اقتصادی

قرعه‌کشی ایران‌خودرو انجام شد/ هنوز لیست برندگان بارگذاری نشده است

پس از تمدید 13 ساعته مهلت ثبت نام در طرح فروش فوق العاده (تا ساعت 13 امروز)، طبق برنامه زمان بندی، قرعه کشی ساعت 17 برگزار شد و برندگان مشخص شدند، اما لیست برندگان بارگذاری نشده است. . نه هنوز.

به گزارش میجیک، پس از مشکلات پیش آمده در ثبت نام متقاضیان طرح فروش فوق العاده چهار محصول ایرانیان خودرو، مهلت ثبت نام اولیه از ساعت 11 چهارشنبه (26 اسفند) تا شنبه (30 اسفند) ساعت 24 تعیین شد. . .تا ساعت 13:00 امروز یکشنبه تمدید شد.

بر این اساس قرعه کشی که قرار بود ساعت 11 امروز برگزار شود به ساعت 17 موکول شده است.

ایران خودرو همانطور که وعده داده بود سرانجام در زمان اعلام به وعده خود عمل کرد و قرعه کشی را در زمان مقرر انجام داد.

وقتی ایران خودرو تمام سوالات ثبت نام کنندگان در دوره کامل را در چهار ساعت تمام می کرد، همیشه در برنامه های قبلی اعلام می کرد که برای این سوال حداقل یک روز وقت می گذارد. اما قرعه کشی انجام می شود تا ثبت نام کنندگان وظیفه خود را بدانند تا در صورت برنده نشدن در این طرح با خیال راحت برای طرح یکپارچه داخلی اقدام کنند.

برنده طرح فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شد

در اطلاعیه جدید ایران خودرو آمده است: با پایان مهلت ثبت نام طرح فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو در ساعت 13 امروز، برندگان نهایی این طرح با حضور نمایندگان رگولاتوری مشخص می شوند. بدن.

نتایج و اعلام اسامی برندگان پس از تایید سازمان نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد. پیامک اطلاع رسانی نتیجه نیز برای برندگان ارسال می شود اما مبنای دریافت اطلاعات سایت می باشد.

مشتریان طبق قسمتی از فروش نامه حداکثر تا سه روز فرصت دارند تا هزینه خودرو را پرداخت کنند و در صورت عدم پرداخت، پرسنل رزرو تعویض می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا