عرضه «صدایی که از اعماق وجودم می‌آمد» در کتابفروشی‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

کتاب

به گزارش خبرنگار آنلاین، کتاب «صدایی برآمده از اعماق جانم» نوشته سید مرتضی موسوی به تازگی توسط انتشارات معارف منتشر شده است. این کتاب داستان زنی فرانسوی است که به اسلام و تشیع پیوست.

در این داستان، با بیانی ساده بر اساس آیات و براهین قابل فهم، مطالب دینی با هدف درک واقعیت اسلام که نیاز هر مسلمانی است برای همه مردم بیان و مورد استفاده قرار می گیرد. این کتاب راهنمای کسانی است که دغدغه دین و مذهب دارند. زیرا او برای تکمیل دانش خود با تکیه بر برخی آموزه های دینی اسلامی و مقایسه آنها با آموزه های دینی مسیحی به پرسش های قهرمان داستان درباره دین پاسخ داده است.

در کتاب «صدایی که از اعماق جان من می آید» سعی شده است که در بسیاری از موارد ادیان غیبی آموزه هایی نزدیک به هم دارند، اما ادیان دیگر به دو دلیل این گونه نیستند. یکی از آنها این است که دین خود او تحریف شده و حقیقت رنگ خود را از دست داده است، بنابراین اسلام را مقصر مشکلاتی مانند خشونت و مردسالاری می داند. ثانیاً به دلیل همین انحرافات و انحرافات، شرع را از دین جدا کرده و پیروی از آن را لازم نمی داند، در حالی که دین منهای شرع پایدار نیست و اگر به دین اصلی خود برگردد. مسائل شرعی را رعایت خواهد کرد.

در این قسمت از کتاب می خوانیم:

“من آسوده خاطر هستم. مثل کسی که مأموریت دارد و آن را درست انجام داده است; … تا این جمله: «بیدار شدم و ترجمه قرآن را که با کاغذی از روزنامه پوشاندم آوردم و ادامه دادم: «اما باز هم از جستجو و جستجوی حقیقت دست بر نداشتم، بلکه می خواستم. . تا ابتدا به اصل موضوع پی ببریم و سپس به پرسش ها و نگرانی ها بپردازیم. این ترجمه قرآنی است که از کتابخانه به امانت گرفته ام.

این کتاب دارای 146 صفحه و به ارزش صد هزار تومان می باشد.

دکمه بازگشت به بالا