی نقاط ایران بهترین و منصفانه ترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی را از ما بخواهید. از آنجایی که دستمال کاغذی در زندگی امروزی کاربردهای مختلفی دارد در مدل ها و اندازه های مختلفی تولید می شودشماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

تولید کننده دستگاه دستمال کاغذی با کیفیتی بی نظیر فروش دستگاه تولید دستمال کاغذی به صورت تک و عمده مناسب ترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی را از ما دریافت کنید. این روز ها دستمال کاغذی محصولی رایج است که در زندگی روزمره برای مصارف مختلفی همچون تمیز کردن، گردگیری، بستهدستگاه دستمال کاغذی نحوه ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

فروش دستگاه تولید دستمال کاغذی با کیفیت ساخت عالی بهترین و اقتصادی ترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی را از ما بخواهید. عرضه بهترین دستگاه ها جهت کارخانه دستمال کاغذی در کشور در سال های اخیر شاهد تولید و فروش انواع دستمال های کاغذی جهت مصارفی همچون حوله آشپزخانه و دستمال کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید این دستگاه با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

فروش دستگاه تولید دستمال کاغذی در سراسر کشور بهترین و اقتصادی ترین قیمت دستگاه دستمال کاغذی را از ما بخواهید. تولید کننده بهترین دستگاه دستمال کاغذی با 18 ماه گارانتی امروزه استفاده از انواع دستمال های کاغذی برای حفظ بهداشت فردی و محیط اطرافمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، از اینشماره درج شده تماس حاصل نمایید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

فروش ویژه ی دستگاه بسته بندی محصولات در انواع مختلف ، ارائه کمترین قیمت انواع دستگاه بسته بندی ، خرید دستگاه بسته بندی درجه یک دستگاه بسته بندی محصولات در مدل های مختلف به فروش می رسد : – کلوچه کیک دستمال کاغذی لیوان ظروف یکبار مصرف اسکاج قهوه نسکافه بستنی ودرج شده در آگهی تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

فروش دستگاه بسته بندی همراه با گارانتی ، خرید دستگاه بسته بندی به قیمت مناسب ، بزرگترین تولید کننده دستگاه بسته بندی در کشور فروش دستگاه بسته بندی جهت بسته بندی کیک ، کلوچه ، دستمال کاغذی ، لیوان یکبار مصرف و …. اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی را دارید ، تمامی دستگاه ها دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند. مجموعه یتاریخچه استفاده از دستمال کاغذی:

در زمانهای قدیم که دستمال کاغذی نبود تمامی کاربردهای این کالای مهم بر دوش دستمال های پارچه ای بود. آنها از دستمالهای پارچه ای برای کارهای مختلفی چون تمیز کردن، پاک کردن، خشک کردن دست و صورت و… استفاده میکردند. پس از مدتی با عرضه دستمال های کاغذی  خیلی زود این نوع دستمالها جای دستمال پارچه ای را گرفتند.

در تاریخ 14 اوت سال 1894 میلادی صاحب یک کارخانه کاغذسازی به نام گوت لوب کروم کاغذ بسیار نازکی را برای اینکه نرم و لطیف شود به گلیسیرین آغشته کرد و آن را به عنوان نخستین دستمال کاغذی به ثبت رسانید. او همچنین اعتقاد داشت که استفاده از این نوع دستمال می تواند در بهداشت و جلوگیری از سرایت بیماری های واگیردار نقش مؤثری داشته باشد.

انواع ماشین آلات خط تولید دستمال کاغذی

بدیهی است که انتخاب نوع دستگاه بستگی کامل به نوع کاربری دارد که کاربر از آن انتظار دارد. در بسته بندی دستمال کاغذی های با بسته بندی نایلونی مانند: دستمال کاغذی های بیتا ، دستمال های مرطوب ، دستمال کاغذی جیبی ، دستمال توالت (دلسی) ، دستمال های رولی آشپرخانه و دستمال های پارچه ای از انواع دستگاه های زیر استفاده می شود.

1- دستگاه های دوخت دستی

2- دستگاه های دوخت پدالی

3-دستگاه های دوخت ریلی: به جهت قیمت بسیار مناسب، امکانات فراوان و سرعت قابل قبولی که دارند؛ محبوب ترین انواع این دستگاه ها به شمار می آیند.

وضعیت ماشین آلات خط تولید دستمال کاغذی

بی تردید برای تولید دستمال کاغذی باید از ماشین آلات با کیفیت خوب و مناسب کمک بگیرید، تا در نهایت نتیجه مطلوب را دریافت کنید و از هدر دادن منابعتان نیز جلوگیری کنید. بدون در اختیار داشتن ماشین آلات به روز ، روشن است که نمی‌توانید محصول با کیفیت تولید کنید و از آن برای کسب درآمد و قرار گرفتن در فهرست رقبا استفاده کنید.

