برترین های کسب و کار مجیک

لباس زیر بیکینی چیست؟ معرفی جدیدترین مدل های بیکینی

لباس زیر بیکینی چیست؟ معرفی جدیدترین مدل های بیکینی

یکی از کلمات پرطرفدار و پرکاربرد به خصوص در فصول گرم سال بیکینی است. از لباس بیکینی و ویژگی های عجیب آن چه می دانید؟ آیا با انواع بیکینی آشنا هستید؟ آیا می دانید بیکینی به چه معناست و چه کاربردی دارد؟

در این مقاله شما را با انواع بیکینی آشنا می کنیم و کاربرد آن ها را توضیح می دهیم.

تاریخچه بیکینی! لباس زیر بیکینی از کجا آمده است؟

در سال 1946 یک طراح فرانسوی به نام لوئیس رید از یک مایو دو تکه در استخر معروف پاریس “Piscine” رونمایی کرد. میشلین برناردینی، دختر پاریسی، مدل جدید دیگری را طراحی کرد که لویی ریبارد آن را بیکینی نامید.

او از آزمایش اتمی ایالات متحده که در اوایل هفته در ساحل بیکینی در اقیانوس آرام انجام شد برای نامیدن لباس شنا الهام گرفت. به همین دلیل این نام را روی این مدل لباس زیر زنانه گذاشت.

برای اولین بار، زنان اروپایی در دهه 1930; آنها از یک مایو دو تکه متشکل از نیم تنه و شورت کوتاه استفاده کردند. این مدل مایو فقط در وسط و پنهان در ناف دیده می شد.

پس از جنگ جهانی دوم و جیره بندی پارچه ها و حذف تخته های دامن و سایر موارد اضافی، توسعه لباس شنا یا بیکینی متوقف شد. در سال 1946، اروپای غربی با خوشحالی از اولین تابستان بدون جنگ خود استقبال کرد و آن را جشن گرفت.

در همان زمان، دو طراح فرانسوی، ژاک هایم و لوئی ریارد، نمونه های اولیه بیکینی رقابتی را توسعه دادند. ژاک من؛ او نام مدل بیکینی خود را اتم گذاشت و کوچکترین مایو جهان را معرفی کرد. این مایو در اصل یک سوتین با دو مثلث معکوس کوچک از پارچه بود که با نخ به هم وصل شده بودند. لویی ریارد، که مدل لباس شنا خود را ایجاد کرد. نام آن بیکینی بود که از نام بیکینی آتول گرفته شده بود.

بیکینی زنانه چیست؟

با مطالعه این مقاله اطلاعات خود را به روز کنید. بیکینی یا مایو زنانه که دارای دو سوتین و شورت مجزا است که یک قسمت بالاتنه (سینه) و قسمت دیگر قسمت پایین تنه (تناسلی) را می پوشاند. پوشیدن بیکینی باعث افزایش میل جنسی در رابطه می شود. زنان در پوشیدن بیکینی فاق باز فانتزی نسبت به مایوهای جلو بسته زیبایی بیشتری دارند. و همین موضوع باعث خرید و طرفداران بیشتر شده است.

مهمترین ویژگی بیکینی چیست؟

مهمترین ویژگی های بیکینی شامل موارد زیر است:

  • وجود یک کاپ مثلثی شکل روی سوتین
  • حداقل پوشش بدن توسط شورت و سوتین
  • برای بستن از تسمه های باریک استفاده کنید
  • استفاده از پارچه های مناسب و زیبا مانند ساتن برای جلوگیری از آسیب به پوست نواحی حساس
  • استفاده از رنگ هایی مانند رنگ سال و مدل های متنوع برای داشتن استایل زیباتر و جذاب تر

آشنایی با انواع بیکینی؟

بیکینی ها در انواع مختلفی تولید می شوند. در سواحل برخی از کشورها، زنان برای پوشاندن خود از بیکینی استفاده می کنند که فقط سینه و شکم را می پوشاند. با گرم شدن هوا، پوشیدن بیکینی به آنها احساس خنکی و راحتی می دهد. می دهد. بیکینی یکی از محبوب ترین لباس های زیر در جهان است. و می توانید از آن در استخرهای شنا استفاده کنید. تاکنون بیکینی هایی با هزاران سوتین و شورت به بازار عرضه شده است. مایو یا بیکینی دو تکه زیبایی خاصی دارد و طرفداران خاص خود را دارد و خانم های جوان از طرفداران این نوع لباس های زیر هستند زیرا علاوه بر راحتی و زیبایی در پوشیدن لباس زیر نیز تنوع دارد و حس خوشایندی را منتقل می کند.

در قسمت زیر انواع لباس های بیکینی را که در مدل های زیادی تولید شده اند و استایل جذاب تری خواهید آموخت. طبق ویکی پدیا، انواع بیکینی عبارتند از:

لباس زیر بیکینی چیست؟ معرفی جدیدترین مدل های بیکینی
لباس زیر بیکینی چیست؟ معرفی جدیدترین مدل های بیکینی

1.     باندئوکینی:

نوعی لباس بیکینی است که سوتین آن بدون بند بوده و به کمک دسته های آن بسته می شود.

2.     میکروکینی:

باریک ترین و باریک ترین تکه بیکینی مدل میکروکینی است. این مدل لباس تنها با یک ردیف بند بسیار نازک بسته می شود و حداقل پوشش بدن را فراهم می کند.

3.     (مونوکینی) مونوکینی:

مدل مونوکینی نوعی بیکینی یک تکه است. در واقع، این نوع بیکینی فقط یک کوتاه ساده و بدون سوتین دارد. مونوکینی شبیه شورت لامبادا است و برای برنزه شدن در ساحل طراحی شده است.

4.     (اسکرتینی)

دامن ترکیبی از تاپ بیکینی و دامن بسیار کوتاه است. آنها از این لباس برای پوشیدن در استخر و ساحل استفاده می کنند.

مزیت های مایو بیکینی چیست؟

مایو بیکینی یا مایو دو تکه همانطور که از نامش پیداست از دو قسمت مجزا تشکیل شده است که به صورت مجزا شورت و سوتین هستند.

تفاوت مایو دو تکه و یک تکه نیز در همین موضوع است و در مواردی استفاده از این دو نوع مایو را نیز جدا می کند. مایو یک تکه پوشانندگی بیشتری دارد و همه جا پوشیده می شود.

طراحی دو قسمتی مایو بیکینی علاوه بر جنبه زیبایی، مزایای دیگری نیز دارد. شامل :

●      امکان لذت بردن از آفتاب گرفتن:

اگر به قصد آفتاب گرفتن و برنزه شدن به استخر می روید، باید از مایو بیکینی استفاده کنید. مایو یک تکه مطمئناً برای این مورد مناسب نخواهد بود، زیرا هدف از آفتاب گرفتن حداکثر بهره وری بدن از نور خورشید و برنزه شدن است، بنابراین مایو دو تکه که پوشش کمتری روی بدن داشته باشد، مناسب تر است.

●      امکان ست کردن شورت و سوتین های مختلف:

یکی دیگر از مزیت های مایو دو تکه این است که می توانید با توجه به سلیقه خود شورت و سوتین را از مایوهای مختلف ست کنید و از آن استفاده کنید. حتی اگر سوتین یا شورت بیکینی به هر دلیلی از بین رفته باشد، باز هم می توان از آنها استفاده کرد.

البته با وجود مزیت های مایو بیکینی، برخی از خانم ها مایوهای یک تکه را ترجیح می دهند زیرا بیشتر قسمت های بدن را می پوشانند و انتخاب نوع مایو سلیقه ای است.

حرف پایانی

بیکینی های رنگارنگ و جذاب را می توان در سبد خرید اکثر خانم های خوش قیافه ای که به شنا و آفتاب گرفتن علاقه دارند، پیدا کرد. اما خرید بیکینی مناسب کار ساده ای نیست. بیکینی شبیه یک ست دو تکه با شورت و سوتین مجزا است. اما انتخاب بیکینی متناسب با فرم بدن شما، نیاز به راهنمایی و اطلاعات زیادی دارد که پس از آن نیز باید به یک فروشگاه لباس زیر زنانه معتبر مانند www.next.co.uk مراجعه نمایید. در این مقاله سعی کرده ایم با بررسی انواع مدل های بیکینی و کاربردهای مختلف آنها اطلاعات شما را در این زمینه افزایش دهیم. تا هنگام خرید حضوری یا آنلاین نگران مدل بیکینی خود نباشید. سایت لباس زیر دادلی نیز یکی از معتبرترین سایت ها در زمینه لباس زیر کاربردی است که خرید بیکینی با بهترین کیفیت و متنوع ترین مدل ها را برای شما آسان تر می کند.

دکمه بازگشت به بالا