فروپاشی ایالات‌متحده به نفع آمریکایی‌ها و جهان است/کاخ سفید در مسیر سقوط جدی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، قتل وحشیانه جورج فلوید به رنگ سیاه خیابان های ایالات متحده را ترک کرد که تا هفته گذشته در پی شیوع کورونا خالی بود و شاهد معترضان عصبانی بود. پلیس با تجهیزات ضد شورش روز جمعه تظاهرات کرد و صدها نفر از معترضین را با کامیون بیرون آورد. اما چرا این تظاهرات ها آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد؟ چه کسی مقصر است و این مسئله چه تاثیری بر آینده سیاسی آمریکا خواهد گذاشت؟

برای پاسخ به این سؤالات و سؤالات دیگر ، ما با لین دین ، ​​نویسنده و محقق ویتنامی صحبت می کنیم که از زمان جوانی در ایالات متحده زندگی کرده است. اگرچه دین معتقد است مشکل لیست سیاه فقط سیستم سیاسی ایالات متحده نیست ، اما او می گوید آشفتگی فعلی نشانه دیگری از مسئله فعلی تجمع آمریکا دیر یا زود است. متن کامل گفتگو به شرح زیر است:

آنا: درباره مرگ جورج فلوید چطور می خوانید؟ آیا این نمونه ای از بدرفتاری یک افسر پلیس است یا نوک کوه یخ و نشانه نژاد پرستی سیستماتیک در آمریکا است؟

دین: با آشکار ساختن فیلم ، فلوید در اثر ضربات گلوله ای به سمت شانه و یک اسلحه در گردن در پشت ضربه می زند. او تهدیدی برای پلیس نبود. برخی ممکن است نژادپرستی را عامل فقر وی تلقی کنند ، عموماً در ایالات متحده است ، اما مهم است که به یاد داشته باشید که سیاست ایالات متحده باعث سفید پوستی و سیاه پوستان نیز می شود. سیاه پوستان به احتمال زیاد قربانی خشونت پلیس هستند ، که احتمالاً با پلیس درگیری است.

نکته مهم این است که پلیس آمریکا به ویژه از زمان یازده سپتامبر به مدت چندین دهه در ارتش یا به اصطلاح اسرائیل حضور داشته است. هر ساله هزاران افسر پلیس آمریکایی برای یادگیری تاکتیک های پلیس اسرائیل ، قدرت پلیس با سابقه خشونت و رفتار بد به اسرائیل اعزام می شوند.

افسران پلیس در ایالات متحده و اسرائیل آموزش می دهند تا ثروتمندان فلسطین را حل کنند. Nyeput در صورت و گردن به عنوان تاکتیکهایی که توسط سربازان اسرائیلی در بائوفورت استفاده می شود.

آنا: در سالهای اخیر ، شاهد اعتراضات سیاه بسیاری در ایالات متحده بوده ایم. آیا سیاهان بدتر شدند یا در دفاع از حقوق خود فعال تر شدند؟

دین: تا زمانی که در ایالات متحده یک لیست وجود داشته باشد ، تظاهرات ها و اعتراض ها برای دفاع از حقوق ادامه خواهد یافت زیرا ما همیشه آگاه هستیم. حتی در شهرهایی که اکثریت سیاهپوست و شهردار ، رئیس پلیس و دادستان سیاه پوست هستند ، سیاهپوستان “سیستم” را انکار می کنند زیرا این مسابقه نمی تواند رقابت کند. آنها مشاغل کمتری را اداره می کنند ، درآمد کمتری کسب می کنند و احتمالاً مدرسه را ترک می کنند. در مقایسه ، کشورهای سیاه همچنین از جایگاه بالایی در سیستم جهانی برخوردار نیستند. البته من نمی خواهم از سیستم دفاع کنم و نمی خواهم بگویم که مردم باید از این طریق پاداش بگیرند.

نکته قابل توجه این است که رسانه ها و بسیاری از سیاستمداران آمریکایی ممکن است باعث نفرت سیاه پوستان نسبت به افراد دیگر شوند که می توانند موجب اجرای سیاست ها و دیکتاتور تفرقه افکنی شوند. وقتی سیاهپوستان مرتکب جرمی وحشتناک می شویم که به او یک غول رسانه ای سفید یا آسیایی یا هندی داده است ، این باعث می شود شما قربانیان عصبانی شوید.

طبقه حاکم یک جامعه می خواهد درگیر شود. این دولت می تواند در جمع کردن شهروندان و جلوگیری از پیوستن آنها به گردنشان موفق باشد.

آنا: برخی از مقامات آمریکایی این واقعه را انکار کرده اند و مقامات متخلف قرار است محاکمه قتل درجه سوم را صادر کنند. چرا معترضان از اعتراض خودداری کردند؟

دین: من فکر نمی کنم اگر تمام پلیس مینیاپولیس مقصر این قتل و یکی از افسران آن در تلویزیون باشد ، معترضین متوقف نخواهند شد! غم و اندوه فقط نژادپرستی یا خشونت پلیس نیست. وی از نبود امتیازات سیستماتیک ناامید شد و محتوا مجبور شد شغل کم هزینه و آپارتمانهای کوچک و دشوار و دور از محل کار داشته باشد. او احساس می کند که از نظر اجتماعی ناامن است. این عاملی است که هرگز به آن اشاره نشده است. آمریکا فقط مردم روی زمین است. او در اجتماع زندگی نمی کند ، در سلول زندگی می کند و تلفن همراه او همدم همیشگی است.

بیشتر بخوانید:

کوین برت: ایالات متحده به یک کشور گنگستری تبدیل شده است و راه حل فقط انقلاب است.

در آغاز بحران ، به راحتی می توان فرض کرد که در طول مسیر شاهد هرج و مرج ، سرقت و خشونت هستیم. ترور جورج فلوید دلیل عصبانیت آمریکا بود. حتی قبل از بحران اقتصادی ناشی از شیوع کرونا ، ایالات متحده سقوط کرد و با مشکلات اساسی روبرو شد.

اعتراض به قتل مرد سیاه پوست توسط پلیس آمریكا

تصاویر در آمریکا ممکن است نشان دهنده رفاه و خوشبختی باشد ، اما واقعیت این است که ده ها سال در آمریکا زندگی می کنید ، که شهرهای آمریکایی جایی برای لذت بردن شما نیست زیرا پر از مغازه های بسته ، کارخانه ها ، کم چهره ها و… است. . بدن دیگر راضی نیست. مصرف مواد مخدر و الکل در کشور رو به افزایش است. من جوانی را می شناسم که به دلیل استفاده بیش از حد از هروئین کشته شده بود. رضایت در بین ایالات متحده است ، اما با بسته شدن 40 میلیون آمریکایی بیکار و هزاران مشاغل به طور کلی ، عصبانیت و اندوه در بین مردم افزایش می یابد و این خود را در طول یک ماه با روش های مختلف نشان می دهد. این تازه آغاز داستان است.

آنا: آیا دونالد ترامپ با مسئولیت پذیری به عنوان رئیس جمهور جمهوری عمل می کند؟ آیا شاهد نقد متفاوتی از رفتار هستیم؟

دین: ترامپ رئیس جمهوری نیست ، اما مهم نیست که رهبران قبلی چه کسانی هستند. اوباما بهتر به نظر می رسد ، اما او همچنین نمونه ای از فساد و رفتار بد در دولت ایالات متحده است. انتخابات آمریکا اشتباه بود.

پنج ماه قبل از پیروزی ترامپ ، من مقاله ای نوشتم که توضیح می داد در سال 2008 ، اوباما شخصیت مستقلی را نشان می داد که می خواست به خرابکاری بوش پایان دهد.

اگرچه به راحتی فکر می کنند که هیچ کس نمی خواهد واقعیت را ببیند ، اما اوباما محصول جادوی طبقه ای است که حاکم بود و او خدمتگزار مجموعه نظامی و صنعتی شد.

در سال 2016 ، ترامپ به عنوان یک فرد خاص و بیرونی به تصویر کشیده شد. من پیش از انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی کرده ام که ترامپ مانند اوباما قول انتخابات خود را حفظ نمی کند و سرانجام می تواند این نکته را بیان کند که می توان از اختلافات میان احزاب جمهوریخواه و دمکرات جلوگیری کرد. در آن روزها بسیاری از کارشناسان حدس می زدند که طبقه حاکم در مسیر ترامپ دخالت می کند یا حتی او را به قتل می رساند زیرا او چنین گفته است.

لازم به ذکر است که هیچ کس بدون رضایت دولت های داخلی نمی تواند رئیس جمهور آمریکا باشد. مکانیسم انتخابات آمریکا بیشتر شبیه شوخی است زیرا توسط یک دستگاه غیرقابل اعتماد انجام می شود.

این دستگاه مانند دستگاه قمار کازینو است و شما نمی توانید پیش بینی کنید که خروجی چه خواهد بود.

آنا: رفتار رسانه های آمریکایی را چگونه تفسیر می کنید؟ آیا رسانه ها به طور عادلانه و عادلانه درباره جورج فلوید به ما گفتند؟

دین: رسانه های آمریکایی یک دستگاه شستشوی مغزی است و هرگز چنین چیزی را نمی گوید. آنها غالباً استدلال های حاشیه ای یا غلط می کنند تا توجه خود را از موضوعات اصلی منحرف کنند و هرگز ریشه مشکل را نبینند. در بحران کورونا ، رسانه ها همچنان در مورد برنامه 484 میلیارد دلاری ترامپ برای کمک به مشاغل کوچک ، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها صحبت می کردند ، اما بیش از 6000 میلیارد دلار به بانک ها ، شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران داده نشده است.

اعتراض به قتل مرد سیاهپوست توسط پلیس آمریكا

او به من در مورد خدمت به مردم می گوید ، اما سیاستمداران وفادار به آمریکا فقط به افراد ثروتمند و اسرائیل هستند. رسانه هایی که توسط یهودیانی کنترل می شوند که این مشکل را حل نمی کنند. او به منافع صهیونیست ها خدمت می کند ، نه منافع مردم آمریکا. افرادی که خود را به عنوان بخشی از رسانه ها فکر می کنند و زندگی می کنند ، و همچنین می دانند چه مشکلی باید حل شود تا متهم نشوند و بیکار نباشند. مرد احمق نیز دروغ می گوید. در آن مکان ، حقیقت هرگز آشکار نمی شود.

رسانه های مستقل دوباره دنیای سایبر را تحریم کردند. به تازگی ، به عنوان مثال ، Unz Review ، سایت رایگان تجزیه و تحلیل ، به طور ناگهانی در فیس بوک ممنوع شد و گوگل آن را از موتورهای جستجو حذف کرد. شما نمی توانید یک بحث سالم درباره موضوعات اصلی در این فضا را شروع کنید. ذهنیت آمریکایی غیر واقعی است زیرا هر آنچه را که در آمریکا مشاهده می کنید ، می شنوید ، لمس می کنید و یا طعم آن را دارید ، مصنوعی است.

آنا: نظر شما در مورد رفتار پلیس آمریكا چیست؟ ایالات متحده در چه شرایطی است که به مردم می آموزد که چگونه با مخالفت روبرو شوند؟

دین: ایالات متحده فقط برای از بین بردن دشمن از دولت منفور حمایت می کرد. ایالات متحده همیشه از تمایل به دموکراسی سخن گفته است ، اما هیچ دموکراسی در ایالات متحده وجود ندارد.

آمریکا هیچ چیزی تصمیم نگرفته است. دولت یک سازمان جنایتکار است که هر آنچه را می خواهد انجام می دهد و برای کشور اسرائیل و بانکداران و افراد مسلح می جنگد.

البته ، ایالات متحده ، به عنوان برده های داخلی ، نیز علاقه ای به امپریالیست نشان می داد و متأسفانه او دروغ گفته بود. اما وقتی کمک هزینه کوچکی که از طرف استاد داده می شود قطع می شود ، می تواند مخالف دولت باشد.

آنا: قتل فلوید چگونه بر آینده آمریکا تأثیر خواهد گذاشت؟ امروز چه اعتراضاتی را می توان نقطه عطفی در تاریخ معاصر آمریکا توصیف کرد؟

دین: ایالات متحده آمریکا در پریشانی زیادی قرار دارد و به زودی فروپاشی خواهد کرد. اما نه فقط جورج فلوید یا نژادپرستی ضد سیاه. تنش های مداوم در ایالات متحده نشان می دهد که این کشور بسیار بیمار ، مالی ، معنوی و اخلاقی است. در بحبوحه اغتشاش ، سرانجام سفارشات جدید کار می کنند. به نظر من ، این کشور باید متلاشی شود و این به نفع خود ما و به نفع جهان است. این باید اتفاق بیفتد ، داوطلبانه و غیر ارادی.

آخرین پیام / 4106 /

دکمه بازگشت به بالا