برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

سرویس خواب پسرانه اسپرت

در حال حاضر تخت خواب پسرانه کودک و نوجوان در مدل های مختلف تولید می شود. بنابراین توجه به نکات مهم قبل از خرید بسیار مهم است. از قدیم الایام، ذائقه نوجوانان و کودکان دستخوش تغییرات زیادی شده است.

بنابراین سنجش سلیقه کودکان بخش مهم و تعیین کننده ای است. در ادامه این مقاله به بررسی انواع تخت های پسرانه و ویژگی های آن ها و همچنین قیمت سرویس خواب پسرانه می پردازیم.

الگوی تخت پسر را کشف کنید

اغلب کودکان در دوران کودکی و نوجوانی در معرض اتومبیل، قایق، هواپیما و غیره قرار می گیرند. به همین ترتیب، استفاده از پوسترهایی با تمرکز بر شخصیت ها یا انیمیشن های مورد علاقه کودکان، تأثیر مثبتی بر روحیه اتاق و فضای آنها خواهد داشت.

ورزش در تخت برای پسران

این نوع تخت ها معمولاً طراحی مخصوص ورزش دارند. برای مثال می توانید تخت پسری با طرح فوتبال، سکوهای پرش یا ماشین های مسابقه ای نام ببرید. مدل های اسپرت معمولا از ام دی اف یا چوب ساخته می شوند. این مواد بادوام و مقاوم هستند و وزن زیادی را تحمل می کنند.

تخت خواب فانتزی پسرانه

تخت خواب های پسرانه تخیلی که متعلق به تخیل و رویاهای کودکان و جوانان است. این طرح ها شامل شخصیت های کارتونی، حیوانات، سفینه های فضایی، ماشین ها و سایر عناصر فانتزی است. مدل های فانتزی به کودکان و جوانان کمک می کند تخیل خود را گسترش دهند.

انواع تخت خواب پسرانه ساده و شیک

تخت خواب های ساده و مدرن طراحی ساده و بدون تزئینات اضافی دارند. این مدل شامل رنگ های مختلف می باشد. تخت های ساده نیز ظاهری ساده و در عین حال شیک و مدرن به اتاق می دهند.

نکاتی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید

تخت باید با توجه به اندازه اتاق خواب، قد و وزن کودک یا نوجوان خریداری شود. تخت های پسرانه معمولاً 90 تا 120 سانتی متر عرض و 190 تا 210 سانتی متر طول دارند.

به همین ترتیب ارتفاع تخت پسرانه نیز باید طوری طراحی شود که کودک یا نوجوان بتواند به راحتی بالا یا پایین بیاید. قد استاندارد برای کودکان و نوجوانان 35 تا 40 سانتی متر است.

جنس تخت خواب باید با کیفیت و مقاوم باشد. چوب، فلز و پلاستیک نمونه هایی هستند. همچنین رنگ تخت باید با دکوراسیون اتاق همخوانی داشته باشد. فراموش نکنیم سلیقه فرزندمان حرف اول را می زند و نباید از خریدش پشیمان شود.

دکمه بازگشت به بالا