مطالب میجیک

سرمربی پینگ‌پنگ زنان: هدف ما قهرمانی در بازی‌های کشورهای اسلامی است

حمیده ایرانمنش گفت: هدف تیم ملی تنیس روی میز بانوان حفظ عنوان قهرمانی در دور قبل از بازی کشورهای اسلامی بود اما در این راه با رقبای سرسختی روبرو شدند.

به گزارش میجیک، تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران چند دیدار مهم از جمله مسابقات قهرمانی جهان، بازی کشورهای اسلامی و بازی آسیایی را پیش رو دارد و قرار است اردوی آماده سازی خود را از 26 اردیبهشت ماه آغاز کند.

حمیده ایرانمنش سرمربی تیم ملی در گفت وگو با میجیک، به برنامه تیم ملی اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه تقریباً همه ملی پوشان ما در لیگ ترکیه بازی می کنند، مدتی توقف کردیم تا بازی تمام شود. بر فراز.” سپس در 26 و 27 فروردین ماه انتخابی تیم ملی را برگزار کردیم و نفر پنجم تیم ملی مشخص شد. به او تاریخ شروع تمرین داده بودم، اما چون یکسری اردوهای مشترک با تیم های عربی در ایران برگزار شد و کمپ بچه ها برپا شد، مشکل پیش آمد. البته بازیکنان به صورت غیر رسمی در کمپ تمرین می کنند اما اردوی رسمی ما بعد از بازی انتخابی تیم ملی جوانان و از 25 اردیبهشت ماه در تهران آغاز می شود.

وی افزود: پریناز حاجیلو، مهشید اشتری و فاطمه جمالی فر از 14 تا 21 اردیبهشت ماه برای برگزاری اردوی مشترک با تیم قطری به قطر اعزام می شوند. النا رحیمی و شیما صفایی در آن تاریخ برای تیم ملی جوانان راه یافته بودند و نتوانستند در این اردو شرکت کنند. از طرفی ندا شهسواری هم در لیگ ترکیه بازی می کند و نتوانست او را اعزام کند. در کنار این اردوها، چند رویداد بین المللی را نیز در نظر گرفته ایم که مشروط به پذیرش فدراسیون هستند.

ایرانمنش درباره احتمال ابقای قهرمان دور قبل در بازی با داعش گفت: تمام تلاش و هدف ما کسب خوش رنگ ترین مدال هاست اما باید واقع بین باشیم. رقبای ما مثل آذربایجان و ترکیه واقعا سرمایه گذاری می کنند، بازیکنان ترک زیادی در لیگ اروپا بازی می کنند و سطح بازی من در حال افزایش است. از طرفی بازیکنان ما مدام در حال تغییر هستند و تجربه بین المللی ملاک اصلی بازی است. با این حال تمام تلاش خود را برای رسیدن به این جایگاه انجام دادیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا