سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان: هدف اردوها حضور در قهرمانی آسیا است

خدیجه قانع گفت: هدف از ایجاد تیم ملی هندبال جوانان آماده سازی بازیکنان برای حضور در مسابقات قهرمانی بانوان آسیا است.

سرمربی تیم ملی جوانان هندبال تیمی در گفت وگو با میجیک ، در مورد دختران تیم هندبال تیم اردو در سراسر کشور اظهار داشت: در این مرحله 35 نفر به تیم ملی دعوت شدند و تعدادی از استعدادهای شناسایی پروژه به تیم اضافه شدند گویا برخی بازیکنان به دلیل آزمایش مثبت نمی توانند به اردو بیایند و در اردوی بعدی او به تیم دعوت می شود. در اردوی بعدی شخص دیگری توسط مربیان و نمایندگان استان اضافه خواهد شد.

قانع گفت: این اولین اردوگاه ما است و ما بیشتر ارزیابی می کنیم تا ببینیم چطور پیش می رود. ما باید یکی دیگر از اردوها را در یکی دو اردو بعدی امتحان کنیم تا برای اردوی سوم یا چهارم به یک عدد ثابت برسیم.

وی هدف از این اردو را آماده سازی مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد و گفت: هدف از این اردوها آماده سازی بازیکنان برای مسابقات قهرمانی آسیا است که در مارس 2014 برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان در مورد مرحله بعدی اردو اظهار داشت: مرحله بعدی اردو از نیمه دوم آوریل و قبل از ماه رمضان آغاز می شود.

وی در مورد شرایط بازیکنان دعوت شده گفت: برخی از بازیکنان از قبل در مسابقات قهرمانی کشور جوانان حضور دارند و آماده هستند. افراد دیگر به آمادگی بیشتری نیاز دارند زیرا شرایط لازم برای رقابت را ندارد. هنوز ابتدای اردوگاه بود. ما باید به بازیکنان برنامه ای بدهیم تا وقتی تعطیل اردو گیر نمی کنند.

گانه گفت: “به دلیل شرایط کرونا ، ما نمی توانیم بازیکنان زیادی را در هر اردو دعوت کنیم. ما حداکثر 30 نفر را فرض می کنیم. اگر قرار باشد اضافه شود ، در هر مرحله به همان میزان خواهیم داشت تا به 25 مرحله آخر برسیم. چهار بار در اردوگاه

سرانجام ، وی گفت: من باید از رئیس و نایب رئیس فدراسیون زنان تشکر کنم که اردو را در چنین شرایط دشواری قرار دادند. اگرچه شرایط تاجگذاری وجود دارد ، اما مکان خوبی برای ساخت تیم ملی جوانان اردو وجود دارد. هر دو یا دو بازیکن برای راحتی بیشتر خانواده در یک اتاق و هتل می مانند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا