مطالب عمومی

سپاه توجه ویژه ای به حومه خوزستان می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



سرهنگ عادل ساری در مصاحبه با آنلاین اظهار داشت: همانطور که فرمانده و ولی فقیه سپاه گفت ، ما همیشه در کنار مردم هستیم و تا آخرین لحظه با این بیماری خواهیم بود. تاج خواهیم جنگید و در کنار او خواهیم ایستاد.

وی افزود: فردا به همراه فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)عجیبخوزستان اقدامات لازم را برای ضد عفونی شهر از جمله در حومه شهر کارون برای افتتاح دو کارگاه خیاطی ماسکراد با 50 دستگاه در سه شیفت ، توزیع 5000 بسته مواد غذایی در حومه شهر برای نیازمندان و همچنین افراد دارد. تجارت آنها تحت تأثیر قرار می گیرد یا ما بیکار می شویم.

عضو اجرایی سپاه ولیعصر (عجیباستان خوزستان ادامه داد: فردا بسیجیان منطقه کارون نیز مانند سایر ولسوالی های خوزستان برنامه ای خواهند داشت.

ساری تأکید کرد: باید توجه بیشتری به حومه شهرها شود زیرا در این مناطق محرومیت بیشتری وجود دارد ، اگرچه این بیماری تاج آنها منطقه را نمی شناسند.

وی در پایان گفت: ما باید بیشتر با محرومان و مظلوم باشیم و از این نظر ، سپاه نسبت به این ویروس برنامه بهتری برای آنها دارد. تاج دیگر به افراد خصوصی زحمت ندهید.


نوشته های سایت مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و میجیک هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا