مطالب میجیک

اختصاص اعتبار ویژه به رشته‌های المپیکی و پارالمپیکی

معاون توسعه ورزش بانوان گفت: وزیر ورزش و جوانان اعتبار ویژه ای به المپیک ، پارالمپیک و سایر رشته هایی که توانایی حضور در میادین مهم بین المللی در بخش های آقایان و بانوان را دارند ، اختصاص خواهد داد.

به گزارش میجیک و به نقل از وزیر ورزش و جوانان ، معاون وزیر ورزش و جوانان ، با تقسیم دیدگاه های ویژه مسئولان ورزش در رشته های المپیک ، پارالمپیک و مدال ها ، تأکید کرد: برای موفقیت در این رشته ها و تکریم ورزشکاران ، وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بودجه ویژه ای تأمین می کنند.

وی در مورد رشته جدید گفت: بودجه این رشته متفاوت و بسته به شرایط و شرایط متفاوت تأمین می شود ، زیرا انشالله این رشته برای تأمین نیازهای حضور در عرصه بین المللی مجبور است فعالیتهای خود را گسترش دهد. ذکر شد که وزیر ورزش و جوانان نیز توجه زیادی به این رشته دارد.

فرهادی زاد افزود: به عنوان مثال ، برای رشته ای كه 4 سهمیه المپیك دارد ، وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون باید حمایت ویژه ای از ورزشكاران داشته باشند و آقای دادگر ، رئیس فدراسیون تیراندازی نیز باید در این زمینه نهایت تلاش خود را انجام دهد. چرا؟ “این متفاوت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تأثیر منفی تحریم های ورزشی اشاره کرد و سپس اقدامات انجام شده توسط وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک را تشریح کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تحریم ها تأثیر بسزایی در زمینه تیراندازی از جمله ورود گلوله به ایران دارد ، برای حل این موضوع اردوهای آموزشی با کمک رئیس فدراسیون در خارج از کشور ایجاد شد ، به طوری که آموزش را می توان به روشی حرفه ای و حرفه ای ادامه داد و می توان کاستی های ناشی از تحریم ها را به حداقل رساند.

وی تأکید کرد: به دلیل کمبود ، مشکل مالی برای خرید مهمات وجود ندارد ، اما مسائل و تحریم های بین المللی مشکلات زیادی را در این زمینه برای ما ایجاد می کند که این تلاش مسئولان ورزش در تلاش برای کاهش کمبودها است.

فرهادی زاد با تأکید بر اینکه وزیر ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به نظم و انضباط المپیک دارد ، گفت: همه مسئولان ورزشی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات ورزشکاران و ایجاد شرایط بهتر و ارائه امکانات حرفه ای بیشتر به کار می گیرند. کردها ، به طوری که انشاالله کودکان در کشور ما به طور معمول به کشور افتخار کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به توصیف عملکرد نایب رئیس فدراسیون ورزش پرداخت و گفت: هدف ما انتخاب مدیرانی زن است که تجربه این رشته را دارند ، مدیرانی که تخصص مدیریت دارند. به عنوان مثال ، من قایق نیستم ، اما موفق شدم. در این بخش ، نگرش مدیریتی مناسب است و برای بررسی این موضوع ، عملکرد معاون رئیس جمهور 100٪ توسط کارشناسان وزارت ورزش و جوانان انجام شد.

معاون توسعه ورزش بانوان در مورد جوایز ورزشکاران المپیک و پارالمپیک گفت: این موضوع توسط دبیرستان های آسیایی و پاراآسیایی مطرح می شود و در این راستا کلیه شرایط روحی و روانی ورزشکاران ارزیابی شده است. بازی های توکیو 2020 تحویل داده می شود و از تلاش ها قدردانی می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا