مطالب میجیک

سرمربی بسکتبال زنان مهرام: باید بجنگیم و برنده شویم/ دفعات تست کرونای تیمها نباید نصف می شد

نیکا بیکلیک لی گفت که تیم برای رعایت صحیح پروتکل بهداشتی ، مجبور شد هر بار قبل از پنجشنبه و جمعه در قرنطینه تست کرونا را آزمایش کند ، اما این تست فقط در سه لیگ در سه لیگ کاهش یافت.

به گزارش میجیک ، لیگ برتر بسکتبال بانوان از 6 نوامبر آغاز می شود و 13 تیم در تیم های اول و دوم به مصاف هم می روند. از آنجا که ویروس کرونا پخش شد ، این مسابقات در وسط برگزار شد و در تهران برگزار شد. بهمن تهران ، مهرام تهران ، نامی نو اصفهان ، نارسینا تهران ، گاز تهران ، پاز تهران و سینما مشهد در گروه اول و تیم پالایش نفت آبادان ، زنان گرگان ، لوازم التحریر کنکو ، شورای قزوین و شهرداری ، کافه مولتی مشهد و سپهرداد تهران نیز در گروه شماره دو رقابت خواهد کرد.

نیکا بیکولیکولی ، سرمربی تیم مهرام تهران ، در مورد وضعیت تمرینات تیمی و گروه های مسابقه به میجیک گفت: تقریباً دو ماه است که تمرینات خود را آغاز کرده ایم و از شرایط تیم راضی هستیم. امیدوارم کرونا بازی را شروع کند. تعادل برای تیم های تیمی وجود دارد و تبدیل می تواند دشوار یا آسان باشد ، اما برای تیم هایی مانند ما که به دنبال قهرمانی هستند ، گروه های سخت و آسان تفاوتی ندارند زیرا ما باید بجنگیم و در همه بازی ها پیروز شویم ، بنابراین بازی افتتاحیه را با تلاش بیشتری انجام خواهیم داد. .

وی افزود: مهرام به دنبال یک قهرمانی سال اول در لیگ زنان است ، اما ما هنوز یک کار دشوار و اعضای تیم و ترکیب جدید داریم. با این حال ، در طول دو ماه آموزش ، ما سعی کرده ایم شرایطی را ایجاد کنیم تا بازیکنان بتوانند هماهنگ شوند تا زمانی که سالها احساس دوست و همکاری کنند. فکر می کنم این اتفاق هم افتاده است. ما به سرعت در حال حرکت هستیم و از این پس چیزی پیش بینی نمی کنیم ، اما اطمینان دارم که با یک برنامه صحیح ، قدم آخر را محکم برمی داریم.

آیا سه مرحله آزمون برای لیگ کافی است؟

سرمربی تیم بانوان مهرام درباره چگونگی رعایت پروتکل های سلامتی در لیگ بانوان و انجام سه مرحله آزمایش عروق ویروس کرونا می گوید: در جلسه قرعه کشی گفتم که یک آزمایش عروق ویروس کرونا برای هم زمان کافی است ، یعنی تیم آزمایش یک و دو تست قرنطینه است. او این کار را انجام داد ، اما هنگامی که به مدت 10 روز به زادگاه خود بازگشت ، احتمالاً بیمار بود و باید برای بازی بعدی آزمایش مجدد شود زیرا نمی توان گفت بازیکنی که 10 روز قبل تاج نداشت اکنون آن را ندارد ، بنابراین تیم یک هفته بین بازی و قبل از آن تلاش کرد من به فدراسیون و برخی تیم های دیگر توصیه کردم که موافقت کنند ، اما برخی از تیم ها به دلیل هزینه آزمایش عروق ویروس کرونا ، تصمیم گرفتند سه دور (دور ، برگشت و پلی آف) را امتحان کنند.

وی افزود: “من فکر نمی کنم این یک محافظ خوب باشد ، این یک لیگ حرفه ای است و ما هنوز در اوج شیوع تاج هستیم. تیم می تواند در موارد دیگر صرفه جویی کند اما آزمایش های تاج را انجام دهد. با این حال ، نظرات به اشتراک گذاشته می شود و تصمیمات با هم گرفته می شود.

مراقبت از خود شعار خوبی است

بیکلیکولی درباره بحث مراقبت از خود در لیگ برای عدم انجام آزمایشات عروق ویروس کرونا قبل از بازی و قبل از هر مرحله گفت: “مراقبت از خود یک شعار خوب و درست است و باید از نظر فرهنگی انجام شود ، اما در جامعه امروز باید از بیماری عروق ویروس کرونا قلب جلوگیری شود.” این امکان وجود ندارد زیرا خانواده های بازیکنان کار و زندگی خود را دارند و این احتمال وجود دارد که بازیکنان آلوده باشند. این ویروس ممکن است در بدن ورزشکار قابل مشاهده نباشد ، اما وی عامل آن است. صرف نظر از درمان ، پیش پا افتاده نیست ، افرادی که می توانند آلوده شوند 50 نفر دیگر هستند.

وی در پاسخ به این س ofال که آیا ایجاد لیگ با چند تیم کوچکتر که بتوانند قبل از هر مسابقه تست کرونا انجام دهند بهتر است؟ وی گفت: بله ، بهتر است توانایی های مالی تیم را در نظر بگیریم ، اما در پایان ، فدراسیون نیز موارد اخلاقی را در نظر می گیرد و نمی تواند به تیم بگوید زیرا پزشک قانونی و شما توانایی مالی ندارید ، بنابراین شرکت نکنید ، بالاخره تیم زحمت کشیده است. در نهایت ، همه این موارد در نظر گرفته می شود تا کل تیم بتواند کنار بیاید و پروتکل ها تا حدی پیگیری شوند ، اما مناسب ترین کار این است که 6 بار در مرحله سفر تلاش کنید.

سرانجام بیکولیک لی با اشاره به تیم مهرام در لیگ برتر بانوان گفت: این باشگاه در گروه مردان نیز یک تیم دارد و امیدوارم الگویی ایجاد شود و سایر تیم های فعال در بخش آقایان به بخش بانوان و اسپانسر بپیوندند. ” این به ما کمک می کند تا لیگ حرفه ای تری داشته باشیم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا