شاهزادگان سعودی از دست بن‌سلمان دست به دامان آمریکایی‌ها شدند+سند

طبق اسنادی که معترضان سعودی به دست آورده اند ، چندین شاهزاده سعودی با یک شرکت لابی گر آمریکایی به نام مرکوری قرارداد را امضا کرده اند تا محمد بن سلمان را تحت فشار قرار دهند.

براساس وب سایت عربستان سعودی ، شاهزاده شخصی است که توسط محمد بن سلمان حداقل زندانی شده است. وی با دادن پول به مرکوری ، یک شرکت لابی گری ، از این شرکت خواست تا از دولت های ایالات متحده ، کنگره ، انگلیس و اتحادیه اروپا بخواهد محمد بن سلمان را وادار به آزادی پادشاهان زندانی کنند.

خواسته های اصلی شاهزادگان برای آزادی “محمد بن نایف” ولیعهد سابق و “احمد بن عبدالعزیز” عموی محمد بن سلمان بود. نفر دوم که می تواند پادشاهی تهدیدکننده سلمان باشد.

طبق این سند ، مرکوری در همان ابتدا با اعضای کنگره ایالات متحده تماس گرفت تا نظر خود را علیه محمد بن سلمان جویا شود.

آمریکا | آمریکایی

دولت سعودی ماه گذشته محمد بن سلمان را مجبور به آزاد كردن شاهزاده ای كرد كه در زندان به طور مخفی بازداشت شد و بن سلمان سعی در گمراه كردن آمریكایی ها داشت تا با آزادی فعالان سیاسی با تابعیت آمریكا موافقت كرده و شاهزاده را آزاد كند. زور نزن

به گفته منابع سعودی ، بن سلمان نگران آزادی شاهزاده زندانی است و تلاش می کند ایالات متحده اطمینان حاصل کند که شاهزاده در صورت آزادی برای سلطنت رقابت نمی کند.

اخیراً ، العهد الجدید ، روایتی از خانواده به سعودی نوشت که محمد بسیار بنایف را شکنجه کردند ، پاها را مانند پاها بستند تا به صلیب کشیده شود ، و آنها کل بدن را پوشانده اند. بنایف نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، از جمله کمبود خواب ، و دستها ، پاها و چشمهایش را برای چند روز بسته نگه داشت.

حساب توئیتر افزود که آنچه برای محمد بن نایف اتفاق افتاد واقعاً یک مرگ تدریجی بود و قصد او طبیعی جلوه دادن مرگ وی بود. اگر او به این روش بمیرد ، همان چیزی است که بن مسلم می خواهد ، اما اگر او بمیرد ، در طول زندگی خود قادر به انجام این کار نخواهد بود و امور شخصی خود را نیز نخواهد داشت ، چه رسد به اینکه امور دولتی.

العهد الجدید تأکید کرد که وضعیت سلامتی بنایف وخیم است و مرگ او تقریباً غیرمعمول است ، زندگی او فقط به اندازه یک مو است. سال گذشته ، وکیل بن نایف اعلام کرد که وی بدون پزشک و بدون تماس در یک زندان نامعلوم نگهداری می شود.

در تاریخ 20 ژوئن ، فعالان فضای مجازی و چند مخالف دولت سعودی نوشتند که “عبدالعزیز الحویرینی” رئیس آژانس امنیت ملی عربستان و مدیرکل سرویس های اطلاعاتی عربستان دستگیر شده است.

دو ماه پیش ، صفحه توئیتر مجلل الرای که شامل اخباری درباره فرد بازداشت شده است ، نوشت که بسیاری از طرفداران محمد بن نایف به دلیل انتشار ساده تصاویر محمد بن نایف در صفحه توئیتر خود ، در شبکه های اجتماعی دستگیر شدند.

“از زمان بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی ، او پاکسازی بزرگ خانواده سعودی را انجام داده و هرکسی را که احساس خطر می کند دستگیر و زندانی می کند.

انتهای پیام / متر


دکمه بازگشت به بالا