مطالب میجیک

شجاعی: انتظار صعود به فینال پارالمپیک توکیو را نداشتم/ رشته تخصصی ام نبود

تیم ملی تیراندازی ایران پس از نرسیدن به فینال بازی های پارالمپیک گفت: “این تخصص من نیست و من فقط چند جلسه تمرین می کنم.”

به گزارش خبرنگاران میجیک در توکیو ، مرحله اولیه مسابقات مخلوط 10 مخلوط در سالن آساکا با حضور 47 ورزشکار از کشورهای مختلف برگزار شد و رقیه شجاعی نماینده ایران در این رشته با 396.2 امتیاز حذف شد و در رده 39 قرار گرفت.
پس از این مسابقه ، رقیه شجاعی با نشان دادن تصدی در بین 47 نفر ، گفت: من امیدوار نیستم که به رقابت نهایی دست پیدا کنم زیرا این تخصص من نیست. من فقط چند جلسه در این زمینه تمرین کردم.

وی ادامه داد: رشته اصلی من تفنگ بود که چند روز پیش انجام شد و من در مراحل اولیه شماره چهار و در فینال شماره شش را کسب کردم. تمام تلاش برای کسب بهترین مدرک در پارالمپیک ، اما نتوانستم موفق شوم. برای اولین تجربه خود در بازی ، نتایج خوبی گرفتم.

تیم ملی چتربازی زنان ایران با اشاره به برنامه های خود برای ادامه زندگی قهرمانی گفت: “من در ورزش تیراندازی کار می کنم و هدف من کسب عنوان قهرمانی در یک تورنمنت بزرگ است که باید بیشتر تمرکز کند.” البته بعد از بازی های پارالمپیک ، باید استراحت می کردم تا تمرینات بازی های پاراآسیایی هانگژو را شروع کنم.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا