مطالب میجیک

طرح «خانه مادری» در ایام فاطمیه به همت سازمان تبلیغات اجرا می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی و تبلیغاتی سازمان تبلیغات اسلامی در کشور در گفتگو با خبرنگار آنلاین در خصوص اقدامات سازمان تبلیغات در ایام فاطمیه گفت: جامعه ایران قوی است. جامعه ای به هم پیوسته و در هم تنیده با پیوندهای عمیق اجتماعی. بنیاد سازمان تبلیغات در نظر دارد از گروه‌های مردمی و ظرفیت گروه‌های فعال در جامعه با ابزارها، روش‌ها و شرایط مختلف در ایام فاطمیه حمایت کند تا آنها را متحد کند. این پیوند اجتماعی امروز مورد توجه دشمن است تا دشمنی ایجاد کنند و نفرت بین افراد جامعه فاصله اجتماعی ایجاد کرده و قدم برمی دارد.

وی افزود: سازمان تبلیغات در ایام فاطمیه از مجموعه ای که حلقه گفت و گوی پیوسته، همفکری و همدلی زنان را در قالب طرح «خانه مادر» فراهم می کند، حمایت خواهد کرد.

عزت زمانی گفت: در ایام فاطمیه مجالس مختلف عزاداری به طرق و دستگاه های مختلف برگزار می شد، از نماز در منزل گرفته تا مجموعه اقدامات و فرصت هایی که در ایجاد این مجالس، فرصت ها و هم افزایی ها نقش داشت. طراحی خانه مادر در واقع از چهاردیواری خانه شروع می شود تا مرزهای کشور و جامعه اسلامی.

نماینده امور فرهنگی و تبلیغاتی سازمان تبلیغات اسلامی کشور درباره طرح رومه ایبو گفت: مادر رکن و مدیر داخلی خانواده است، بنابراین مفهوم رومه ایبو برای محفل عزاداری ایام فاطمیه انتخاب شد. تا هرکس از محافل و گروه های زنان در این زمینه بتواند جریان فاطمیه را با ایجاد حلقه های مختلف تحکیم و تقویت کند و در این طرح شرکت کند. لازم به ذکر است که در این زمینه نیز محتوا تولید شده است.

وی در پایان خاطرنشان می کند: جایگاه و منزلت زنان و نقش اجتماعی که زنان می توانند و باید ایفا کنند، به ویژه زنانی که باید از تماشاگر به فعال تبدیل شوند، مشکل اصلی این روند در فاطمیه با اجرای آن مطرح شده است. . پروژه خانه مادر..

دکمه بازگشت به بالا