مطالب میجیک

شبکه‌سازی مجموعه‌های فرهنگی بانوان در گتوند عملیاتی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، احسان آقایان فردی وی عصر امروز با حضور حجت الاسلام اکبری ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گتوند ، به بخشهایی از متن ادعای گام دوم انقلاب و توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان و افراد و تأکید بر عنصر “امید” اشاره کرد. در سطح شهر گتوند یک ضرورت است.

معاون وزیر فرهنگ ، اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: یکی از نیازهای جمعیت زنان تحصیل کرده گتوند ، شبکه و هم افزایی مجموعه راهبه های این شهرستان است.

وی افزود: با وجود تمام فعالیت ها و تلاش هایی که زنان در زمینه ها و زمینه های کاری خود انجام می دهند ، هم افزایی بین مجموعه فرهنگی و شبکه با آنها اتفاق نیفتاده است.

آقایان فردی در این رابطه هشدار داده شود: با توجه به اهمیت و اهمیت تعامل و هم افزایی با گروه های زنان در شهر ، به این مجمع ماموریت داده شده است تا شبکه های مشترک و ایجاد جدول هم افزایی را بین گروه های فرهنگی ایجاد کند.

معاون وزیر فرهنگ ، اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: از اعضای انجمن زنان تحصیل کرده انتظار می رود با همکاری بنرهای استانی و آموزه های دینی برای حل و فصل مسائل فرهنگی در جهت تقویت و ارتقا the هدف این مجمع همکاری کنند.

به گزارش آنلاین ، در این جلسات تصمیم بر این شد که اولین فرصت ، برنامه آزمایشی و گروه مدل سازی زنان فعال تر در سراسر استان خوزستان در این مجمع برگزار شده است.

دکمه بازگشت به بالا