برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

برند لاکچری کوین ساخت کجاست؟

لاکچری کوین برندی فرانسویه که در حوضه تولید لوازم آرایش و زیبایی سالهاست فعالیت می کنه. محصولات لاکچری کوین همگی ارگانیک و کرولتی فری (بدون تست حیوانی) هستن.  فرمولاسیون و مواد اولیه این محصولات وارد ایران میشه و داخل کشور خودمون تولید میشه. هر کدوم ویژگی های منحصر به فرد خودشون رو دارن.

قیمت محصولات لاکچری کوین

قیمت گذاری پایه لاکچری کوین مثل قیمت سرم طلا اصل توسط شرکت معظم بیز انجام می گیره و سایتبیز پلاسقیمت تمامی محصولات رو بر این اساس قرار داده؛ به جز مواردی خاص که بعضی از محصولات شامل تخفیف میشن.  همچنین برای خرید چند تا از محصولات تخفیفی در نظر می گیره که اگه دوست دارین از این تخفیف استفاده کنید با پشتیبان سایت در ارتباط باشید.

مروری بر محصولات برند لاکچری کوین

قسمتی از محصولات این برند لوازم آرایشی و قسمتی دیگر هم درمانی برای مشکلات پوستی هستن؛ نکته مهم اینه که این برند، با تولید محصولاتش به زیبایی بیش از پیش شما کمک می کنه.

ريمل تقويت مژه لاكچری كوين

انواع ریمل لاکچری کوین:

همه ریمل لاکچری کوین ارگانیک هستن و حتی برای کسانی که چشمای حساسی دارن مناسبن و باعث التهاب و حساسیت نمیشن.  این ریمل از محصولات لاکچری کوین برای تقویت مژه و ابرو مناسبه که گیاهی هست و خاصیت آبرسانی و مراقبتی داره. حاوی ویتامین هاست و برای لیفت هم می تونید ازش استفاده کنید.

این ریمل مژه رو دونه دونه می کنه و بهم نمی چسبونه برای همین به خوش حالتی خیلی کمک می کنه. مژه رو بلند و پر پشت می کنه.  اگه مژه های کم حجم و کوتاهی دارین این ریمل مناسب شماس. چون مژه رو بلند و حجیم می کنه ؛ از شکنندگی و خشک شدن جلوگیری می کنه.

ریمل ابرو لاکچری کوین

برای آرایش ابرو و پر تر نشون دادنش میتونید از این محصول استفاده کنید که ضد آبه و ابرو ها رو بهم نمی چسبونه.

چهار رنگ بندی داره:

  • بلوند
  • قهوه ای
  • قهوه ای تیره
  • قهوه ای سوخته

این محصول به صورت تخصصی برای تقویت مژه های کوتاه و نازک هستش‌. حتی به رویش مجدد مژه های آسیب دیده کمک زیادی میکنه‌. از طرفی هم خاصیت نرم کنندگی و بازسازی داره.

این ژل محرکی برای رویش تار های ابرو هستش. با افزایش ضخامت تار های مو، فضای خالی بین ابرو رو پر می کنه و تار های ظریف رو ضخیم میکنه.

خط چشم های این برند ماندگاری بالایی دارن و بعد کشیدن سریع خشک میشن و ظاهر رو کاملا حفظ میکنن.

مدل ها:

  • سفید – سر ماژیکی
  • مشکی – سر مویی

انواع کرم پودر:

این مدل ترکیب با کانسیلره و بافت رقیق تری داره. ۶ تا رنگ مختلف با تناژ های مختلف داره. راحت روی پوست پخش میشه و ظاهر نیمه ماتی داره‌.

این مدل ترکیب با پرایمره و بافت غلیظ تری داره. برای پوشش دهی منافذ باز و یکدست کردن پوست مناسبه. به خاطر کاور بالا و بافت سبکی که داره نظر خیلیا رو جلب کرده.

رژ لب

این رژلب از محصولات لاکچری کوین بدون سربه؛ پوشش بالا و یکنواختی داره که برای همین روی لب، حالت دون دون و پوسته نمی گیره. رنگ و تستش رو می تونید داخل صفحه محصول ببینید. سه تا برق لب داره که طعم دار و میوه ای هستن. هم بی رنگ و هم رنگی داره‌.

پنکک

پنکک این برند خاصیت مرطوب کنندگی داره و حاوی ویتامین e هست از خشک شدن پوست جلوگیری می کنه. کاور بالایی داره و روی پوست دون دون نمیشه.

کرم شب برای آبرسانی و جوانسازی پوسته که چین و چروک و مشکلات پوستی رو رفع می کنه. به تغذیه و مراقبت پوست در شب کمک می کنه

کرم روز هم ترکیبات کرم شب رو داره و اینکه از پوست در طول روز مراقبت می کنه و به جوانسازی اون کمک ویژه ای می کنه.

این کرم با افزایش کلاژن سازی باعث جوان و شاداب تر شدن پوست دور چشم میشه. چروک سطحی و ریز رو کاهش میده و از بین میبره. با رطوبت رسانی منجر به شفاف و نرم شدن این ناحیه میشه.

روغن تقویت پوست و مو:

روغن آرگان جزء محبوب ترین روغن ها برای سلامت پوست و مو هست که محبوبیتش هم بی دلیل نیس. برای استحکام ناخن هم ازش استفاده میشه.  همچنین محلول روغن تقویت مژه لاکچری کوین یکی از بهترین محصولات برای مژه ها و تقویت بن مژه محسوب می شود.

ابن روغن طبیعی برای رفع مشکلات پوستی مثل آکنه و تیرگی کمک می کنه و پوست رو شفاف و شاداب می کنه. از طرفی هم برای مشکلات مرتبط با مو مثل شوره مناسبه و به رویش مو کمک می کنه.

  • روغن ترکیبی سیاه دانه، جوانه گندم و آرگان

این روغن هم برای مو، هم برای پوست و هم برای تسکین التهاب و درد بدن قابل استفادس. این محصول به خاطر ترکیبات ارزشمندی که داره ویژگی و خواص زیادی رو به ارمغان میاره.

سرم های پوستی:

این برند ۸ سرم مختلف داره که هر کدوم، ویژگی و ترکیبات خاص خودش رو داره که برای رفع مشکلات پوستی و جوانسازی پوست استفاده میشه.

یک جوانساز متفاوت و لاکچری که نظر خیلیا رو به خودش جلب کرده. حاوی طلای ۲۴ عیاره و به افزایش کلاژن سازی و آبرسانی پوست کمک میکنه و از طرفی از پیری زودرس جلوگیری میکنه.

این سرم به خاطر ترکیبات موثری که داره باعث کاهش چین و چروک، روشن شدن پوست و به طور کلی جوانسازی و ترمیم میشه. حاوی نیاسینامید، کلاژن، پپتاید‌.

این سرم به صورت تخصصی برای لایه برداری و پاکسازی عمیقه. به درمان جوش و جای جوش کمک میکنه و برای هر نوع پوستی مناسبه به جز پوست دهیدراته.

سرم ضد جوش برای کنترل چربی پوست و رفع جوش موثره و همچنین به ترمیم جای جوش کمک میکنه. یک گزینه عالی برای پوست های چرب و مستعد جوشه.

اگه درگیر منافذ باز و واضح هستید یا به اصطلاح پوست تون پرتقالی شده، این سرم مناسب تونه. به یکنواخت شدن پوست تون کمک شایانی می کنه.

اگه پوست کم آب یا دهیدراته دارین، این سرم به صورت تخصصی برای آبرسانی عمیق پوسته. خاصیت آنتی اکسیدانی و شفاف کنندگی رو هم بدنبال داره که پوست تون رو نرم لطیف هم می کنه.

سرم کافئین مختص پوست دور چشمه و به کاهش تیرگی، چروک، پف و خشکی کمک زیادی می کنه‌. حاوی هیالورنیک اسید هم هستش که آبرسانی رو برای این ناحیه حساس انجام میده.

ترکیبات بسیار موثری برای افزایش حجم مو داره و با تقویت فولیکول مو، باعث قطع ریزش میشه و در کاهش موخوره موثره. به طور کلی اگه موهای نازک و آسیب دیده ای دارین انتخابی متفاوت برای شماست.

ویژگی مشترک همه شون جوانسازی و رطوبت رسانی پوسته که باعث میشه علائم پیری کاهش پیدا کنن و از بروز شون هم پیشگیری شه.

اسکراب صورت و بدن

این محصولات جدید برند لاکچری کوین، باعث پاکسازی عمیق پوست میشن و هر کدوم خواص مرتبط با خودشون رو دارن. خاصیت روشن کنندگی، آبرسانی عمیق، خنک کننده و… هستن.

رایحه ها:

  • آلوئه وار
  • توت فرنگی
  • زردآلو
  • خیار

ویژگی لاکچری کوین:

  • ماندگاری بالا
  • ضدآب
  • حاوی ویتامین ها
  • درمانی و جوانسازی
  • کیفیت بالا
  • بهبود دهی و زیبایی
  • بدون ایجاد حساسیت و التهاب
  • چند کاربرده
  • طبیعی و ارگانیک
  • تحت لیسانس کشور خارجی
  • بدون ایجاد تداخل
  • کرولتی فری
دکمه بازگشت به بالا