مطالب میجیک

سرمربی تیم فوتبال زنان ملوان: برای کسب نتیجه خوب مبارزه می‌کنیم

معصومه جهانچی با اشاره به گروه لیگ برتر لیگ فوتبال زنان گفت: هیچ گروه آسانی وجود ندارد و تیم ما برای نتایج خوب می جنگد.

به گزارش میجیک ، تیم فوتبال زنان لیگ برتر لیگ برتر برگزار شد و 12 نفر به دو گروه تقسیم می شوند. بر این اساس ، شهرداری بم کرمان ، سپاهان از اصفهان ، هیئت فوتبال البرز ، Z تغییر از اصفهان ، همکاری آذربایجان غربی ، نماینده خوزستان در گروه اول و تیم واچان کردستان ، شهرداری سیرجان ، ملوان از بندرانزلی ، کارخانه گاز ایلام ، زاگرس از شیراز و نمایندگی بوشهر در گروه دوم او تصمیم گرفت مسابقه را از 28 دسامبر آغاز کند.

معصومه جهانچی سرمربی ملوان بندرانزلی درباره گروه بندی این مسابقات به میجیک گفت: هیچ گروه آسانی وجود ندارد و تعادل برقرار است. از ابتدا گفتم که ما به دلیل بازیکنان جدید و جوانی که به تیم اضافه می شوند ، مسیر دشواری داریم و هنوز هم می گویم کار بسیار دشوار است. با این حال ، ما خود و تیم های دیگر را تحقیر نمی کنیم و تلاش می کنیم بهتر بازی کنیم و نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم هایی مانند واچان و شهرداری سیرجان آیا تیم های شما شانس صعود به پلی آف را دارند؟ وی اظهار داشت: تیم های شهرداری سیرجان و واچان قبل از سایر تیم ها بازیکنان خوبی را جذب می کردند و در موقعیت های مختلف نقاط قوت مختلفی داشتند اما فوتبال غیرقابل پیش بینی بود و بازیکنان خوبی هم داشتیم که می توانستند نشان دهند کیفیت

جهانچی در مورد آمادگی ملوان گفت: ما دیرهنگام تمرینات را شروع کردیم اما امیدوارم بتوانیم آمادگی لازم برای لیگ را بدست آوریم. در بازی اول میهمان تیم بوشهری هستیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم تا بازیکنان بتوانند کار کنند قدرت و اشتیاق بهتر در مسابقه بعدی.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا