مطالب میجیک

فرهادی‌زاد: انتظار حداقل ۹ سهمیه المپیک برای بانوان داریم/ عباسعلی به توکیو می‌رسد

معاون وزیر ورزش و ورزش زنان گفت: تاکنون در بخش بانوان برای بازی های المپیک 2020 موفق به کسب 6 سهمیه شده ایم اما دیدگاه ما این است که حداقل 9 سهمیه نسبت به دوره قبل تکرار کنیم.

به گزارش میجیک ، ورزشکاران زن ایرانی در مسابقات تیراندازی و کاراته 6 امتیاز المپیک توکیو را کسب کرده اند. با توجه به تعلیق یک ساله المپیک و لغو مسابقات مقدماتی به دلیل شیوع تاجی ، پیش بینی می شود با افزایش رویدادهای بین المللی تعداد سهمیه بانوان افزایش یابد.

مهین فرهادی زاده ، معاون وزیر زنان و ورزش در مورد تعلیق المپیک به میجیک گفت: “قرار است بازی های المپیک و پارالمپیک در اوت و سپتامبر امسال برگزار شود ، اما بازی به دلیل شیوع کرونا به تعویق می افتد.” امیدوارم با انتشار این ویروس مقدمات لازم برای بازی برآورده شود ، اما اگر ویروس عروق ویروس کرونا ادامه یابد ، ما باید منتظر تصمیم IOC باشیم. در هر صورت ، تعلیق المپیک همان فرصتها و تهدیدها را مانند سایر کشورها در جهان به وجود می آورد. برخی از ورزشکاران ما از جمله حمیده عباسعلی برای بازگشت به مصدومیت به زمان بیشتری نیاز داشتند تا بتوانند به وضعیت اولیه و توانایی بدنی خود برگردند و حضور چشمگیری در این رقابت ها داشته باشند.

وی با بیان اینکه خطر تعلیق المپیک وجود دارد ، گفت: “بعد از تاجگذاری ، ورزشکاران در سرتاسر جهان باید در یک فضای محدودتر تمرین کنند و از تمرینات گروهی و کار در برابر حریفان دوری نکنند.” در هر صورت ، ورزشکاران و مربیان باید از بهترین فرصتها برای انجام این کار استفاده کنند ، برای حفظ تناسب اندام ، آموزش مربیان خود و پیروی از تمام رفتارهای ورزشکاران. سرانجام ، امیدوارم هرچه سریعتر مکانی برای آموزش گروهی در دسترس باشد.

ما انتظار داریم حداقل 9 نقل قول المپیک را از آن خود کنیم

معاون وزیر ورزش در رابطه با تأثیر تأخیرهای المپیک برای افزایش تعداد سهمیه های المپیک و پارالمپیک برای بانوان ایرانی ، گفت: “علاوه بر 6 سهمیه المپیک و 7 سهمیه پارالمپیک ، امیدواریم که زنان ایرانی مجاز به حضور در این بازی شوند.” با توجه به طاعون ویروس کرونا در جهان ، مسابقات المپیک در رشته های مختلف به تعویق می افتد ، بنابراین فرصتی برای ورزشکاران وجود ندارد که سهمیه خود را بدست آورند ، بنابراین برخی از آنها این فرصت را دارند که در رده های المپیک و پارالمپیک به ویژه تنیس روی میز قایقرانی کنند. ، تکواندو و دویدن باید با کمک مربیان شخصی و آموزش ، از توانایی های خود مراقبت کنند. حفظ تناسب اندام یکی از مهمترین نیازها است تا زمانی که فدراسیون جهانی زمان برگزاری مسابقه را اعلام کند و ورزشکاران بر اساس آن در مسابقه ای که انتخاب می کنند شرکت کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که چند برابر نیاز به زن دارید؟ وی اظهار داشت: “زنان ایرانی در المپیک های قبلی 9 سهمیه دریافت کردند که گران است. ما تاکنون 6 المپیک برای بازی های المپیک 2020 کسب کرده ایم اما در حال حاضر هیچ فضای موثری برای کسب سهمیه وجود ندارد. با این وجود چشم انداز ما باید تکرار حداقل 9 سهمیه باشد.” مشخص است که هنوز سهمیه زیادی برای این کشور وجود دارد و بر اساس قابلیت ها و رتبه بندی های آنها هنگام تعیین و کنترل coronavirus ، در بین کشورها توزیع می شود. امیدوارم این وضعیت بهبود یابد و میزان سهمیه ای که بازیکنان ما دریافت می کنند قابل توجه باشد. ما همچنین امیدواریم که او بهتر شود.

فرهادی‌زاد در پاسخ به این سوال که انتظار دارید سهمیه زنان از 9 سهمیه بیشتر شود؟ وی اظهار داشت: درصورتی که شرایط انتخابی المپیک شروع شود ، سهمیه بانوان بیشتری را انتظار داریم. هرچه شرایط بهتر شود و ورزشکاران شروع به تمرین کنند ، تعداد سهمیه ها در حال افزایش است. ما نمی توانیم بگوییم که این تعداد در حال حاضر باقی بمانند ، اما به عنوان یک کشور سهمیه نامشخص بسیاری برای ما وجود دارد. فعال ، تلاش برای کوارتز بیشتر و درخشش در المپیک.

عباسعلی به المپیک می آید ، الهه احمدی شانس دارد

در خصوص وضعیت جسمی حمیده عباسعلی ، معاون وزیر ورزش توسعه گفت: “عباسعلی دختری است که برای کسب سهمیه تلاش زیادی کرده است ، یک المپیک می شود و در آخرین رقابت مصدوم است.” او اکنون در حال بهبود است. المپیک سال آینده برگزار می شود و مربی عباسعلی به قله بازگشت ، بنابراین امیدوارم که در ورزش توکیو اسپورت شاهد این ورزشکاران باشم.

معاون وزیر امور زنان و جوانان در خصوص شانس الهه احمدی برای حضور در المپیک گفت: “احمدی یک ورزشکار متوسط ​​و باهوش است که سهم توکیو را با بدشانسی از دست می دهد.” او در المپیک برنده شده و در رده ششم قرار گرفته است که این یک ادای احترام به زنان ایرانی است. الهه احمدی با رقابت در هند و افزایش رده بندی خود سهمیه کسب کرد ، اما این مسابقات به دلیل شیوع کرونا لغو شد و تقویم جدیدی از سوی فدراسیون جهانی اعلام نشده است. این می تواند یک رقابت باشد ، چندین جام و مسابقات در جهان در نظر گرفته شود و احمدی با شرکت در دنیا ، دنیا را بهتر کند و سهمیه کسب کند.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا