مطالب میجیک

زنان والیبالیست سایپا مدعی قهرمانی در لیگ والیبال هستند؟

مریم هاشمی با اشاره به شالکه جوان تیمش گفت اگر اشتباهات فردی بازیکنان کم شود این تیم می تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

به گزارش میجیک، لیگ برتر والیبال بانوان سه هفته است که برگزار می شود و تیم سایپا با 9 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

مریم هاشمی، سرمربی تیم سایپا درباره عملکرد این تیم در سه هفته ابتدایی به میجیک گفت: تیم ما امسال ساختار جدیدی دارد و اکثرا بازیکنان جوان و نوجوان به اضافه چند بزرگسال را تشکیل می دهند. خوشبختانه در بازی دوم و سوم عملکرد بهتری داشتیم. در بازی اول کمی ناهماهنگی داریم. البته این مشکل در بازی دوم تا حدودی وجود دارد اما از بازی سوم بسیار راضی هستم.

وی افزود: ما بیشتر از سایر تیم ها روی اشتباهات فردی تیم خود کار می کنیم. اگر این را کم کنیم عملکرد موفقی برای ادامه لیگ خواهم داشت.

هاشمی در خصوص کار بازیکنان جوان در این تیم گفت: بازیکنان جوان و جوان بسیار هدفمند هستند و می خواهند قهرمان شوند. خیلی به تیم ما کمک می کند اما بالاخره بازیکنان تیم ملی تجربه بیشتری دارند. سعی می کنیم اشتباهات فردی بازیکنان را کاهش دهیم تا بهتر شویم.

وی افزود: امیدواریم امسال به سکوی خوبی دست پیدا کنیم زیرا بازیکنان ما بسیار خوب هستند و باید اشتباهات خود را کم کنیم و کمی هماهنگ شویم. این هماهنگی کمی زمان می برد. البته هدف اصلی ما بازی های پلی آف برای عملکرد بهتر است.

سرمربی تیم بانوان سایپا به تیمی که در لیگ برتر والیبال بانوان شرکت می کند اشاره کرد و گفت: پیکان، ذوب آهن و سریک در این سه هفته خوب کار کرده اند. فکر می کنم این سه تیم در کورس قهرمانی پر از رقیب هستند. هفته آینده با سریک بازی داریم و شاید در برخی از این دیدارها کیفیت واقعی تیم ما مشخص شود. البته مس رفسنجان دوست خوبی است و فکر می کنم در نیمه دوم بهتر شود.

وی درباره استانداردسازی سالن مسابقات کشور گفت: ما در سال میزبان فدراسیون والیبال بودیم که کاملا استاندارد بود. دو شهر دیگری که بازدید کرده ایم مشکل خاصی ندارند چون ناظر از قبل بررسی می کند و در صورت وجود مشکل به آن اشاره می کنیم.

هاشمی در پایان گفت: امیدوارم مسابقات لیگ به خوبی پیش برود و با حمایتی که سایپا از ما کرده است بتوانیم رتبه خوبی کسب کنیم و حتی قهرمان شویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا