برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

ساخت لانس کارواش

فرقی نمی کند که مرتب از ماشین خود استفاده کنید یا آن را برای مدت طولانی در گوشه حیاط رها کنید. ماشین شما از گرد و غبار و خاک کثیف می شود و باید شسته شود. در این زمان هیچ چیز بهتر از این نیست که ماشین خود را بشویید تا مانند روز اول تمیز بدرخشد. اگر می خواهید ماشین خود را در خانه بشویید، احتمالا آب و زمان زیادی را هدر خواهید داد. ساخت یک کارواش در خانه یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه و آب است.

در این مقاله از مجله آکاره در مورد ۲ روش انجام کارواش دستی صحبت خواهیم کرد. همچنین در مورد مزایای استفاده از پمپ کارواش دستی به جای شستشوی تجاری صحبت خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

چگونه می توانید ماشین خود را بدون کارواش تمیز کنید؟

به جای ساخت کارواش در منزل، می توانید از روش های زیر برای شستن ماشین خود استفاده کنید.

آب و مواد شوینده

به ندرت پیش می آید که خانه ای مواد شوینده نداشته باشد. در مرحله اول مقدار کمی ماده شوینده را در یک لیوان آب گرم اضافه کنید و مخلوط کنید. اکنون می توانید از این اسپری آب و مواد شوینده برای شستشوی قسمت های مختلف خودروی خود استفاده کنید.

استفاده از مواد شوینده برای شستشوی ماشین

این بار می توانید به جای کاسه از ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن ماشین استفاده کنید. مقدار کمی صابون ظرفشویی را در کف دست خود بریزید و هر دو دست را به هم بمالید. کف به دست آمده را روی ماشین بمالید و با آب بشویید تا ماشین کاملا تمیز شود.

روزنامه تمیز کردن شیشه ماشین

بهترین راه برای تمیز کردن شیشه داخل و خارج خودرو استفاده از روزنامه است.

شیشه جلو اتومبیل خود را به روشی شگفت انگیز تمیز کنید.

یک چهارم فنجان سرکه را با 2 فنجان آب سرد و نصف قاشق چایخوری صابون ظرفشویی مخلوط کرده و در یک بطری اسپری بریزید و روی لیوان اسپری کنید. سپس با یک پارچه نرم یا پارچه میکروفیبر آن را از روی شیشه ماشین پاک کنید.

بهترین روش شستشوی ماشین در خانه را بشناسید!

گاهی اوقات می توانید بدون صرف هزینه زیاد یا خرید تجهیزات زیاد، خودتان یک کارواش خانگی بسازید. ابتدا نحوه ایجاد یک کارواش خانگی را توضیح می دهیم. شما باید موارد زیر را تهیه کنید. این وسایل را فقط یک بار باید تهیه کنید و می توانید بارها از این کارواش خانگی برای شستن ماشین خود استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت کارواش

برای شستشوی دستی به باتری 12 ولتی، پمپ آب، کلید روشن/خاموش، تخته چوبی، حدود یک سانتی متر شلنگ، لنج تفنگ و پیچ نیاز دارید.

شاید فکر کنید که خرید این اقلام مقرون به صرفه نیست، اما می توانید تمام اقلام را با قیمت مناسب خریداری کنید. علاوه بر این، امروزه قیمت کارواش خانگی بسیار بالاست و با انجام کارواش دستی می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

نحوه ساخت کارواش با پمپ آب

پس از تهیه تجهیزات باید مراحل زیر را طی کنید تا در کمترین زمان ممکن کارواش در منزل بسازید. فقط به یاد داشته باشید که صفحه چوبی یا فلزی باید کمی بزرگتر از پمپ آب باشد تا جایی برای باتری داشته باشد.

نصب پمپ دیافراگمی بر روی تخته چوبی.

تخته چوبی را بردارید و پمپ را روی آن قرار دهید. محل پیچ ها را علامت بزنید تا بتوانید بعداً آنها را سوراخ کنید. سپس باید پمپ دیافراگمی را با پیچ به تخته چوبی ثابت کنید تا نتواند حرکت کند.

باتری را روی تخته چوبی نصب کنید

بخش مهم شستشوی دستی باتری است. بعد از نصب کلید نوبت به نصب باتری 12 ولتی روی تخته چوبی رسید. برای چسباندن فقط به چسب نجاری نیاز دارید. پس از آن، باید آن را به پمپ و سوئیچ وصل کنید. فقط به یاد داشته باشید که باید هر چند وقت یکبار باتری و کلید را چک کنید تا مطمئن شوید که آنها به درستی کار می کنند.

شلنگ را به پمپ وصل کنید

پمپ دارای ورودی و خروجی است که ابتدا باید آن را پیدا کنید. به طور معمول، ورودی پمپ در سمت راست و خروجی در سمت چپ است. شیلنگ را از دو طرف وصل کنید و شیلنگ ورودی را به منبع آب یا لوله وصل کنید، شلنگ کوتاه ماشین لباسشویی را به خروجی پمپ وصل کنید تا ماشین لباسشویی دستی شما آماده استفاده باشد.

دکمه بازگشت به بالا