مطالب میجیک

ستاد بانوان حامی قالیباف در استان اصفهان آغاز به کار کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، روز یکشنبه ۱۲ تیرماه ستاد بانوان محمدباقر قالیباف اصفهان با حضور بانوان صاحب نام فرهنگی و مذهبی استان اصفهان افتتاح شد. به کارکرد.

متنفراناعضای شورای شهر اصفهان در این جلسه با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشتند: با بررسی عملکرد محمدباقر قالیباف به ویژه در دوران مدیریت شهرداری تهران متوجه می شویم که گام های اساسی و مهمی برداشته شده است. در حوزه زنان که متأسفانه رسانه ها فاقد تماشا هستند.

وی افزود: اقدام کنید ترقی خواه محمدباقر قالیباف اولین شهردار تهران در حوزه زنان بوده است که نشان از نگاه ویژه و ممتاز به زنان دارد.

متنفران وی با اشاره به تربیت مدیران نامدار زن در دوران مدیریت محمدباقر قالیباف، گفت: متاسفانه نمی توان اهمیت تفکر و عملکرد در حوزه زنان را برای عموم مردم تبیین کرد و باید بر اهمیت بستر برای حضور مردم تاکید کرد. رشد و توانمندی زنان در دوران مدیریت محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران وی از نگاه بالای زنان به زنان خبر داد.

لازم به ذکر است در این دیدار خانم سیچانیرئیس ستاد کمیته بانوان دکتر. محمدباقر قالیباف در استان اصفهان بر لزوم حضور بانوان اصفهانی در انتخابات 17 تیر تاکید کرد و گفت: امیدواریم براساس توصیه های رهبرانقلاب بتوانیم فردی اصلح را به عنوان رئیس دولت چهاردهم انتخاب کنیم.

دکمه بازگشت به بالا