فعالیت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی

هلال احمر

رئیس هلال احمر با اشاره به فعالیت های سازمان جوانان از گسترش آموزش های همگانی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و آموزش های ویژه برای 60 هزار دانش آموز داوطلب خبر داد.

به گزارش میجیک، دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر درباره طرح طاها گفت: تفاهم نامه ای با حوزه های علمیه برای آموزش 200 هزار طلبه و 400 هزار خانواده منعقد کرده ایم.

وی ادامه داد: 60 هزار نفر از این داوطلبان تاکنون آموزش دیده اند. برخی از این 60000 نفر آموزش های ویژه ای دیده اند و چنین آموزش هایی را دیده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران تصریح کرد: این دانش آموزان با آموزش امداد و نجات، آسیب ها و خطرات را فرا گرفته اند و به صورت داوطلب با ادارات مختلف از جمله سازمان های امداد و نجات همکاری می کنند.

کولیوند با اشاره به فعالیت های هلال احمر در کاهش آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: سازمان جوانان هلال احمر در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی فعال است و در این زمینه به خوبی فعالیت می کند. البته برای امسال هم برنامه ریزی های دقیقی برای این کار داریم که از طریق سازمان جوانان هلال احمر اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی بیان کرد: برای امسال برنامه ریزی های جدی برای کاهش آسیب ها و آموزش همگانی انجام شده و در این راستا مطالبی در برنامه درسی مدارس و دانشگاه ها گنجانده شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا