مطالب میجیک

عملکرد خوب بانوان کاراته‌کای ناشنوا در مسابقات قهرمانی جهان

رئیس انجمن کاراته ناشنوایان که نشان دهنده عملکرد خوب بانوان در مسابقات جهانی است، گفت: انتظار مدال آوری بانوان در مسابقات جهانی را نداریم.

محمدرضا فضلی در گفت وگو با میجیک، با ارزیابی عملکرد تیم کاراته ناشنوایان در مسابقات جهانی تهران، اظهار کرد: مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان، اولین دوره کشورمان، از سطح بسیار بالایی برخوردار است. و به طور کلی ورزشکاران درگیر دارای تجربه، شرکت در المپیک و با کیفیت ترین کاراته ناشنوایان جهان هستند.

وی تعداد تیم های خارجی شرکت کننده در جام جهانی را 8 تیم عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه انتظار داریم تیم های بیشتری در این مسابقات شرکت کنند، اما حضور تیم هایی مانند روسیه، اوکراین، ترکیه و مالزی باعث برگزاری این مسابقات شد. در سطح بسیار بالایی…” بودن.

رئیس انجمن کاراته ناشنوایان گفت: قبلاً سرمایه‌گذاری خوبی برای کاراته ناشنوایان در دنیا انجام نمی‌شد، اما اکنون شرایط به گونه‌ای است که این تیم‌ها در مسابقات جهانی کامل شرکت کرده‌اند و مسابقات نزدیک و غیرقابل پیش‌بینی است. .

فضلی در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت ورزشکاران ایرانی در کلمه بهتر است یا کمیته؟ وی خاطرنشان کرد: قطعا در کومیته موفق تر بودیم اما در این مسابقات نتایج در کاتا نیز راضی کننده بود و توانستیم به مقام نایب قهرمانی برسیم.

وی در پایان با این سوال که آیا برای المپیک ناشنوایان هم مدال جام جهانی ارسال می شود؟ وی توضیح می دهد: بعد از مسابقات جهانی مسابقه انتخابی برای انتخاب تیم ملی برای دعوت از برترین های تیم ملی برگزار می کنیم و پس از گذراندن چند مرحله اردو، نفراتی که به المپیک ناشنوایان اعزام می شوند، خواهند بود. مشخص.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا