سرمربی هندی برای تیم ملی کبدی زنان ایران

زنان ایران

سرمربی تیم ملی قلب توسط کمیته فنی انتخاب شد و قرار است سرمربی بانوان هند امروز وارد ایران شود.

به گزارش میجیک ، غلامرضا مازندرانی از سوی کمیته فنی فدراسیون قلب به عنوان سرمربی تیم ملی مردان و “شایلا جین” از هند به عنوان سرمربی تیم ملی زنان انتخاب شدند. قرار است جین امروز پنجشنبه 23 مهرماه تا ساعتی دیگر وارد ایران شود.

نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور زنان شنبه 15 اکتبر برگزار می شود و جین قرار است مسابقات را تماشا کند و در نهایت ، به نظر سرمربی و کمیته فنی ، اسامی ملی در هفته آینده مشخص می شود

پس از معرفی اسامی تیم های ملی در هفته آینده توسط کمیته فنی تیم های ملی مردان و زنان برای آماده سازی برای بازی های آسیایی 2022 ، از اول نوامبر آغاز می شود.

جین و مازندرانی همچنین در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 تیم های ملی بودند و هر دو تیم ایران با بالاتر از فصل قبل برای کسب طلا در بازی های آسیایی بالا رفتند.

عباس اورسجی ، رئیس فدراسیون قلب با اعلام این خبر به میجیک ، به میجیک گفت: کمیته فنی سرمربیان دو تیم ملی مردان و زنان مشخص شد. مازندرانی و جین همچنان سرمربی تیم های ملی هستند و هفته آینده ، پس از اتمام مسابقات قهرمانی بانوان ، کمیته فنی اسامی ملی دو تیم را به فدراسیون اعلام می کند. اردوی تیم ملی از اوایل آبان آغاز می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا