اقتصادی

خرید گندم در خوزستان به ۶۵ هزار تن در روز رسید

میجیک/خوزستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: خرید گندم در خوزستان به 65 هزار تن در روز رسیده است.

امید جهان نژادیان در گفت وگو با میجیک، آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم و کلزا در خوزستان را نشان داد و اظهار کرد: خرید گندم در استان از سوم فروردین ماه آغاز شد و تاکنون بیش از 965 هزار تن گندم و کلزا خریداری شده است. تامین شده از کشاورزان خوزستان، خریداری شده است.

وی با بیان اینکه خرید گندم در خوزستان به 65 هزار تن در روز رسیده است، تصریح کرد: تاکنون بیش از 931 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: همچنین از ابتدای برداشت تاکنون بیش از 27 هزار تن کلزا از کشاورزان خوزستانی خریداری شده که عملیات خرید همچنان ادامه دارد.

جهان نژادیان گفت: همزمان با آغاز فصل برداشت و خرید تضمینی، 106 مرکز خرید گندم و 46 مرکز خرید کلزا در استان آماده و تجهیز شد و این مراکز عملیات خرید را انجام دادند.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با هلدینگ بازرگانی ویژه دولت ایران، تمامی کلزای خریداری شده به کارخانه روغن کشی طرف قرارداد در شهرستان گچساران واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد منتقل شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: تاکنون بیش از 300 هزار تن غله از مراکز خرید و سیلوهای استاندارد داخل و خارج استان حمل و به استان های نیازمند ارسال شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا