مطالب عمومی

زمین ۵۰ هکتاری تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

رحیم انصاری پور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در خصوص دومین رویداد کشوری دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد 1401 اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران با سه ایده به عنوان ایده ای برای تولید پسماندهای جدید و آسان برای تولید، پیشگیری ویژه تولید می کند. دستگاه ها و Hallux Treatment و Elgus، تولید شیشه جلوپنجره برقی کنترل از راه دور در این رویداد شرکت کرده و یک گروه تحقیقاتی به عنوان سرپرست گروه تشکیل شده است تا روی این رویداد کار کنند. .

وی در تشریح فعالیت های فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته گفت: معروف ترین فعالیت فرهنگی این دانشگاه برپایی نمایشگاه عکس سردار دلها بود که به همین مناسبت مراسم وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد. شهادت «دکتر مفتح» و اعزام کارکنان دانشگاه به راهیان نور. در منطقه عملیاتی شهرانی و برنامه های فرهنگی یگان دهلران امسال از رشادت های سرلشکر شهید چاغروند و برگزاری گام دوم انقلاب در خرداد 1401 تشکر کرد.


بیشتر بخوانید:

میدان نفتی در دانشگاه آزاد دهلران راه اندازی می شود


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران درباره معروف ترین فعالیت های پژوهشی، فناوری و نوآوری این واحد دانشگاهی در سال 1400 گفت: سال گذشته مجوز دریافت 50 هکتار از اراضی زراعی تولید گیاهان دارویی از منابع طبیعی دهلران را گرفتیم. این انتقال تقریبا انجام شده است.”

50 هکتار زمین تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

مقامات ادامه می دهند: طرح حقیقت درآمد غیر شهروندی با توجه به ظرفیت بوم گردی شهرستان دهلران، این موضوع برای تصویب به سازمان مرکزی ارائه شد و سه ایده به همراه یک گروه پژوهشی برای شرکت در رویداد گام دوم دانشگاه تهیه و ارسال شد. کتب درسی 10 دوره آموزشی کوتاه مدت برای صدور مجوز به سازمان مرکزی ارسال شده و منتظر صدور مجوز برای برگزاری این دوره ها هستیم.

انصاری پور عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران را در حوزه آموزشی ارزیابی کرد و گفت: جذب دانشجو در حوزه دانش استانی، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در ترم نسبت به سال گذشته، پذیرش بیش از 200 دانشجو در نیمسال اول سال گذشته که نسبت به سال گذشته از جمله فعالیت های آموزشی رشد چشمگیری داشته است. و جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور از برنامه های واحد 1401 دهلران می باشد.

وی گفت: اعطای وام های مختلف دانشجویی که در سال گذشته باعث جذب دانشجو شد، یکی از مهمترین فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته بود و مهمترین اتفاق این دانشگاه تصویب دوره های کارشناسی ارشد فراگیر بود که باعث جذب دانشجو می شود. آینده. “

آخرین پیام / 4121 /4062 /

دکمه بازگشت به بالا