دستگاه های درگیر در فرآیند بسته بندی دستمال کاغذی:

1- دستگاه دوخت: در بسته بندی دستمال کاغذی هایی که در بسته های نایلونی قرار می گیرند(مانند دستمال کاغذی های بی تا) ، دستمال های مرطوب ، دستمال کاغذی جیبی ، دستمال توالت (دلسی) ، دستمال های رولی آشپرخانه و دستمال های پارچه ای از انواع دستگاه های دوخت دستی ، دوخت پدالی و دوخت ریلی استفاده می شود. در بین انواع دستگاه های دوخت نامبرده شده ، دستگاه دوخت ریلی محبوبیت بسیاری دارد چرا که با قیمت مناسب ، قابلیت دوخت سریع و راحت تر را نسبت به دو مدل دیگر به شما می دهد. انتخاب نوع این دستگاه های دوخت نیز با توجه به نوع کاربری و تیراژ کار انجام می گیرد.فقط این نکته را در نظر داشته باشید که اگر می خواهید دستگاه دوختی تهیه کنید که قابلیت چاپ ( چاپ تاریخ تولید و انقضا و یا قیمت ) روی بسته ی محصول را داشته باشد و دیگر به صورت جداگانه دستگاه تاریخ زن تهیه نکنید حتما باید از دستگاه دوخت ریلی با تاریخ زن استفاده فرمایید.

2- دستگاه شیرینگحتما دیده اید که برای جابجایی راحت تر جعبه های دستمال کاغذی ، تعدادی از آن ها مثلا ۳ یا ۴ جعبه را که باید در یک بسته باشند در کنار هم قرار می دهند و دور آن ها را با نایلون بسته بندی می کنند . که این کار با استفاده از دستگاه شرینک و نایلون شرینک انجام می گیرد.همانطور که اشاره شد این امر برای سهولت در جابجایی بسته های دستمال کاغذی در هنگام فروش در کارخانه ها  و یا تحویل به عوامل فروش مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با مواد اولیه و نحوه بسته بندی

طبیعی است که استفاده از مواد اولیه مرغوب و مطمئن از ضروریات اولیه در تولید دستمال کاغذی می باشد.  در کشور ما تولید کنندگان بسیاری اقدام به تولید این وسیله بهداشتی می کنند. فراموش نکنید که هزینه حمل و نقل مواد اولیه نیز باید در سطر برنامه هایتان باشد. همچنین قابل  ذکر است که دارا بودن یک بسته‌بندی جدید و نوآورانه، می‌تواند وجهه خوبی در بازار اقتصاد امروزی برای شما ایجاد کند.

طبیعی است که خود شما در هنگام خرید محصول جدید در ابتدا به نحوه بسته‌بندی و شکل و طرح های آن توجه بسیاری می کنید. پس مطمئنا بسته‌بندی خوب با کیفیت با وجود این که در وهله اول، هزینه های بالایی برای شما دارد؛ می تواند در فروش و جای گرفتن شما در بازار اقتصاد امروز تاثیر به سزایی بگذارد. پس با توجه به موارد گفته شده لازم است، در انتخاب تولید کننده مواد بسته‌بندی چاپخانه ها دقت بسیاری به خرج داد.

فرآیند ساخت و تولید دستمال کاغذی

1-  ابتدا در کارخانه ای پوست درختان برداشته شده و سپس آنها را به لایه های نازکی در می آورند که لایه بیرونی آنها تاجایی که ممکن است نازک در نظر گرفته می شود.

2- این لایه های بریده شده در فرآیند بعدی تبدیل به قطعاتی مانند چیپس در اندازه های برابر (حدود 1 در 1.4 اینچ) می گردند.

3- تکه های چوبهای بریده شده به همراه 10000 گالن مواد شیمیایی پخت و پز با یکدیگر ترکیب شده دوغابی شکل می گیرد که به طرف اجاق های فشار به ارتفاع 18 متر به نام هاضم هدایت می شوند.

4- در میان پخت مواد که ممکن است ساعتها طول بکشد بخش زیادی از رطوبت چوب تبخیر می شود و وزن محصول از 50 تن به 25 تن کاهش می یابد. محصول بدست آمده حاوی سلولز، فیبرها، لیگنین و دیگر مشتقات است.

5- خمیر کاغذ ساخته شده سپس به سمت سیستمهای شوینده چند مرحله ای هدایت می شود که در آن مواد لیگنین (چسبی که با آن فیبرها را به هم متصل می کنند) و مواد شیمیایی پخت و پز برداشته شده پس از آن مایعی به نام روغن سیاه از خمیر کاغذ جدا شده و وارد مرحله بعدی می گردد.

6- خمیرهای شسته شده با مواد سفید کننده گیاهی رنگ های تولید شده از فیبرها را از بین می برند تا نهایتا کاغذی سفید رنگ تولید شود و چسب فیبرها به مرور کاغذ را زرد نکند.

7- در این مرحله بار دیگر خمیر با آب ترکیب می شود که با هدایت کاغذها به درون صفحات مشبک مقدار زیادی از آب کاغذها خارج می شود. سرانجام صفحات مات شده ای به پهنای 5/5 متر با سرعت 1981 متر در دقیقه تولید می شود.

8- این صفحات مات شده سرانجام به داخل سیلندرهای بزرگی به نام یانکی درایر هدایت شده در آنجا فشرده و سپس خشک می شوند و رطوبت نهایی صفحات 5% می گردد.

9- در مرحله نهم کاغذها اصطلاحا کریپ می شوند یعنی بسیار نرم و کمی پرچین مانند می گردند. کاغذها در طی فرآیند کریپ شدن توسط تیغه های فلزی خراش بر می دارند که این عمل آنها را انعطاف پذیرتر می کند.

10- در مرحله نهایی کاغذهای تولید شده به دور لوله های مقوایی پیچیده شده برای برش و بسته بندی توسط دستگاه های بسته بندی دستمال کاغذی به کارخانه ها فرستاده می شوند.

 کاربری های مختلف دستمال کاغذی:

2- دستمال کاغذی تبلیغاتی: تبلیغات در دنیای امروز حرف اول و آخر را می زند و نشان های برتر به خوبی دریافته اند که هزینه تبلیغات در مقابل سود حاصل از آن بسیار ناچیز و قابل چشم پوشی است. بنابراین از آنجا که کالاهای بسیار پرکاربرد بیشتر در منظر افراد جامعه قرار می گیرد؛ از این رو نشان ها و شرکت های معروف دنیا برای تبلیغ محصولات خود از این دستمالها به نحو احسن استفاده کرده و با کمترین هزینه ممکن و صرف وقت و انرژی کالای خود را به راحتی و با بالاترین کیفیت ممکن در معرض دید همگان قرار می دهند.

3- دستمال کاغذی رستورانی : این نوع از کاربرد دستمال کاغذی نیز مدتی است رایج شده که گاهی رستورانها صرفا برای تزیین سفره دستمال کاغذی ها را تا کرده در قسمت راست بشقاب ها قرار می دهند.

به طور کلی دستمال کاغذی ها بسته به کاربردی که دارند در اشکال مختلفی مثل دستمال کاغذی‌های ساده و طرح‌ دار ، دستمال‌های جیبی، دستمال های شام، رومیزی معمولی، دستمال رولی توالت، دستمال حوله ای آشپزخانه، دستمال سفره، دستمال مربعی شکل جهت استفاده در مهمانی ها، دستمال های گرد، دستمال های ضد چروک، دستمال های کتانی جهت نظافت، دستمال های پنبه ای،  دستمال کاغذی ماشین دستمال‌های مرطوب آرایشی و بهداشتی، دستمال‌های مرطوب و خشک عطری، رولی و حتی فله ‌ای به بازار عرضه می شوند.

ویژگی های دستمال کاغذی مرغوب

1- دستمال کاغذی مرغوب پس از اینکه در معرض آب قرار گرفت و خیس شد ریز ریز نمی شود و پس از چند دقیقه به حالت اولیه خودش بر می گردد.

2- دستمال کاغذی باید خوشبو و بدون لکه باشد.

3- دستمال کاغذی باید به رنگ سفید یا رنگی تولید شده و از خمیر الیاف سلولزی تشکیل شده باشد.

4- از دیگر ویژگیهای دستمال کاغذی مرغوب می توان به خاصیت کرپ بودن آن اشاره کرد. این ویژگی سبب می شود که سطح تماس دستمال کاغذی افزایش یافته در نتیجه میزان جذب آب آن بیشتر شود.

5- دستمال کاغذی استانداردفاقد هر گونه پرز، الیاف خرد شده، سوراخو اجسام خارجی است.

6- وقتی در معرض نور قرار می گیرد پراکندگی الیاف آن به طور یکنواخت دیده می شود.

7-رنگ دستمال کاغذی باید از رنگهای ثابت و مجاز باشد.

8- به راحتی و به صورت تک تک بتوان آن را از جعبه دستمال کاغذی آن را بیرون آورد.

9- استحکام کافی برگهای دستمال کاغذی به طوری که در  حمل و نقل شکل و شمایل ظاهری خود را از دست ندهد.

کلید واژگان مرتبط

دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی
دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی اقتصادی
دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی جعبه ای
دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی خانگی
قیمت دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی
دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی نایلونی
دستگاه بسته بندی دستمال کاغذی جیبی
دستگاه های بسته بندی دستمال کاغذی

 ما به عنوان

اطلاعات تماس و جزئیات بیشتر

مینه ی خرید دستگاه تولید دستمال کاغذی، قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی فول کات، راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی در خانه یا کارگاه و سایر موارد مرتبط با این حرفه اطلاعات لازم را بدهند و به شما در راه اندازی این کسب و کار پرسود یاری دهند.

 

دکمه بازگشت به بالا