فوتبال در پارکینگ! – میجیک

تیم فوتبال سپاهان می گوید که او در روز کورنا در این ایستگاه تدریس می کند ، اما 20 روز طول می کشد تا در این تیم تمرین کند تا برای مسابقه آماده شود.

به گزارش میجیک ، با گسترش کروناویروس و از بین بردن دو و میدانی ، بیشتر ورزشکاران در خانه جدا می شوند اما تحصیلات خود را در یک محیط کوچک و حرفه ای ادامه می دهند. برای تثبیت بدن در مصاحبه با میجیک ، هاجر دباغی ، یک ورزشکار ملی ، به میجیک گفت که در این شرایط تمرینات خود را دنبال کرده است: “من در پارکینگ خانه ما تمرین می کنم.” اگرچه فضای زیادی ندارم و فضای زیادی ندارم ، هر روز ورزش می کنم تا بدنم بیدار شود.

بازیکن سپاهان درباره وضعیت لیگ فوتبال بانوان اظهار داشت: “لیگ ما هر ساله بهتر شده و پیشرفت می کند ، اما ما باید حامی مالی داشته باشیم. بهتر زنان نیز باید بیشتر ببینند ، اما در لیگ اکنون ، ما به دلیل عدم حضور بازیکنان در ورزشگاه کمتر دیده ایم و این بر پیشرفت ما تأثیر گذاشته است. چون بیشتر می بینیم ، انگیزه داریم و در حال رشد هستیم. من امیدوارم که روزنامه نگاران دوباره وارد زمین فوتبال بانوان شوند تا ما یک افزایش داشته باشیم و تیم های بزرگی مانند تراکتور و فولاد خوزستان که خصوصی و غیر هستند. مشکلات مالی نیز وارد مسابقه زنان خواهد شد.

وی با اظهارنظر درباره کاهش لیگ جدید در مقایسه با فصل گذشته ، اظهار داشت: این رقابت نسبت به سال گذشته جذابیت کمتری دارد زیرا در گذشته برنده های بزرگی داشتیم. لیگ قبلی و برخی از تیم ها نتایج بی سابقه ای کسب کرده اند ، اما امسال بحث و مزایای کمتری داشته است. ” او از قبل می داند.

بازیکنان تیم سپاهان با توجه به توافق کرونا ، به تعطیلی یا تمدید لیگ برتر اشاره کردند: این تصمیم بستگی به شرایط کرونا دارد. اگر شیوع بیماری کاهش یابد ، فعالیت می تواند در تعیین عملکرد گروه نقش داشته باشد. از طرف دیگر ، سلامتی از هر چیز مهمتر است ، اما متوقف کردن رقابت در این جایگاه نیست و اگر در نهایت نتایج اعلام شد ، باید امسال نادیده گرفته شوند. مردم به هم می پیوندند

دباغی با اشاره به زمان لازم برای آماده سازی تیم در صورت ادامه تیم گفت: “ما حداقل 20 روز زمان نیاز داریم ، زیرا مهم نیست که در خانه چه کار کنیم ، فوتبال بازی تیمی است. مخالفان هستند و باید با هم کار کنند. “

به گزارش میجیک ، تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان با 38 امتیاز در رده چهارم این رقابتها قرار گرفت.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا