اقتصادی

صید ماهی حلوا سفید در صیدگاه‌های خوزستان و بوشهر آزاد شد

میجیک/خوزستان معاون شیلات خوزستان از صدور مجوز صید ماهی حلوای سفید در تمامی مناطق صیادی استان های خوزستان و بوشهر از امروز تا اطلاع ثانوی خبر داد.

فلامرز مظهری در گفت وگو با میجیک، با اشاره به مصوبه کمیته مدیریت شیلات خوزستان، اظهار کرد: صدور پروانه صید ماهی حلوای سفید در تمامی مناطق صیادی استان خوزستان و بوشهر با روش های رسمی صید از تاریخ ابلاغ می شود. امروز (یکشنبه). ، 25 جولای) تا اطلاع ثانوی

وی با تاکید بر حفظ منابع گرانبهای آبی خلیج فارس و دریای عمان و اهمیت پایداری صید برای نسل های آینده، افزود: بدون شک کنترل و جلوگیری از صید غیرمجاز نیازمند همکاری سایر صیادان، صیادان است. . تعاونی ها و سایر سازمان های ذی ربط و این اقدام برای پایداری این سرمایه ملی ضروری است.

مظهری تصریح کرد: ماهی حلوای سفید یا به اصطلاح محلی «زبیدی» یکی از با ارزش ترین ماهی های شیلاتی و اقتصادی آب های جنوب ایران است که در چند دهه اخیر به دلیل ارزش تجاری و تقاضای مصرف زیاد، تحت فشار صید بوده است. .

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا