مطالب میجیک

فراخوان ملی لشگر فرشتگان تمدید شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، فراخوان ملی بخش فرشتگان با رویکرد جمع آوری خاطرات زنان از حضور و مشارکت برای حل بحران کرونا ، که در ماه ژوئن منتشر شد و شروع به جمع آوری کار می کند ، اخیراً تا اوت مرداد تمدید شد.

این فراخوان توسط انتشارات طلوع آرامش و مؤسسه فرهنگی هنری خیبر با مشارکت انجمن ناشران انقلاب اسلامی به منظور ضبط و جمع آوری خاطرات جالب و خارق العاده از زنان مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب منتشر شده است.

در یک خبر اخیر ، کمیته رویداد اعلام کرده است که مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

فراخوان ارتش فرشتگان شامل مجموعه ای از خاطرات تاج برای زنان در این کشور در این محور است:

1 .. زنانی که یادآور کسانی هستند که dikuripake را تمیز و دفن می کنند

2 خاطرات کارمندان زن اورژانس و پزشکی

3 .. خاطرات زنان جهادی درباره تولید و توزیع مواد ضد عفونی کننده و لوازم

4 .. خاطرات همسر برای حفظ طراوت و آرامش خانواده

5 .. خاطرات مادران و همسران کادر پزشکی و اورژانس

علاقمندان برای شرکت در این تماس می توانند خاطره ای را به صورت مکتوب یا یک فایل صوتی به یکی از پیام رسان های “بله” ، “سروش” ، “ETA” یا به شماره 099190330159 در “WhatsApp” یا به آدرس ایمیل 9 chmail.ir بهl_fereshtegan ارسال کنند.

خاطرات قاضی منتخب در قالب كتاب منتشر می شود و به خاطراتی كه از قاضی منتخب هیئت منصفه انتخاب می شود ، به یك هدیه مادی و معنوی شگفت انگیز اهدا می شود. علاوه بر این ، برنامه ریزی و هماهنگی لازم را برای انجام مراسم اختتامیه انجام داده و اعلام کرده است که افراد در پایان ماه سپتامبر حضور دارند.

برای اخبار جدیدتر مربوط به این فراخوان ملی ، به مرکز هنر انقلاب اسلامی با شرکت کنندگان و راهنمای ملی بخش فرشتگان بپیوندید.

دکمه بازگشت به بالا