عزیزی‌خادم: حضور برانکو در تیم ملی، حرف رسانه‌هاست/ “آزادی” فقط متعلق به آقایان نیست

عزیزی‌خادم: حضور برانکو در تیم ملی، حرف رسانه‌هاست/ "آزادی" فقط متعلق به آقایان نیست

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شایعات حضور برانکو در تیم ملی گفت که کلمات “می تواند کلمات رسانه ای باشد”.

به گزارش میجیک ، شهاب الدین عزیزی خادم ، رئیس فدراسیون فوتبال ، هنگام بازدید از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان ، در مورد شایعات حضور برانکو در تیم ملی به خبرنگاران گفت: “ما سعی می کنیم و ادغام کارکنان. “، و اگر شایعاتی وجود دارد ، باید خود رسانه باشد.

وی افزود: خوشحالم که در مورد کرونا ، اردوی تیم ملی بانوان در گروه های سنی جوانان و بزرگسالان که پس از یک وقفه دو ساله تشکیل شد ، مسائل و شرایط دشواری وجود دارد. تلاش ما توسعه فوتبال زنان است و در این زمینه خستگی ناپذیر کار خواهیم کرد. به دلیل قساوتهای انجام شده در چند سال گذشته ، من موظفم که اقدامات ممکن را انجام دهم. یکی از برنامه هایی که در جلسه هیئت مدیره تصویب شد این بود که این باشگاه تیمی در زمینه بانوان داشته باشد که بعد از 2 سال اقدامی مثر است.

عزیزی خادم همچنین در مورد زنان صمیمی در ورزشگاه آزادی گفت: “امیدوارم این مشکل عملیاتی شود ، گویا ورزشگاه آزادی فقط مرد او نیست ، ظاهرا این برنامه با برنامه فدراسیون فوتبال و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بوده است. “ما انجامش میدیم.

وی در مورد حضور قنبرزاده در فدراسیون و همکاری دبیر-جنرال ، وی افزود: ادامه همکاری مهم نیست و کار خود را به خوبی انجام می دهد.

عزیزی خادم همچنین در مورد وضعیت تیم فوتسال زنان خاطرنشان می کند: در این بخش ، ما قصد داریم به موسوی ، نایب رئیس زنان ، کار در مورد فوتسال زنان را آغاز کنیم.

وی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال همه تلاش خود را برای اطمینان از پیشرفت زنان و نگاه به عدالت انجام می دهد و ما در تلاش هستیم فوتبال زنان را به خانواده وارد کنیم.

سرانجام ، عزیزی خادم در مورد قرارداد رسمی مربیان زن گفت: “مهم نیست که روند کار چطور پیش می رود ، اما آنچه مهم است این است که قراردادهای زن و مرد باید شفاف باشد ، و در مربیان واجد شرایط و فدراسیون همان مقدار باشد معتقد است قراردادها نیز امضا خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا