مطالب میجیک

لزوم تشکیل کمیسیون ویژه خانواده برای حل مشکلات حوزه زنان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فاطمه قاسم پور ، رئیس فراکسیون زنان مجلس ، در سمپوزیوم با فعالان حوزه زنان و خانواده اظهار داشت: “در این زمینه باید تمام نهادهای اجرایی فعالیت کنند اما متاسفانه علی رغم اعلام رهبر انقلاب گذشته اظهار داشت: مسائل خانوادگی یکی از اولویت های وی بود های آنچه مهم است دولت ، عزم جدی نهاد برای اقدام در این زمینه است نه کلیک.

وی افزود: گفتگو از پر طرفدارترین جبهه در این زمینه برای پشتیبانی بسیار مهم است. من قدرت دخالت ها و کمبودهای موجود در منطقه را برطرف کنید. خوشبختانه نگرانی خوبی برای مجلس فعلی وجود دارد تا به موضوع زنان رسیدگی کند و اردوگاه های خانوادگی نیز تشکیل می شود جیری چی.

این 11 نماینده مجلس گفت: “اکنون فشار من این است که یک کمیسیون ویژه خانوادگی و این کمیسیون تشکیل دهم.” من این می تواند بسیاری از مشکلات را در زمینه زنان ، خانواده ها و جوانان برطرف کند ، اما اگر موفقیتی حاصل نشود ، این مشکلات در واقع بررسی می شود.

قاسم پور با اشاره به موضوعات اولویت 11 مجلس گفت: از جمله موارد در فراکسیون زنان یا در کمیسیون ویژه خانواده و در صورت تشکیل من بیایید در مورد افزایش سن ازدواج صحبت کنیم ، این شامل بخش فرهنگی و اقتصادی است که به امکانات حمایتی نیاز دارد. مشکل دیگر وحدت و تعالی خانواده است که باید آن را جدی بگیریم.

او توضیح می دهد: مشکل این است باروری این یکی از مهمترین موضوعات در این کشور و مجلس یازدهم است و سایر موضوعات مربوط به حقوق زنان و موضوعاتی از جمله تضمین امنیت زنان است که رهبر معظم انقلاب نیز در این باره دیدگاههای حقوقی دارند. و،

رئیس فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: اولین اقدام مجلس دریافت گزارش جامع نظارت در زمینه زنان و خانواده است. تاریخ: ما باید گزارش های نظارت را از موسسات مسئول در حوزه مربوط به عملکرد تا به امروز و بررسی عملکرد دریافت کنیم. موضوعات این حوزه را به گفتمان تبدیل کرده و آنها را در سیاست ادغام کنید های ایالات کلان شامل جاده ها است سلام چه موردی من روی همه دستگاهها کار می کند ها برای اقدام جدی.

وی با اشاره به مشکلات جمعیت اظهار داشت: اگر به مشکلات جمعیتی رسیدگی نشود ، در 30 سال آینده بحران ایجاد می شود. های با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.

وی گفت: “یکی از اصلی ترین مشکلات ایجاد شده است.” از بین بردن اطلاعات خانواده در همه تصویب ها کاملاً قانونی است. بنابراین ما می توانیم خانواده هایی را برای درمان قانونی که باید به ارث برسد ایجاد کنیم تا بتواند یک گفتمان مشترک باشد.

قاسم پور به توافق اشاره دارد ضد جمعیت سرانجام دولت اظهار داشت: بحث در مورد پیش نویس شرایط برای تولد نوزاد جدید و ممنوعیت بدهی به سن 18 سالگی و بیش از 40 نمایش من در زنان و خانواده ها سیاست گسترده ای وجود دارد.

او در مورد بیمه ناباروری صحبت می کند تاریخ: سال گذشته و در مجلس دهم بودجه ویژه بیمه ناباروری در کمیسیون مشترک به برنامه تحول سلامت داده شد. دلیل این امر این است که هیچ اعتمادی به زنان و خانواده ها وجود ندارد. در این مجلس با ایجاد کمیسیون ویژه خانواده سعی داریم اعتبار اصلی موضوع را ایجاد کنیم.

قاسم پور اظهار داشت: طرح رفاه خانواده در دو دوره در مجلس پیشنهاد شده است اما تصویب نشده است.

وی با اشاره به عمده مواردی که در کمیسیون ویژه خانواده مورد بررسی قرار می گیرد ، اظهار داشت: ما در تلاش هستیم این کمیسیون را در مجلس تشکیل دهیم و اگر ساخته شود موضوعاتی از جمله برنامه کامل خانواده و آینده است. نگری برای این حوزه ، سیستم آموزش و مشاوره در خانواده را اصلاح کنید ، قانون را برای دستیابی به ازدواج اجرا کنید ، به بسته توجه کنید های قوانين و حمايت ها در زمينه جمعيت ، شفافيت و نظارت بر اجراي قوانين و خانواده ها مطابق قانون در اين كميسيون تصويب خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا