برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

بهترین مارک ضد آفتاب

آیا داشتن پوستی صاف، شفاف و فاقد کک‌ومک، بدون استفاده از کرم ضد آفتاب امکان‌پذیر است؟ قطعا جواب این سوال منفی است. اگر می‌خواهید از خودتان در برابر سرطان پوست محافظت کنید و در کنار آن پوست لطیف و شفافی هم داشته باشید، استفاده از کرم ضد آفتاب برای شما امری ضروری و مهم به حساب می‌آید. هنگام خرید این محصول مراقبتی پوست، باید به یک سری نکات توجه کنید تا بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله با مو تن رو همراه باشید تا بهترین ضد آفتاب‌های مناسب هر نوع پوستی را به شما معرفی کنیم. قیمت کرم ضدآفتاب ویتابلا مناسب پوست های چرب .

بهترین کرم ضد آفتاب و آبرسان خارجی | بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی

ویژگی‌ های ضد آفتاب خوب

خیلی از افراد می‌پرسند چرا از ضد آفتاب استفاده کنیم؟ آن‌ها فکر می‌کنند که برای داشتن پوستی صاف و شفاف، باید از کرم‌های خاصی استفاده نمایند. در صورتی که در قدم اول، استفاده از یک کرم ضدآفتاب با یک SPF مناسب، برای پوست شما مهم است. بعد از این که این محصول را تهیه کردید می‌توانید به سراغ دیگر کرم‌های آرایشی بروید. قیمت ژل شستشو ویتابلا در سایت موجود میباشد .

اما چطور می‌توانیم یک ضد آفتاب خوب تهیه کنیم؟ اصلا ضد آفتاب خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ یکی دیگر از فاکتورهایی که در هنگام خرید یک کرم ضدآفتاب خوب باید در نظر داشته باشید، مناسب بودن آن کرم با توجه به نوع پوست شما است. ما در این مقاله ضد آفتاب‌های مناسب هر نوع پوستی را به شما معرفی خواهیم کرد. البته یک کرم ضدآفتاب خوب علاوه بر داشتن SPF خوب و مناسب بودن با نوع پوست، باید ویژگی‌های دیگری هم داشته باشد، مانند موارد زیر:

  • مقاوم بودن در آب
  • مقاوم بودن در برابر تعریق
  • ماندگاری بالا
  • قیمت مناسب

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

افرادی که دارای پوستی چرب و براق هستند، باید از کرم ضدآفتابی استفاده نمایند که فرمول ساخت آن مبتنی بر آب باشد یا در ساخت آن از چربی استفاده نشده باشد. این نوع ضدآفتاب ها یک حالت خشکی بر روی پوست ایجاد می‌کنند و به خاطر دارا بودن فرمولاسیون خاص، باعث ایجاد حس خنکی بر روی پوست می‌شوند. در صورتی که پوست ملتهب باشد، با استفاده از این نوع کرم ضدآفتاب، می‌توان به خنک کردن و آرام کردن پوست کمک نمود. در ادامه سه کرم ضدآفتاب که مناسب پوست چرب است را به شما معرفی می کنیم.

ضد آفتاب مناسب پوست چرب کدام است؟

از برندهایی مثل الارو، لافارر و هیدرودرم می‌توانید ضد آفتاب مناسب پوست چرب تهیه کنید.

کدام برندها ضد آفتاب مخصوص پوست خشک دارند؟

بسیاری از برندهای آرایشی و بهداشتی از جمله سی گل، بایودرما و لایسل ضد آفتاب مخدر روز‌های گرم و آفتابی سال، مشکلات مختلفی برای پوست افراد به وجود می‌ آید. یکی از این مشکلات، آفتاب سوختگی صورت است. برای آن که بتوان از صورت در برابر حرارت و اشعه‌ های مضر خورشید محافظت کرد، بهترین راهکار استفاده از کرم ضد آفتاب است. در این مقاله قصد داریم 7 نمونه از بهترین ضد آفتاب دنیا را معرفی می‌ کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید داشته باشید. محصولات معرفی شده به عنوان بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان شناخته می شوند.  بدون شک استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب، می‌ تواند تاثیر بسیار زیادی در سلامت پوست در روز‌های گرم سال داشته باشد.

بهترین ضد آفتاب دنیا کدام است؟ (معرفی 7 کرم ضد آفتاب برتر) همه ما می دانیم که اگر بخواهیم پوست خوبی داشته باشیم، استفاده از ضد آفتاب باید یکی از اجزای غیرقابل حذف از روتین پوستی مان باشد. اما تنوع این دسته از محصولات آرایشی بیز ، آنقدر زیاد است که شاید انتخاب بهترین ضدآفتاب ها کار سختی به نظر برسد. ضد آفتاب ها شامل فاکتورهایی هستند که هر کدام وظیفه خاصی بر عهده دارند و باید به هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید.

اما فارغ از همه چیز، اولین نکته ای که در انتخاب بهترین ضد آفتاب دنیا باید در نظر بگیرید، توجه به هرگونه حساسیت به ترکیبات آن است و اینکه آیا این ضد آفتاب تعادل هورمونی شما را مختل می کند یا خیر. هرچقدر یک ضد آفتاب خوب باشد و توسط بهترین متخصصان پوست نیز توصیه شده باشد، اگر به پوست شما نسازد فایده ای برای شما نخواهد داشت! از همین رو قصد داریم در ادامه به معرفی بهترین کرم های ضد آفتاب از برترین برندهای دنیا بپردازیم.

  1. کرم ضد آفتاب کلینیک SPF50، بهترین ضد آفتاب جهان برای کودکان کرم ضد آفتاب SPF50 یکی از محصولات خوب و باکیفیتبرند کلینیکاست که به عنوان بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان برای کودکان معرفی می شود. ویژگی های برتر این محصول، آن را در در لیست 7 کرم ضد آفتاب جهان قرار داده است. در این کرم ضد آفتاب از چربی و پاربن استفاده نشده است. از همین رو برای پوست‌ کودکان بسیار مناسب است. ضد آفتاب کلینیک بی رنگ SPF50
  • من چند هفته است که این کرم ضد آفتاب را استفاده می کنم و آن را دوست دارم. رنگ کرم سفید است که بعد از گذشت مدتی کوتاه شفاف می شود. روی پوست کمی ضخیم است که چند دقیقه زمان نیاز دارد تا کامل جذب پوست بشود. احساس نرمی دارد و خیلی زیر کرم پودر خوب می نشیند. به نظرم این کرم واقعا برای پوست های خشک و معمولی طراحی شده است، با اینکه من خیلی اثر مرطوب کنندگی در آن نمی بینم.

قیمت کرم ضد آفتاب بی رنگ کلینیک کرم ضد آفتاب بی رنگ کلینیک در حجم 50 میلی لیتر تولید می شود. به دلیل متغیر بودن قیمت ارز و اضافه شدن هزینه های جانبی، قیمت آن را می توانید از بخش محصولات وبسایت کاج مشاهده کنید.

  1. ضد آفتاب بی رنگ فیوژن واتر ایزدین SPF50 یکی ازضد آفتاب های معروف ضد آفتاب بی رنگ فیوژن واتر ایزدین SPF50، یک کرم ضد آفتاب بر پایه آب است.از ویژگی‌ هایی که این محصول را در بین افراد محبوب کرده، می‌ توان به بسیار سبک بودن آن اشاره کرد. علاوه بر آن که به دلیل مقاوت بالا در برابر نور خورشید در لیست 7 کرم ضد آفتاب برتر جهان نیز جای می‌ گیرد. برای آبرسانی به پوست نیز می‌ توان از آن بهره گرفت. از ویژگی‌ هایی که ضد آفتاب بی رنگ فیوژن واتر ایزدین SPF 50 را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز کرده این است که می‌ توان آن را برای اطراف دور چشم نیز مورد استفاده قرار داد. به طور کلی ویژگی‌ های این محصول به عنوان بهترین ضد آفتاب دنیا به شکل زیر است:
  • کرم ضد آفتاب بر پایه آب
  •  فاقد روغن
  •  قابل استفاده اطراف چشم
  •  حجم 50 میل
  •  بافت سبک فیوژن واتر ایزدین SPF 50
  1. ضد آفتاب رنگی فیوژن واتر ایزدین SPF50، بهترین ضد آفتاب بر پایه آب ضد آفتاب رنگی فیوژن واتر SPF 50 یکی دیگر از محصولاتبرند ایزدیناست. اگر می‌خواهید هم خود را آرایش کنید و هم از طرفی از محصولی استفاده کرده باشید که از پوستتان مراقبت کند، بدون شک ضد آفتاب رنگی فیوژن واتر ایزدین SPF 50 یکی از بهترین انتخاب‌ های پیش روی شما است. این محصول فاقد الکل بوده و پوشش طبیعی را برای پوست شکل می‌ دهد. می‌ توان گفت که هیچ نوع حساسیتی برای پوست‌ های مختلف ندارد. به طور کلی این محصول به دلیل داشتن ویژگی‌ های یک لوازم آرایشی با کیفیت، به عنوان بهترین ضدآفتاب دنیا معرفی شده است.

ضد آفتاب فیوژن واتر رنگی ایزدین، بهترین کرم ضد آفتاب بر پایه آب است. بنابراین فوق العاده سبک است و به سرعت جذب می شود. از طرفی به دلیل داشتن SPF 50 بیشترین تاثیر را در محافظت از پوست در برابر اشعه های نور خورشید دارد. این ضد آفتاب طیف گسترده است و حفاظت کاملی را برای پوست تان ایجاد می کند. از آنجایی که  فیوژن واتر، غیر کمدوژنیک و بدون چربی است می تواند گزینه مناسبی برای پوست های چرب باشد و وجود خواص آبرسانی این کرم باعث شده افراد با پوست خشک نیز به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

همچنین ضد آفتاب رنگی فیوژن واتر ایج ریپیر ایزدین SPF50، هیپوآلرژیک است که خطر حساسیت را بسیار کاهش می دهد. پس افراد با پوست های حساس نیز می توانند از آن استفاده کنند. این کرم به عنوان بهترین ضد آفتاب دنیا در سه رنگ لایت، مدیوم و برنزی تولید می شود. رنگی بودن آن نیز ویژگی خوبی است که شما را در استفاده از کرم پودر به صورت روزانه بی نیاز می کند.

ضد آفتاب رنگی فیوژن واتر ایج ریپیر ایزدین SPF50  قیمت ضد آفتاب فیوژن واتر رنگی ایزدین ضد آفتاب رنگی فیوژن واتر ایزدین در حجم 50 میلی لیتر تولید می شود. به دلیل متغیر بودن قیمت ارز و اضافه شدن هزینه های جانبی، قیمت آن را می توانید از بخش محصولات وبسایت کاج مشاهده کنید. نظرات افرادی که از این مدل استفاده کردند:

  • من به دنبال بهترین مارک ضدافتاب بودم و این یکی از بهترین خریدهای من تاکنون بوده است. این کرم به راحتی روی صورت و گردنم پخش می شود.
  • من پوست بسیار حساسی دارم و خیلی به دنبال مارک کرم ضد آفتاب خوب که مرطوب کننده هم باشم گشتم. کرم فیوژن واتر ایزدین خیلی سبک است و خواص مرطوب کنندگی خوبی هم دارد. من مجدد هم این ضد آفتاب را می خرم.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا