مطالب میجیک

شرایط سخت بانوان والیبال نشسته برای کسب سهمیه پارالمپیک در قزاقستان

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: اگرچه با حضور ژاپن و تایلند شرایط سختی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه ورود به بازی های پارالمپیک پاریس در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان داریم، اما تلاش بازیکنان و کادر فنی باید بهترین نتایج را کسب کنند.

لیلا بریانیان اصفهانی در گفت وگو با میجیک، در ارزیابی وضعیت تیم والیبال نشسته بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان، اظهار کرد: این مسابقات از 21 تیرماه با حضور 6 تیم از ایران، کره جنوبی برگزار می شود. . چین، تایلند و ژاپن و تیم ایران در اولین بازی به مصاف کره جنوبی خواهند رفت. برای آماده سازی تیم تاکنون 19 اردو را پشت سر گذاشته ایم و با تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان ایجاد شده شرایط راحت است و هر ماه شاهد رشد فنی و تاکتیکی بازیکنان هستیم.

وی یکی از اهداف اصلی این تیم را کسب عنوان قهرمانی در قزاقستان و کسب جواز ورود به پارالمپیک پاریس عنوان کرد. تلاش برای دفاع از عنوان نایب قهرمانی و در صورت امکان بالا بردن جایگاه قهرمانی است.

سرمربی تیم والیبال نشسته بانوان در پاسخ به این سوال که آیا از نظر امکانات برای آماده سازی تیم با مشکل خاصی مواجه هستید؟ وی به اشتراک گذاشت: با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین بهترین امکانات برای بانوان والیبال نشسته فراهم شده است و هر درخواستی تاکنون محقق شده و مشکل خاصی وجود نداشته است. امیدوارم بهترین نتایج برای زنان در قزاقستان باشد.

بریانیان در ارزیابی دشمنان آسیایی گفت: همه دشمنان آسیایی برای ما یکسان هستند و نباید کسی را دست کم گرفت. البته چین و تایلند می توانند مانعی برای رسیدن به قهرمانی باشند و در این زمینه تلاش می کنیم به صورت مدبرانه و با برنامه پیش برویم تا به راحتی سهمیه پارالمپیک را از دست ندهیم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت عدم کسب مجوز ورود به بازی های پارالمپیک پاریس در قزاقستان، آیا می توانید در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین سهمیه کسب کنید؟ وی افزود: سهمیه پارالمپیک پاریس در بازی های پاراآسیایی توزیع نمی شود اما تلاش می کنیم پس از موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا در بازی های پاراآسیایی هانگژو چین مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.

سرمربیان تیم ملی والیبال بانوان به ترتیب معصومه زارعی، طیبه جعفری، زینب ملکی، مهری فلاحی، زهرا دانایی طوسی، زهرا نجاتی عارف، بطول خلیل زاده، فرزانه حیدری، معصومه شجرتی، فاطمه لوفی، زهرا ابهانی و زهرا ابهانی هستند. اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان مشخص شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا