مطالب میجیک

قول طلای کبدی ساحلی آسیا را داده‌ایم / سیل هم مانع میزبانی خوزستان نشد

میجیک / خوزستان مدیر تیم ملی ساحل بانوان گفت: تاکنون تیم ملی بانوان اجازه حضور در مسابقات آسیایی را نداشتند اما با وعده دادن مدال طلا به کاروان تیم ایران مجاز به شرکت در مسابقات هستیم.

زهرا رحیم نژاد ، در مصاحبه با میجیک ، در مورد بانوان ملی پوش ساحلی اردوی تیمی چهار بار در اهواز اظهار داشت: تاکنون 2 اردوی تیم ملی تقریباً توسط همه و 2 اردو توسط فیزیکی برگزار می شد و ساحل بانوان تیم ایران برای اولین بار آماده شرکت است در مسابقات آسیایی. او انجام داد. ایران در دو دوره هپاتیت ساحلی مردان موفق به کسب مدال طلا شده است اما متأسفانه تیم ملی بانوان تاکنون اجازه حضور در این مسابقات را نداشته اند اما با تلاش فدراسیون و کمیته ملی المپیک وعده دادن مدال طلا به کاروان تیم ایران را داده اند. ما مجاز به شرکت در مسابقه هستیم.

وی گفت: امیدوارم بعد از کسب طلای بانوان ایرانی در مسابقات داخل سالن در مسابقات جاکارتا ، بتوانیم طلای دوم را در قلب خود به ورزش بانوان ایران هدیه دهیم و به ورزش کشور ادای احترام کنیم. پتانسیل زیادی در قلب زنان ایرانی وجود دارد و ایران یکی از قدرتمندترین ها در آسیا و آسیا در بخش زنان است و از آنجا که در رقابت های آسیایی مدال نقره ، طلا و مس داریم ، می توانیم طلا بیشتری فکر کنیم.

مدیر تیم ملی گفت: قلب ورزشی است که می تواند یک پروژه تاریخی بسازد و در اولین حضور به مقام قهرمانی برسد. البته پسران ایرانی در دو رقابت آسیایی دو مدال طلا کسب کرده اند. رقبای اصلی ما هند است و این ورزش در هند جایگاه ویژه ای دارد و گرفتن این مدال ها از هند در بازی های آسیایی و جهانی که قطعاً پسر هستند بسیار دشوار است و امیدواریم دختران نیز بتوانند همین کار را انجام دهند.

وی همچنین درباره خوزستانی ها در اردوی تیم ملی گفت: خوزستان قلبی قدرتمند و دارای سابقه بسیار خوب در این زمینه است و همچنین قبل از این که استان خوبی داشته باشیم در تیم ملی بود.

در پایان ، با تمجید از اردوهای با کیفیت رحیم نژاد در اهواز ، اظهار داشت: سطح چهارمین هیئت کبدی و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان را برگزار کرد ، که می تواند اردو را خوب حل کند. امکانات و تجهیزات خوبی در اختیار تیم ملی قرار دارد و من می خواهم از رئیس و نایب رئیس شورای قلب خوزستان و باشگاه تربیت بدنی باشگاه فولاد برای همکاری و قرار دادن این سرزمین ساحلی با کیفیت عالی شن و ماسه تشکر کنم. حتی وضعیت تاجگذاری و جاری شدن سیل در استان خوزستان نیز نتوانست برنامه های شورای قلب خوزستان و میزبانی آن را مختل کند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا